Dnes je nedela 10. decembra 2023, meniny má Radúz a zajtra Hilda
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
grand vitaraproblem elektrický/palivový
Autor |
Správa |
S t e v e
Čumil
Registrovaný: Ned, 03.04.2016, 12:42 Príspevky: 7
|
čauko klubaci idem po radu či náhodou niekto nemal problém
po nastartovaní motora- 1.6-16V-71kw benzin a po pridani plynu cca do 35000ot/min auto zdochne a ťažko točí
po chvíli zase naštartuje niekedy prejde aj 3km a nič a potom zase ten istý scenár palivový filter sme dali nový nepomohlo
čo to može byt čerpadlo alebo niejaka elektrická závada ? viď niejaký snímač alebo ?
ďakujem za každú radu
|
Ned, 03.09.2023, 14:21 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2100 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Osobne to tipujem na pal. čerpadlo. Ten benzínový motor ku chodu moc nepotrebuje.
Keď zdochne a potom nechce naskočiť, tak skús pár krát vypnúť a zapnúť kľúčik, nech natlačí benzín, či lepšie nenaštartuje potom. Budeš mať istotu, že to je čerpadlo.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Ned, 03.09.2023, 15:02 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3148 Bydlisko: VYCHOD PO
|
S t e v e píše: .....po pridani plynu cca do 35000ot/min .....  ..v prvom rade netlač tak na plyn ,lebo Ti vyleti ručička na ciferniku von oknom 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Ned, 03.09.2023, 22:05 |
|
 |
S t e v e
Čumil
Registrovaný: Ned, 03.04.2016, 12:42 Príspevky: 7
|
MARTINO píše: S t e v e píše: .....po pridani plynu cca do 35000ot/min .....  ..v prvom rade netlač tak na plyn ,lebo Ti vyleti ručička na ciferniku von oknom  je tam jedna 0 viac.... potrebujem poradiť a nie.....
|
Štv, 07.09.2023, 17:40 |
|
 |
Tomáš V - mrT
Frajer
Registrovaný: Pon, 31.12.2018, 15:41 Príspevky: 205 Bydlisko: TN Mitice
|
Podobné symptómy som mal na mojej frontere.
Nakoniec som zistil, že problém bol v pokazenom (zlomenom) kábliku napájania palivového čerpadla. Raz mal dobrý kontakt a raz nie. A to som sa teda zanadával, kým som na to prišiel.
Ale pozor, merákom to nezistíš, iba žiarovkou. Volty môžeš namerať, ale dôležité sú ampére. Čerpadlo má dosť veľký odber, takže stačí zalomený káblik a čerpadlo sa prestane točiť.
Samozrejme iba v prípade, ak máš istotu, že čerpadlo je OK
_________________OPEL Frontera A 2.2i 16V benzín http://www.strechy-tono.sk
|
Štv, 07.09.2023, 21:55 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 5 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|