Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 13:46
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Jimny - nejde 4x4 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 4:36
Príspevky: 7
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Zdravim pani!
Mam problem s Jimnym.Ked zaradim 4x4,tak predna naprava ani potom nezacne tahat.Mam ho doma v podstate na skusku a ked sme boli v terene ho vyskusat tak moc nepredviedol a ked sme sa isli pozriet ze preco tak sme zistili ze predna naprava nezabera.Neviete prosim v com to moze byt?Tu na fore som cital ze 4x4 aj ked ho sice zaradite a kontrolka svieti,tak ani potom tam nemusi byt,ze treba aby boli vyrovnane predne kolesa(ak som to dobre pochopil).Teraz ale neviem ci musia byt uplne rovno,alebo mozu aj v miernom uhle.Ja som v tomto laik,tak ak mozte a viete prosim vas o radu.Chceli by sme ho kupit,ale toto nas odradza.Inak ma nabehane 120000 (viem,nie je to hlavny ukazovatel stavu) a je to rocnik 99. Cital som nieco o volnobezkach,co myslite mohli by to byt tie?

_________________
Suzuki Vitara - moj prvy off


Ned, 30.12.2007, 5:45
Profil ICQ
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:roll: :roll: :roll: :roll: má Jimny vôbec volnobežky?

Zaraď 4x2, lahni vedla auta, pomocník kúsok potiahne a Ty pozeraj či sa točí predný kardan. Opakuj pri zaradenom 4x4.

Daj vedieť výsledok.

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 30.12.2007, 8:56
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 30.12.2007, 4:36
Príspevky: 7
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať