4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
vitara 97. Je tu niekto kto sa vyzna v nej? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=145&t=2735 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Lolo [ Sob, 20.10.2007, 0:19 ] |
Predmet príspevku: | vitara 97. Je tu niekto kto sa vyzna v nej? |
Mam problem s diagnozou. Ja viem ze je to mnohokrat omielana tema ale fakt som uz zufaly lebo zacina primrzat a ta suka nechce riadne startovat :} |
Autor: | PEŤO [ Sob, 20.10.2007, 9:22 ] |
Predmet príspevku: | |
ked uz jej nadavas do suk, tak na nu skus pouzit bic mozno to pomoze ![]() ![]() |
Autor: | Lolo [ Sob, 20.10.2007, 10:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Bicik nepomohol he. A neviete nahodou nema vitara prepinac na to generovanie chyby? No lebo potom ma napada uz iba ze je mrtva riadiaca jednotka |
Autor: | GaboSB [ Sob, 20.10.2007, 18:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Riadiaca jednotka bude až tá posledná vec, čiže najprv treba začať výmenou palivového filtra, skontrolovať tlak čerpadla, vyčistiť vstrekovač - ak to je monovstrek. Skontrolovať čidla na teplotu motora, komplet kontrola rozdeľovača až po sviečky, alebo ešte treba skúsiť odpojiť akumulátor aspoň na dve hodiny, ak to nepomôže potom je asi fakt mrtva RJ. Doporučujem však radšej nejako nájsť niekoho kto rozpredáva Vitaru a skúšať meniť najprv vstrek, RJ, atď, aby si zbytočne nekupoval veci ktoré niesú pokazené. Mne momentálne tiež dáko na ten benzín nerobí zázraky, ale ja chodím na LPG tak mi to až tak nevadí. |
Autor: | Lolo [ Sob, 20.10.2007, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | |
no filtre su komplet vymenene. Neviem ci najdem u nas niekoho kto rozpredava vitaru ale skusim to na par dni teda dat este kamaratovi nech to vsetko pomera a poskusa a uvidim. Ale tie veci co ma identifikovat RJ sa vsetky daju aj manualne zistit nie? Ale zatial dakujem. Napisem ako som dopadol ak ta to bude zaujimat tak sem kukni niekedy |
Autor: | Lubos BA [ Sob, 20.10.2007, 23:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Riešil som teraz tiež diagnostiku na vitare . Čo ti to presne robí ? Skús napísať viac. |
Autor: | Lolo [ Ned, 21.10.2007, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | |
No tak kazde rano ked sadnem do auta a zacnem startovat tak nieje ziadny zaber. starter toci jak blazen anic. Asi na 4.pokus uz citit ze sa tam nejaka stava dostala ale furt nic. Asi na 7.pokus uz nastartuje ale akoby netocilo na vsetky valce ale sviecky su tiez nove. Chvilu na to sa vspamata a otacky hodi na 1500 a ked uz sa zohreje tak otacky su na 800 a dalsie startovanie je bez problemov |
Autor: | finder [ Ned, 21.10.2007, 11:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Popis problemu mi pripomina situaciu kedy si kamos dal menit rozvody na Passate. Pred vymenou auto chytalo na prvy brnk, a po vymene len tocilo a tocilo, sem tam buflo, ako keby isli len 2 valce ... Nuz, technik pri vymene nechtiac pohol nejakym kolieckom, proste rozhodil predzapal, a robilo to sprostosti ... Ked sa odhalila pricina, tak sa to zostelovalo, ale problem bol, ze auto nechcelo chytat ked bolo zohriate ... Tak sa este chvilu laborovalo, az sa dostavil povodny stav startovania pred vymenou ... Ked citam to o palivaku - menili sme aj ten ... Ked nam to nechcelo chytat, napadlo nas, ci sme to nedali naopak .. Nedali. Ale okrem ineho tam padla aj veta, ze palivak by mal mat dostatocny prietok, inac brdzi auto .. Dostatocny prietok = naozaj moze byt zaspineny a podielat sa na problemoch. Rozhodne nic nepokazis, ked obetujes par stokurun za novy, budes mozno prekvapeny, co sa odtial vyplavi (odporucam palcom a prostrednikom zapchat ustie filra a pretrepat ho, to co sa vyleje nema s benzinom nic spolocne ![]() A potom to moze vyzerat aj takto (to je to este celkom ciste, mal som v ruke aj horsie). ![]() |
Autor: | Lolo [ Ned, 21.10.2007, 11:13 ] |
Predmet príspevku: | |
No inak moze to byt lebo sa mi vidi ze pred menenim rozvodov, filtrov a tak to bolo v poho. Ma na tom mieste pri rozvodoch aj vitara to koliecko? Inak taky stelung predzapalu bude asi mnoho ran trvat co? Ked mi to zle startuje iba za studena. Ale check engine mi svieti uz dlhsie. Na to vyskusam tu baterku odpojit na 2 hodiny |
Autor: | Lolo [ Ned, 21.10.2007, 11:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Menili sme palivovy filter. Je tam novy. Iba vzduchovy sme len precistili lebo mu poslali zly.Ale precisteny je skoro ako novy. Ten pride cca o tyzden |
Autor: | finder [ Ned, 21.10.2007, 14:07 ] |
Predmet príspevku: | |
No myslim si, ze to koliecko ma aj Vitara ![]() Nie som zbehly vo vyrazoch, ale pomahal som to nastavit, a na strane rozvodoveho remena, bolo na kladke vyrazene O. a T., to iste na motore, bolo sa treba trafit ryskou medzi to, a na druhej strane motora sa ostuploval otvor, kde behali zuby kolesa, kde sa tiez musela nastavit na taky vystupok ryska, bez toho to robilo bordel ... Cize je mozne, ze to mas mierne rozhodene, staci nepatrny posun, jeden zub hore-dolu, a zacne ti to startovat ako treba ... |
Autor: | Lolo [ Ned, 21.10.2007, 15:03 ] |
Predmet príspevku: | |
No tak teda diky moc dufam ze to bude iba tym. Zajtra zbehnem za kamosom do servusu a otvorime to spolu. A nevies nahodou? Kym sa nevynuluje riadiaca jednotka tak to bude stale robit asi blbosti co? To by ma tiez zaujimalo ako sa na vitare nuluje. Ci staci tu baterku odpojit? |
Autor: | Lolo [ Ned, 21.10.2007, 15:43 ] |
Predmet príspevku: | |
A koli ktorym z tychto veci moze spadat benzin? Som z toho lama Kyslíkový senzor,Senzor teploty vody,Pozicia škrtící klapky,Senzor rychlosti ON Závada ECM,Senzor prudenie vzduchu,Zapalovanie,EGR,Únik paliva zo vstr.jed. to su veci ktore spadaju pod riadiacu jednotku |
Autor: | GaboSB [ Ned, 21.10.2007, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | |
finder píše: No myslim si, ze to koliecko ma aj Vitara ![]() Nie som zbehly vo vyrazoch, ale pomahal som to nastavit, a na strane rozvodoveho remena, bolo na kladke vyrazene O. a T., to iste na motore, bolo sa treba trafit ryskou medzi to, a na druhej strane motora sa ostuploval otvor, kde behali zuby kolesa, kde sa tiez musela nastavit na taky vystupok ryska, bez toho to robilo bordel ... Cize je mozne, ze to mas mierne rozhodene, staci nepatrny posun, jeden zub hore-dolu, a zacne ti to startovat ako treba ... Eee, na zle nastavený rozvod to nevidím, lebo mne ide auto na LPG ako žiletka a na benzín ma podobné príznaky ako u Lolička, aj keď mne naskočí motor hneď, ale akoby nie na všetky válce, aj keď pri akcelerácii to ide na všetky, pri jazde je citeľný trhaný chod a nižší výkon, ale ako som písal, nemám čas nejako nad tým teraz hlavu lámať, keďže na LPG ide v pohode. Možno neskôr až prestane ísť na benzín úplne to budem musieť poriešiť, lebo mám na LPG elektroniku a tá má benzoštart, a studený motor na LPG štartovať je pakáreň. ![]() |
Autor: | GaboSB [ Ned, 21.10.2007, 22:50 ] |
Predmet príspevku: | |
A zabudol som tiež to stým padaním paliva, moc tomu neverím, keďže čerpadlo je elektrické, tak behom pár sekúnd musí byť systém zaliaty benzínom. Je to akoby došiel benzín, stačí naliať nový, zapnúť zapaľovanie na pár sekúnd a začať štartovať a auto musí naskočiť. Ja som osobne už počul, že po namontovaní LPG s elektronikou akoby dodrbali benzínovu RJ, alebo lepšie povedané preladili parametre v benzínovej RJ, ale len pri autách s monovstrekom, aspoň som to tak počul a zažil na min. dvoch autách. Jeden P405 a druhá asi moja Gitara. ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |