Záleží ako používaš vozítko, občas do lesa, či dennodenne.
Ak máš piliny v oleji tak sa niečo opotrebuváva rýchlejšie ako by malo.
jednak môžeš mať ložiská v haji a tým pádom máš voľnú hrušku alebo diferenciálový kôš, čo zmenilo stopu obehu zubou a dochádza k nadmernému obrusu. Ďalej ak to ma samosvor môže byť obrus aj z neho.
Možnosti sú asi také:
1. ak auto do lesa a nevadí hluk prípadný, či keď prdne niečo v diferáku tak jazdi a ono sa to ukáže
2. spravíš repas nápravy pomeníš ložiská a všetko čo je vadné, popritom si spravíš aj brzdy.
3. prehodíš nápravu a kašleš na všetko a vozíš sa.
Osobne som za bod 2. spravím na poriadok a mám na dlhú dobu pokoj, či už zrepasujem svoju či druhú nápravu by bola otázka. Ak Ti sedia navzájom a bola lacná tak z jednu by som mal na náhradné diely.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka
email:
andrej.durda@gmail.com