4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

AKO NA ... SUZUKI SAMURAI ...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=5535
Stránka 1 z 1

Autor:  5kaMT [ Ned, 07.09.2008, 8:31 ]
Predmet príspevku:  AKO NA ... SUZUKI SAMURAI ...

Čaute chlapi !
Viete mi poradiť z čoho by pasovali predné a zadné tlmiče na SUZUKI SAMURAI, keď je podvozok zodvihnutý o 8 cm ? 8)

Autor:  efendi [ Ned, 07.09.2008, 8:33 ]
Predmet príspevku:  Re: AKO NA ZODVIHNUTÝ PODVOZOK ...

5kaMT píše:
Čaute chlapi !
Viete mi poradiť z čoho by pasovali predné a zadné tlmiče, keď je podvozok zodvihnutý o 8 cm ? 8)




nooo a co si zdvihol?? ake terenacko??dobre by bolo keby si aj to uviedol.. :smt017 :smt017

Autor:  marcelo [ Ned, 07.09.2008, 9:26 ]
Predmet príspevku: 

Závisí aj od toho ako je dvihnutý ... ak sú pružiny pôvodné tak ti stačia aj pôvodné tlmiče ...

Autor:  Milan Hradel [ Ned, 14.09.2008, 21:29 ]
Predmet príspevku:  TLMICE

CAUTE JA SOM TIEZ DAVNEJSIE DVIHAL PODVOZOK A SKUSAL SOM TAM DAVAT TLMICE TOYOTI RAV4,AJ MAZDIA MA PODOBNE DAJU SA DOPASOVAT ALE NAKONIEC SOM TAM DA AKESIK MADE IN USA NIK NEVIE Z COHO SU ALE SU SUPER

Autor:  rado nd [ Ned, 14.09.2008, 21:33 ]
Predmet príspevku: 

Fajer ti povie, keď príde z tlačovky, zožral moc jogurtov s prebytkom éčiek.
Mal to šalamúnsky vyriešené.

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 14.09.2008, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

:-D :-D

on to riesil ? :wink:

Autor:  rado nd [ Ned, 14.09.2008, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

niekoľkokrát.
snáď sa vymáčkne.

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 14.09.2008, 22:07 ]
Predmet príspevku: 

riesil pera ??? (menil myslim len tlmice, ked tamtie dosluzili)

auto je teraz v ZA a co sa pier tyka, je v stave , do akeho som ho dal pred 2ma rokmi

...riesil ine veci :wink:

kazdopadne nebudem robit tajnosti

bol tam ladeny podvozok perami z patrola K 260 (zuzene, skratene) v kombinacii s perami Samuraj

robili sme tiez vyzsie klzaky...(kolie mensiemu treniu listov)

a otocili povodne pretazovacie listy vzadu (o tomto poslednom kroku dnes trochu pochybujem, tie listy fungovali pekne, ale iba cca rok, potom umreli, pravdepodobne nezvladli opacnu charakteristiku)

Autor:  fajer [ Pon, 15.09.2008, 8:29 ]
Predmet príspevku: 

presne ako pise radooofroad... riesil som ine veci a upresnenie k perovaniu:
povodne ladenie - pera + origo tlmice - rado ZA;
potom po rekonstrukcii auta bol sadnuty zadok.
pera som rozlozil a "nahamroval" za studena . je to vraj ucinnejsie a trvacnejsie.
zadok siel znova na povodne miesto; mezdicasom som menil povodne tlmice za KYABA. vydrzali cca 3 mesiace...
po navsteve rendu v CZ, som si zohnal ruske tlmice s auta GAzELA. Tie pracuju dobre, ale trebalo by ich namontovat viac do Acka aby mohli pracovat. teraz je to podla mna moc tvrde v zadu. to musi posudit uz novy majitel, ja som toho vela uz nestihol. este dodam ze som tam daval obycajne olejovky, ktore stoja na nase cca 2000skk spolu., obstaral som si este ( za pomoci rado ndca ) aj plynokvapaliny na GAZELu ... tie su este hodne lepsie... ale mam ich pohodene v dielni a k nicomu nesluzia, takze ak mate niekto potrebu menit.. su k maniii
pracovna draha toho tlmica je tusim cca 28cm . coz bolo o niekolko malo viac ako radove KONY na NISSAN PD.

dodam este jeden zavazny problem pri otoceni naprav pod pera..
ten vysvetluje preco perovanie vzadu "zdochlo" :
ked som zmenil prevody v diffoch , tak na zadnu napravu bol vyvijany hodne vacsi tlak a niekde muselo to pnutie ustupit, tak pri zabere sa mi pootacal smerom dole diff, pri cuvani zasa smerom hore...
coz sa prejavilo raz pri lahkom vyjazde na piesku. Vyzul som kardanku a nasledne vykusal hrusku. po oprave diffu , repete. az po dalsej oprave som sa tomu riadne povenoval a zistil, ze cele toto neni vada diffu ale zleho uchopenia pier voci rovnatku na naprave. ta somarina na naprave bola taka zozuzlana , ze pera okolo nej chodili cca 1-2cm = napravu kludne zvrtlo natolko ze som v pohode vyzul znova kardan . tentokrat ale opatrne aby som vedel co je problem ,.. a ked som to uz vedel , hned som varil pasovinku na napravu. Kedze som to mal cele rozobrane , tak som si aj poopravil pera na lise za studena. namazal poriadne uhlikovou vazelinou , a dal nove trecie plochy do stredu. potom to uz makalo ukazkovo.


pri takejto zmene perovania- naprava pod. je vhodne riesit este pozdlzny stabilizator. tyc medzi zadnim diffom a priecnikom v mieste kde sa nachadza zlom kardanu od redukcky. potom nedojde k danym problemom vobec, a mozete dat na napravu kludne aj pera s volhy a mat chodivost trebars 40cm. stale vam to bude fungovat.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/