4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Aka diagnoza Samuraj1,3? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=4963 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | steeler [ Str, 18.06.2008, 23:36 ] |
Predmet príspevku: | Aka diagnoza Samuraj1,3? |
Zdravim vas pani doktori, doteraz som rozpisoval ciastkove problemy na mojom japoncovi, tu napisem co vsetko ma trapi v kocke nech nemam 20 topicov. Stav pacienta je takyto: Studeny start: kym sa zohreje ide ako traktor na 3 valce, dost dymi na cierno a obcas pocas volnobehu skape s problematickym opatovnym startom /pri opatovnom studenom starte treba velmi pridavat plyn aba sa rozbehol,sviecky su po vykruteni uplne suche/ Teply start: bez problemov, zadymi len ked prudko pridam plyn, volnobeh drzi 800/min, tah dobry Olej: je novy ale: citim z neho benzin, konzistencia dost riedka a nikdy ho nie je malo /hoci presakuje cez tesnenie rozdelovaca/ co mi je dost divne Voda: pomaly ale isto sa trati ale pravdepodobne smerom von z motora /predny roh vane je stale vlhky/ dolievam cca 1l za mesiac Sviecky: nove Tlaky: mam vsetky 11, ale nechcel by som ho este rozoberat ak to nie je nutne, nejak extremne ho nenamaham ale hladam coby ma mohlo prekvapit. AC pumpa: odskusana len kompresorom /do vstupu tlak, výstupy zapchaté= tlak drzi/ Karburator: vyzera nedotknuto vsetky hadicky povodne aj original pouchytavane /asi sa nik do toho ne*ral/, ako zistit jeho nastavenie netusim Exhaust: dym vzdy za studena cierny potom bez dymu, biely ani sivy nikdy Prevodovky: vsetky funguju, len ked sa s nim vlacim po hrbolatejsom terene musim pridrzat rychlostku rukou aby nevypadli rychlosti a od rychlosti cca60 km/h na pohon 2H zacne nieco priserne hucat. Skuste urcit diagnozu ![]() PS: budem povdacny za kazdu radu ktorou mu predlzim zivot a prosim vas neradte mi okamzitu eutanaziu do kovosrotu, tam aj tak skor ci neskor skonci ![]() |
Autor: | pigy01 [ Štv, 19.06.2008, 15:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Aka diagnoza Samuraj1,3? |
No podla mna mas problem s tym, ze karbec, ktory sa montoval so 1,3 sa neopravoval, ale menil za novy. Ja som mal podobne problemy so startovani ale bolo to este trosku horsie a vyrielol som to iba vymenou karburatora za favoritacky. Teraz je to uplne OK. Nastavovat by sa mal karbec na srubkach zo zadnej strany. A ohladom toho cukania nad 60 km/h skus pozriet vyvazenie kolies, pripasne ci nemac vybyte kardanove krize. Vela zdaru peajem |
Autor: | mamipeg [ Štv, 19.06.2008, 15:51 ] |
Predmet príspevku: | Re: Aka diagnoza Samuraj1,3? |
steeler píše: Olej: je novy ale: citim z neho benzin, konzistencia dost riedka a nikdy ho nie je malo /hoci presakuje cez tesnenie rozdelovaca/ co mi je dost divne Ak je citi benzin v oleji, tak je prasknuta membrana v AC-pumpe. Treba ju vymenit, najlepsie aj olej. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |