4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Vitara z monovstreku na karbec??? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=145&t=12814 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 05.04.2011, 10:57 ] |
Predmet príspevku: | Vitara z monovstreku na karbec??? |
Svitlo mi v hlávke že by som vytrepal elektriku z vitarky a natrepal tam webrak ktorý mi leží u kolegu na dielni len tak položeny a niet do čoho ho dať... Aké komplikácie by mohli nastať? Zaujíma ma hlavne ako riešiť dodávku benzínu do karburátora kedže vitarka má čerpadlo a tak či ak budem tlačiť čerpadlom benzín do karburátora tak či ho nebude pretláčať (zalievať)... Prípadne nejaké návrhy ako poriešiť dopravu šťavy z nádrže??? vopred diky. ![]() ![]() |
Autor: | finder [ Uto, 05.04.2011, 11:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi na karburatore spravit prepad spet do nadrze, na urovni zaplavenia. (cize aby mal tolko kolko treba, a zvysok hadickou prec). Sice by cerpadlo fungovalo asi nonstop, ale to asi funguje nonstop aj teraz (netusim, nikdy som to neskumal). Este ma napadlo spravit nad urovnou karburatora pomocnu nadrzku, odkial byt to islo samospadom, a nadrzka by sa zaplnala plavakom, ktory by korigoval cerpadlo (neviem ci je to realizovatelne a pouzitelne u takychto objemov, samospad sa pouzival u motoriek a maloobjemovych traktorov). |
Autor: | alfik223 [ Uto, 05.04.2011, 18:05 ] |
Predmet príspevku: | |
favorit ma na karburatore taku vecicku volaju to odbublinkovac .. a cez to ide benzin spat do nadrze |
Autor: | OFFroad4wd [ Uto, 05.04.2011, 18:27 ] |
Predmet príspevku: | |
ja len toľko že elektrika a elektronika ak je funkčná a ide, tak má aj svoje výhody udržiavanie otáčok a podobne detto lepší výkon aj keď neviem či bude lepší na favoritovom karbeci alebo na striekačke... a o trošku nižšia spotreba tak nech sa darí ![]() |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 05.04.2011, 23:13 ] |
Predmet príspevku: | |
pandiku na karburatori pokial viem sa da vykon spravit... stara Rka myslis preco mala 4 webraky? finder ja som tiez zatial neskumal ci cerpadlo tlaci benzin vkuse ale mam pocit ze hej.... |
Autor: | romo11 [ Str, 06.04.2011, 10:37 ] |
Predmet príspevku: | |
návrat od vstrekovania ku karburátoru by som prirovnal k návratu k dreveným kolesám. Čo je lepšie na karburátore oproti vstrekovaniu? Teda okrem toho že si tam môžeš niečo naštelovať šróbovákom? |
Autor: | dandysd [ Str, 06.04.2011, 19:06 ] |
Predmet príspevku: | |
jednobod. vstrekovač je nič moc. akurát to kus menej žere a horšie tahá ako karbec. ja to chcem tiež vymenit na samurai |
Autor: | PATaMAT [ Štv, 07.04.2011, 14:52 ] |
Predmet príspevku: | |
romo: lepšie to bude asi tým že sním niečo je ale nikto nevie čo... niekedy voz stratí ťah... stane sa to síce len čas od času a potom to nazad naskočí a ide ďalej v pohodičke.. a nechce sa mi čakať kým to celkom skončí životnú púť.. Ďalej zbytočne veľa elektriky okolo toho a je v tom chaos.... pôvodný majiteľ to kapánek dosral... ja mam skúsenosti z karburátorom také že to má celkom bezproblemový chod.... Prečo potom veľa vozov ktoré jazdia vrchy a pod pri prerabke motora presedláva zo vstrekovania na karbec? Chlapi na spotrebu nehľaďme... ![]() ![]() |
Autor: | OFFroad4wd [ Štv, 07.04.2011, 15:14 ] |
Predmet príspevku: | |
tebe aj škube s autom keď nemá ťah, alebo že keď pridáš tak sa to nechová tak ako keby tomu dávalo malo paliva? felície mali také problémy a aj my sme už taký mali hadička od čerpadla v nádrži bola deravá a dávalo malo palivá alebo ukostrenie RJ bolo zlé... je za tým toho veľa ukrytého nejdem sa tu robiť na múdreho ja ti len píšem z vlastnej skúsenosti ja odovzdávam slovo skúsenejším.... ![]() ![]() |
Autor: | alfik223 [ Štv, 07.04.2011, 16:52 ] |
Predmet príspevku: | |
PATaMAT píše: Prečo potom veľa vozov ktoré jazdia vrchy a pod pri prerabke motora presedláva zo vstrekovania na karbec? Chlapi na spotrebu nehľaďme... ![]() ![]() lebo pri prerobeni motora kde sa pomeni vsetko od vacky az po piesty treba prerobit aj riadiacu aby to fungovalo ako ma ... precipovanie zavela nestoji a robit novu riadiacu jednotku idealnu k danemu motoru je trosku draha zalezitost . preto sa tam radsej supne karbec .. je to jednosduhsie a lacnejsie ... Do terenu je ale lepsie vstrekovanie .. ide to proste vzdy aj ked je auto hore kolesami ... kde s karburatorom to mozne neni |
Autor: | finder [ Štv, 07.04.2011, 18:20 ] |
Predmet príspevku: | |
PATaMAT píše: niekedy voz stratí ťah... stane sa to síce len čas od času a potom to nazad naskočí a ide ďalej v pohodičke.. Zacni (ak si to este nerobil) profylaktikou palivoveho systemu (ci je priechodny ako taky az po vsteky), aj ked skor ma napada, ze presne takto sa sprava vaha vzduchu. Nepozeral si ju ? |
Autor: | Oron72 [ Štv, 07.04.2011, 21:29 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som raz doviezol vitaru a bola v prdeli riadiacka,tak sme to prerobili na karbec z peugeota (sa mi zda,ze 1.9) ale to s palivom nebol jediny problem lebo ta pumpa ozaj tlaci stale(ako kazda striekacka) ale museli sme prerobit aj rozdelovac(pouzity bol tusim zo skodovice) a dalej sme museli upravit aj vstup do sania karburatora lebo to opieralo o kapotu. Ale nakoniec to fungovalo dobre aj v terene. A co sa tykalo vykonu,tak to slo znatelne lepsie ako pred tym. Spotrebovo si to uz nepamatam. Akurat,ze vtedy stala riadiacka majlant a teraz by som skor zohnal tu RJ ako sa drbkal s prerabkou |
Autor: | PATaMAT [ Pia, 08.04.2011, 10:32 ] |
Predmet príspevku: | |
finder keď mi niekto prezradí kde sa na tom nachádza váha vzduchu tak to pozriem... mne to pripadá na tej vitarke ako keby to bol karbec vylepšený o to že miesto dízi tam je vstrek.... oron: a aký bol dôvod že si prerábal aj rozdeľovač? |
Autor: | finder [ Pia, 08.04.2011, 10:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Zvycajne niekde na konci sania. Koniec sania - skrtiaca klapka. Bude to nejaky modul s velmi tenuckym odporovym drotom (nieco ako vlakno zo ziarovky). A ten mozno bude ako keby zasraty sadzami ... Moze to vyzerat napr. takto (ten plastovy bazmek v strede) ![]() a detainejsie takto napr. ![]() |
Autor: | Oron72 [ Pia, 08.04.2011, 11:53 ] |
Predmet príspevku: | |
PATaMAT píše: finder keď mi niekto prezradí kde sa na tom nachádza váha vzduchu tak to pozriem... mne to pripadá na tej vitarke ako keby to bol karbec vylepšený o to že miesto dízi tam je vstrek.... oron: a aký bol dôvod že si prerábal aj rozdeľovač? som pisal,ze riadiacka bola v prdeli,takze ziadna iskra finder: vitara taku vahu nema,ma ju v tom karburatore ako väcsina monovstrekov |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |