Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava
Dá sa napasovať iný motor do 4.0i xj r.v.1998
Autor |
Správa |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7907 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Chlapy,, nezabudajte ze je tam automaticka pravodovka, ,,ktora ma svoju RJ a je spata s motorovou !! ak budes to vediet sparovat s novym motorom, , nehovoriac ze budes presne vediet namontovat na klukovku noveho motora flexplat a nato hydromenic, potom halovy snimac,,,tak budes druhy Edison!!!!! nehovorym ze sa neda,, vsetko sa da len treba chciet, ale k tomu musia byt v prvom rade vytvorene podmienky a vypocty,,otayka aky je ten druhy motor, jeho otacky atd,,na mechanicku prevodovku je lachke napasovat motor ,, ale na automat to nie je sranda,, ,, ked uz tak tak tam fiknut 5,2 nebo 5.9 komplet s prevodovkou, aj kabelaz k tomu s RJ a pokoj,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 19.02.2017, 0:21 |
|
|
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
a to este nebude radit ten automat vtedy kedy ma.. automat je prisposobeny k motoru s ktorym bol spojeny od vyroby, pokial by si pouzil motor s rovnakym krutakom, vykonom a otackami tak ok ale pokial to len tak spojis tak ti to nebude fungovat, viezol som sa v xy autach ktore nemali ten motor ktory tam mal byt a nefungovalo to dobre, napriklad jedno bordove G v brne bolo na predaj, original to bol 3,5TD 100kW a dali tam 3,0TD 130kW tiez z mercedesu cize nic netrebalo prerabat ale trvalo 500m pokial preradilo z 1-2 pri cca 3200ot. proste kazdy motor ma inu vykonnostnu krivku pri inych otackach, u manualu to je ine aj ked mas tiez trochu inac odstupnovane pri tych istych ot ako pri origo motore...
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Ned, 19.02.2017, 0:44 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
pampuch131 píše: 5,2v8 400nm,5,9v8 460nm a 5,9 cummins desel kľudne aj cez 500 a ako pise indian aw4ka by zomrela mozno aj dvakrat a to že je to z nakladneho auta neznamena ze nema poriadny krutak A 4,0 litrík ma krútiaci okolo 300nm Sak píšem že ten cummins má 402 NM ... Ale toľko určite už nevytlaci keď ma kto vie koľko tisíc kilometrov... Takže krutaku by som sa nebál....
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Ned, 19.02.2017, 14:00 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
No ako tak čítam tak sa do toho radšej nebudem púšťať radšej kúpim splynovac do sania a bude to bude lacnejšie a aj rýchlejšie
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Ned, 19.02.2017, 14:03 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Ide o to ci ti to stoji za ten kopec casu a roboty,ten plyn do sania je tiez riesenie relativne za facku
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Ned, 19.02.2017, 16:20 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
Ne ne, určite sa mi s tým nechce tak dlho babrať... Radšej ten plyn a je. Len kde zohnať za málo peňazí :-)
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Ned, 19.02.2017, 16:26 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Splynovac do sania je podla mna pekny bullshit. Ak to mas ozaj len do lesa na zabavu, tak tolko benzinu v tom zase nespalis aby bolo treba plyn alebo podobne A adekvatny splynovac na ten motor je absolutne nerentabilny na auto ktore je na zabavu. Kto cestuje, ok tam sa to casom dorovna na 0 a potom sa zacne aj nieco setrit asi. Ale ked to berem z mojej situacie ze mam granda len na zabavu, cize jazdi vpodstate len na akcie inak stoji pred domom, tak to je zbytocne. Svedci o tom aj najazd km, mam to auto cca 2,5 roka a ma okolo 10 000km odvtedy. Takze keby do toho chcem dat dobry splynovac, tak mam este na par rokov robotu dorovnat to na 0 a az potom by som zacal nieco setrit
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 20.02.2017, 10:43 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Dondo,Lukáš to určite myslel ako alternatívu k rope.Ak to je do lesa tak to blbnutie v chotári,ho víde oveľa lacnejšie ako na benzín.A cena sekvencie na 4,0i je určite niekde inde ako nejaké jazdené LPG do sania. Na bývalom 4,0 litrovom ZJ som mal do sania,no nebola to žiadna hitparáda,ale na prasenie v blate za rybami mi to volajký eurochchták ušetrilo
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Pon, 20.02.2017, 12:43 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Ved o tom pisem, ze kvalitny splynovac na ten motor je cenovo inde a neoplati sa to vzhladom na ako ma byt auto pouzivane. Ja som tomu porozumel, ze ide o usetrenie..otazka je ze kolko usetri. Vobec by som to nevidel tak tragicky s tou spotrebou v zmysle obcasneho sa vozenia. Pochybujem ze bude jazdit kazdy den teren ako napriklad Tisovec kde na 4.0 ZJ dam za tie dva dni dole celu nadrz alebo?
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 20.02.2017, 15:02 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Na to ako casto Ti odpovie autor temy,ja to z pochopiteľných dovodov vediet nemozem Keby som ja riešil nejaky podobny off(traktor)nechal by som 4,0liter v Chere,tam mu je najlepsie,tak ako je alebo rozpredať a kupit TD bez papierov
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Pon, 20.02.2017, 15:20 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
lukas splynovacov do sania tu mam vyhodenych asi 5 ci kolko pridi si zobrat
|
Pon, 20.02.2017, 18:29 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
A sú tie splynovac kompletné? Teda nádrž netreba tu mám a ešte aj s platným certifikátom ak no tak by som zobral :-) A prečo splynovac? Lebo na to v akom stave je to auto teraz mi to žere asi 10 litrov na hodinu,a to minimalne.takze preto plyn,používam to denne okolo domu a na farme na jazdenie po ohradach pri konoch a podobne.Takže preto plyn. Radšej
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Uto, 21.02.2017, 14:56 |
|
|
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
kombonicia tohoto motora s tvojou prevodovkou je cista samovrazda, jednoznacne manual alebo prevodovku ktora prislucha tomu motoru. Ako uz pisali tazko to spojis ci uz po elektronickej stranke, ale aj co sa tyka prenosu sily z motora do prevodovky, automat tak ci tak nebude radit ako ma a keby sa ti aj toto vsetko podari dak si myslim ze nebude mat dlhu zivotnost.
dalsiu vec co by si mal riesit, ze ten motor ma isto viac kg ako povodny, dost velka zataz ci uz hmotnostou ale aj vykonom na napravy. Ak nechas povodne napravy tiez im nedavam dlhu zovotnost.
Sam som taky blazon, ze prekopavam XJcko ale ostala mi z neho v podstate len budka, motor, prevodovka, napravy vsetko je z niecoho ineho.
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Uto, 21.02.2017, 18:27 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
Tak ako aj ja :-) motor a prevodovku mám original i ak je všetko vymenené :-)
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 22.02.2017, 12:13 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|