4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
uprava samuraja http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=6527 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | bahno [ Sob, 27.12.2008, 23:24 ] |
Predmet príspevku: | uprava samuraja |
nazdar kolegovia.Kedze nam kapo dal v robote 2 tyzdne volna,rozhodol som sa trochu upravit samuraja co som zohnal detom.je to 1.3 karbec a chcem ho trochu podvihnut tym ze navarim medzi drziaky per a ram nejakych 60mm,o tolko predlzim hupacky.dopredu automaticka spera.Dify z Vitary,tymi ako aj radami pomohol Renda,diky Rendo,urobil som aj redukcku na Rendov sposob ,ale teraz mam dilemu.Dnes sme rozobrali prednu napravu a ta kratka poloos sa mi vidi dost tenka tak sa bojim tu redukcku zamontovat.predsa len tam budu uplne ine sily ako v origo plus gumy su 225 75 15 t3 tak sa bojim ze to poloosi nezvladnu.prosim skusenejsich co to tak maju o vyjadrenie ci to vydrzi.Pojde tam aj mechanicky navijak ako mam na traktore asi 18 rokov,funguje v pohode a mozno aj uzavirka dozadu na Rendov sposob podla toho ako bude cas.ale ked bude naprava rozobrata pre vymenu sukolia ,hadam to spravim.ked sa naucim robit s pc dodam aj fotky,zatial dik za pripadne rady |
Autor: | fajer [ Sob, 27.12.2008, 23:47 ] |
Predmet príspevku: | Re: uprava samuraja |
225 75 15 t3 je cca 28x9R15 coz je maaaaalllo, takze o poloos sa nemusis obavat. kludne mozes nasadit 31x9,5x15. to co ti renda poradil - zmena diffov - vynikajuca vec, ale ak zmenis aj redukcku , tak si mozes rovno poriadit 35ky = pojdes moc do pomala a stratis gra na qvalte ![]() 1,3ka ti pojde uplne v pohode so zmenou prevodov v diffoch. ide to potom super a je to tak akurat. UZAVIERKA: neriesil by som to... je to moc pracne a zaklad samika je uuuplne inde. vyries si radsej chodnost naprav = prilnavost k vozovke = nepotrebujes tak moc tu uzavierku. radsej si pories zadny pozdlzny stabik , nech ti nepokruti pera, zmena prevodov = vyzsia zataz - ta sa zhladom na odservisovanie kazdej suciastky v poradi prenesie az na diff a napravu. este si pories sklon kardanov , nech sa ti nerozidu po prvej namahe. ked nieco budes potrebovat , rad poradim,. inak vacsinu veci viem od rednu... tiez ma vela naucil... |
Autor: | bahno [ Ned, 28.12.2008, 14:11 ] |
Predmet príspevku: | uprava samuraja |
to Fajer.co myslis tym poriesit kardany?myslim ze uhol oproti redukcke sa nezmeni lin naprava bude asi o 70 mm nizsie.myslis ze o tolko treba znizit redukcku?Pozdlne stabiky su jasne,bez nich by som to nerobil.Samuraja robim detom,aby mali vyplneny volny cas.Ohladom uzavierky:na patrola som dal dopredu Matoska locker a je to uplne ine ako bez nej.na samika to chcem preto,lebo ma slaby motor,nico podobne ako patrol.Mame blizko motokrosovu trat a ked sme skusali strmy vyjazd bez moznosti rozbehu,vyjde len pajero 3v6.Patrol aj samuraj na 2ke zdocnu v polovici,na 1ke hrabu,pajero na 2ke v pohode.Patrol aj samuraj na 1tke s prednymi uzavermi tiez pomaly vyjdu,takze uzavierky su potrebne.Bal som sa len o poloosi.Bracho ma 195 80 15 t3 a tie 225tky su asi o 50 mm vyssie co sa mi zda dost.netreba aby to behalo moc rychlo,hlavne nech sa deti ucia techniku jazdy v terene.dik za dalsie rady,ideme zmontovat dif,nakrmit pajero a tracha sa povozit.Prajem pekny zbytok vikendu |
Autor: | samuaz [ Pon, 29.12.2008, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | |
nazdar a co tak poriesit ine napravi budes to mat sirsie pera prasknes ponad mas to pekne zdvihnute mozes nadelit nejake 31"kola prevod v dife viac do pomala nejaky uazik alebo patrol ![]() |
Autor: | fajer [ Pon, 29.12.2008, 19:38 ] |
Predmet príspevku: | |
samuaz píše: nazdar a co tak poriesit ine napravi budes to mat sirsie pera prasknes ponad mas to pekne zdvihnute mozes nadelit nejake 31"kola prevod v dife viac do pomala nejaky uazik alebo patrol ![]() ...... neakych 200kg naviac... |
Autor: | pali sj410 [ Pon, 29.12.2008, 20:52 ] |
Predmet príspevku: | |
myslim ze tych 200kg naviac je na spravnom nieste a uzavierky rozhodne daj aspon na prednu napravu a co sa tyka prevodach tak na 31"kola ti uplne staci bud zmena v rozvodovke alebo zmena naprav ci prevod vitara |
Autor: | sarvi [ Uto, 30.12.2008, 0:42 ] |
Predmet príspevku: | |
pali ale ved ti mas 31ky a nemas nic menene ![]() |
Autor: | pali sj410 [ Uto, 30.12.2008, 0:53 ] |
Predmet príspevku: | |
ae ani pariadne odskusane a pesimisti trdia ze to nepojde ale 1,3 zo zmenou prevodu musi slapat a nie je potrebne menit rozvodovku aj prevod v napravach |
Autor: | bahno [ Uto, 30.12.2008, 12:18 ] |
Predmet príspevku: | uprava samuraja |
diky za nazory,nechcem z toho robit tvdy off,ani to moc prerabat,mam patrol 3,3td aj pajero 3v6 vsetko bez cisel,takze sa nebojim z nich vyzmykat co sa da.ak vyjadrim svoj nazor,tak najviac mi sedi pajero,dobre to raz napisal Jano JP patrolaci sorry ale samka robim detom ,dcera 16 syn 9 aby nevymyslali hovadiny ale vrazali prachy do svojho auta.preto nechcem nejako prerabat podvozok,ale radsej dam uzavierky.zarazilo ma to ziadne opracovanie satelitov v dife ,ako keby to odlievali v cine.mate to aj Vy tak?navijak dam mechenicky ako mam roky na traktore,ak mi vysvetlite ako,dam aj fotky.akurat spekulujem ci nedat rafdsej hydrauliku lebo to by sa dalo ovladat dialkovo. |
Autor: | bahno [ Uto, 30.12.2008, 12:23 ] |
Predmet príspevku: | uprava samuraja |
to fajer;napis prosim ta co znamana poriesit kardany.stale myslim ze sa uhly nezmenia,akurat ho bude treba predlzit.nezmenim ani zaklon zvislakov ,len kardany budu viac zalomene.bal som sa hlavne o poloosi.ale ked drzia vam tak hadam aj mne.zatial dik za nazory |
Autor: | pejo [ Uto, 30.12.2008, 13:18 ] |
Predmet príspevku: | |
satelity a planetové kolesá sú zápustkové výkovky. Na tento účel je presnosť postačujúca. Opracováva sa len diera. V Čine moc bucharov neni, zato zlievareň na príkaz Mao-ce-Tunga je v každej dedine. |
Autor: | bahno [ Uto, 30.12.2008, 13:33 ] |
Predmet príspevku: | uprva samuraja |
nemyslel som presnost ale opracovanie zubov.najprv som myslel ze su vydrete ale bracho to ma tak isto.ked jedno koleso smyka su tam dost dobre tocky a nikde inde som to tak nevidel.este aj rumun ich ma pekne brusene |
Autor: | Kapo [ Uto, 30.12.2008, 13:38 ] |
Predmet príspevku: | Re: uprava samuraja |
bahno píše: ......bal som sa hlavne o poloosi.ale ked drzia vam tak hadam aj mne.zatial dik za nazory Tak to sa boj. Najlacnejšie a overené riešenie by bolo tam trtnúť nápravy z uaza. Je to lacné, rýchle a spolahlivé riešenie. A na uaza zoženeš aj lacné uzávierky. A aj ostatné diely. A pekne sa rozšííri, takže môžeš dať nápravy aj pod listy. Aj na Transyvánia trophy išiel jeden jimnny z nápravamy uaz a druhý samík z patroláckomy. |
Autor: | bahno [ Uto, 30.12.2008, 13:59 ] |
Predmet príspevku: | uprava samuraja |
to kapo;este raz;nechcem z toho robit tvrdy off,budu to mat deti.uzavierky budu preto,lebo s nimi prejde aj s neupravenym podvozkom dost.len sme prevarili disky a vypodlozime drziaky pera aby tam vosli 225ky gumy.samozrejme pera nahamrujem.bracho ma 195ky ma tiez mrtve pera predlzene hupacky a stejne mu to dre.pre mna je samik priuzky ale pre tensich je akurat ,este zozeniem zo 2 napravy do rezervy a bude to v pohode |
Autor: | samuaz [ Uto, 30.12.2008, 18:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Bahno pisal si tu ze mas reducku upravenu na rendov sposob cize rozpichol kola zvaril ale chcem saspitat ci je potrebny obal z 1,3ako som to niekde cital chcel som to robit ale mam povodnu z 1,0 |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |