Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 12:25
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 13 ] 
 jimny 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Nema tu niekto taketo auto? Pribudlo do rodinneho autoparku.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 29.05.2007, 16:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46
Príspevky: 339
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MilanBB sa dúfam ozve. To je pán jimni v tomto fóre :-)

_________________
všetko je raz "poprvé"
skype: doraskype2918
ex: Suzuki Samurai
ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD
ex: Jeep Grand Cherokee 5.2
ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI


Uto, 29.05.2007, 21:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 886
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dora píše:
MilanBB sa dúfam ozve. To je pán jimni v tomto fóre :-)


No a ešte JaroKE, ale pokiaľ viem tak Milan aj Jaro to majú na predaj. Neviem prečo, také chutné autá. :smt090

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Uto, 29.05.2007, 21:17
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Čaute všetci. Áno máme to na predaj Prečo predáva kolega Jaro neviem, ja to chcem predať, pretože by som potreboval niečo, čo vie ťahať ťažký vozík, povedzme aspoň 2500kg brzdený. A to je celý dôvod. Inak super auto !!!


Uto, 29.05.2007, 21:54
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
To je on. Pracujem na prihlaseni.
Obrázok

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 07.06.2007, 15:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.03.2007, 14:19
Príspevky: 16
Bydlisko: l.mikulas
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zdarek.taktiez som pred nakupom vozidla a velmi zvazujem jima ci samca.mal som samca 413 s uzavierkou,bol skveli ,len bez papierov ma ten jimny fakt slabsy predok ako samec -poloosy,hom.klby-napr., ked tam pichnem uzavierku,alebo vacsie kola- nedoje...m to cele? robia aj "neelektricke otvaranie okien"?neviletia mi airbagy /ak tam su / ked to "zatnem"v lese do stromu?co sa tyka tej rozvodovky ,ake su tam rozdiely,aky je voci samcovy prevodovy pomer- L4 je kratsia,dlksia?-tiez ubrali na materiali?co sa tyka ...napr. kardany,dify,poloosy...nepokurvim to?hodlam to drat aj v TERENE.na samcomi som si to vsetko poctivo presiel a vyzeralo to ,ze je to akotak do terenu ,no s jimniho mam nejake divne pocity urcite tie vynute su pecka.samec na vynutych ma aj ostatne veci s jimniho?rozvodovka ,predna naprava.... ?
aku sancu mam ,ze kupim vynuteho samika?-na nemcoch som nenasiel ani jedneho .
aky typ jima alebo oznacenie je s najnizzou vybavou?nerad by som el.okna a ine uchilnosti,SORRY ak niekoho urazam,ale vydel som osobne zopar utopenych ludi v aute...
ako su oznacene samce na vinutych, rocniky ?alebo spaniel-japonec,ako to je?

FAKT diiiiky za info! mozte hodit do placu aj ine dolezite veci co sa tu nepitam.

ako je to teda s tymi podtlakovymi volnobezkami,ked nato kazdy kyda.akym sposobom to funguje,a ako sa tam eventualne moze dostat spina?nerad by som sa v tom stale hrabal.nemate nejaky jednoduchy link na nejaky techn. nakres alebo co?

moc dikes! na ceskom fore som sa toho moc nedozvedel a tak dufam , ;-) ze tu.


Uto, 22.01.2008, 22:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Podvozok má jimny lepší a dá sa jednoducho zdvihnúť. Motor je lepší, zvášť od r.2003, keď má rozvodovú reťaz. Spotreba je nižšia ako u sama. Prídavná prevodovka je planetová, volnobežky ovládané podtlakom. Dajú sa nahradiť AVM. Volil by som verziu s pákou, nie tlačítkami, ktoré sú od r.2006? Prevody sú rýchle, chce to zmenu stáleho prevodu, zvášť pri väčších kolesách, alebo spomaliť primárny prevod v prídavnej prevodovke. Uzávierky sa dajú dokúpiť. Protikorózna ochrana jimnyka je neporovnateľná so samom. Airbagy sa dajú dočasne vyradiť , sú na to odborníci. El. okná sú štandartne, ale nejaký ručný mechanizmus by sa tam snáď dal implantovať. Jedinú nevýhodu jimnyka vidím v oblej karosérii a plastoch. Prípadné škody na karosérii budú väčšie. Ale to je ako aj u patrola. Ja 260tku zdvihnem hi-liftom aj za blatnik. Na 61tke nemáš hi-lift kde oprieť, keď nemáš pevnosťáky. Myslím si, že keď upraviš jimnyka, tak bude mať hodnotu niekoľkonásobnú ako upravený samuraj, pretože ten bude len čoraz staršia ´´hrča´´ a jimnyk je a ešte dlho bude živý model. Známy napr. kúpil sama. Dal z neho 170t. Vyzeral pekne. Má ho rok. Už zlomil zadné pero. Dal to kamarátovi opraviť a pri tej príležitosti nech mu pozrie karosériu. Tie skryté diery nechcite vidieť. Des. A rám tiež nič moc. Sama proste hrdza berie ako potravu.
To je môj názor. Samuraj je ale iste skvelé auto, veď by sa ináč nestal legendou.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 23.01.2008, 8:40
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.03.2007, 14:19
Príspevky: 16
Bydlisko: l.mikulas
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dik.este vas chlapi vytrapim,myslim ,ze viac ludi uvyta debatu na temu samec versus jimny.

VOLNOBEZKY
podtlak beru
so sania motora ako brzdy?to znamena ze ked ho neham niekde v smiklavom kopci zo zaradenou redukovanou 1 tak si mozem naivne mysliet ze mam /relativne / 4 zabrzdene kolesa -a to vlastne len 2! ;-)
ta paka alebo aj tlacitko jedno je mechanicke a druhe je cievka na ovladanie podtlaku?
AVM volnobezky su tie klasika ako ma samec-motyle?
rozmerovo su asi ine -jimny ma ine tisichrany/asi/ :shock:

to uzamikanie podtlakove -neroby to nejake neduhy -ked zapadnes -odstavis motor nastartujes -hrabes -odstavys ,nastartujes hrabes,nastartujes-hrabes.......ak sa to stale odomika a zamika v zatazi nepokur.y sa to?ako to funguje---neviem- pitam sa :shock:

ROZVODOVKA na spomalenie /redukovanej/ treba vymenit sukolie ?da sa zohnat pripadne vyrobyt?

UZAVIERKY sa daju dokupit 100% -alebo tie "kvazy"automaty :shock: neviem neviem ci radsej neurobym 2 rucne brzdy :-D :-D :-D

auto je asi pozink,co je nesmierne super-no aj tak -moj samec mal vo velmi dobrom satve ram a kasna bola chytena -ale vydel som mnozstvo samou s rovnako chytenou kasnou ale ramy maly oproti mojmu v zlom stave /zeby japonec versus spaniel :shock: /....obzeral som 1 jimny a ten mal ram 3x horsi ako moj 22 rocny samec :shock:

BAKELITY urcite hned strham ,nemam nervy zbierat v lese kusy "igelitu" :-D pojdu nan plechace.

preco sa japonci vratili ku rozvodom retazovym ?to by ma fakt zaujimalo-nepocul som o preskocenej alebo roztrhnutej retazy :roll: ale remene...hm :D zeby preto?neviem -napiste.

a opat DIIKES


Str, 23.01.2008, 18:44
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 18.11.2007, 22:55
Príspevky: 32
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Buduci tyzden budem menit manzetu a lozisko na prednej l strane ked to vykucham ak nezabudnem zobrat fotak bude aj foto . dokladne porferujem. Ak mozem poradit ovela lepsi sa mi javil ten novsi motor 1328ccm lepsi toc moment citelne zivsi . skusal som aj aj . Moj je cipnuty trocha vecsa spotreba cca9 l ale ked do toho sadne kamos co ma starseho je ztoho uneseny ide ma stratit. JS.


Str, 23.01.2008, 23:37
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 18.11.2007, 22:55
Príspevky: 32
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok


Ned, 27.01.2008, 21:24
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 18.11.2007, 22:55
Príspevky: 32
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Tak uz je to hotovo. Vytekanie oleja p capu cela chyba bola vo vyhrdzavenom a vymlatenom spodnom lozisku capu. Ked tam vznikne velka vola gufero uz nezabrani pretekaniu oleja do gule pr. capu .Vzdy vytece okolo manzety len trocha co sa tam nahromadi.Co sa tyka ovladania volnobezky tak podtlak ju len presuva a drzi v polohe zap alebo vyp .Pri strate podtlaku pri vyp motore zostava na povodnej pozicii. Volnobezka sa neda rozobrat afunguje tak ze stred je drazkovany z vnutra aj z vonka a podtlak ho zasuva do drazek na obvode tela. Total jednoduche. :-D JS.


Ned, 27.01.2008, 21:59
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 04.03.2007, 14:19
Príspevky: 16
Bydlisko: l.mikulas
Odpoveď s citáciou
Straka píše:
Tak uz je to hotovo. Vytekanie oleja p capu cela chyba bola vo vyhrdzavenom a vymlatenom spodnom lozisku capu. Ked tam vznikne velka vola gufero uz nezabrani pretekaniu oleja do gule pr. capu .Vzdy vytece okolo manzety len trocha co sa tam nahromadi.Co sa tyka ovladania volnobezky tak podtlak ju len presuva a drzi v polohe zap alebo vyp .Pri strate podtlaku pri vyp motore zostava na povodnej pozicii. Volnobezka sa neda rozobrat afunguje tak ze stred je drazkovany z vnutra aj z vonka a podtlak ho zasuva do drazek na obvode tela. Total jednoduche. :-D JS.


capi-mal som stym trocha problem aj na samcovy-su to bezne zohnatelne loziska ?
co vracia drazkovany segment volnobezky do polohy OFF?je tam pruzina ci ho "vypluje" nejaky pretlak?
este k tomu oleju-na naprave-niekde nad difom je taky kovovy stopel /aspon na samcovy bol/ten sluzi na vyrovnanie tlakov v dif. ked sa zohreje a olej zmeni objem/kondenz/-stoplik prihrdzavel, upchal sa a tiskalo olej popri guferach.stopel som vyrval ocistil a prestalo.... :shock:
a diikes za info a foto.aky je priemer poloosy alebo,kolko hran je na tisichranoch?/zaujima ma o kolko japocici urobili tensie poloosy...dik :wink:


Uto, 29.01.2008, 10:19
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 18.11.2007, 22:55
Príspevky: 32
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
CAF Drazkovany segment presuva len podtlak su 2 hadicky volnobezka ma len nejaku aretaciu[ neda sa rozobrat ] a volne presunut.Poloos som zabol zmerat aj drazky spocitat sory .Na jimnim je na kraji nohavice gufero vidiet na foto poloos ma obruseny priemer po com bezi manzeta guf cca3 cm dalej je tisichran co je nasunuty v klbovici.Odvetranie difu kontrolovane ako prve je ok.Loziska radej japan koyo alebo skf , zkl nic nevidrza mehanik ma skusenost.


Uto, 29.01.2008, 11:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 13 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron