Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
nestaly volnobeh na XJ 4.0 renix
Autor |
Správa |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Sa mi zda ze to tu uz niekto riesil, ale nepodarilo sa mi to najst.
Na 4.0 litrovom XJ mi skace volnobeh. Ako keby bola ucpata volnobezna tryska - len skoda ze tam nieje, no. Raz je 1000 ot-1, potom spadne, opat sa prebere. Pri pusteni pedala z 4000ot-1 spadne az na 500, skoro zdochne. Uz som skusil aj servo volnobehu zamenit a stale to iste. Ale pri odstraneni konektora z motorceka sa nic nedeje. Som z toho jelen.
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 30.06.2008, 21:58 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
pal píše: Sa mi zda ze to tu uz niekto riesil, ale nepodarilo sa mi to najst. Na 4.0 litrovom XJ mi skace volnobeh. Ako keby bola ucpata volnobezna tryska - len skoda ze tam nieje, no. Raz je 1000 ot-1, potom spadne, opat sa prebere. Pri pusteni pedala z 4000ot-1 spadne az na 500, skoro zdochne. Uz som skusil aj servo volnobehu zamenit a stale to iste. Ale pri odstraneni konektora z motorceka sa nic nedeje. Som z toho jelen.
TPS ?
MAP ?
|
Pon, 30.06.2008, 22:06 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Falešný vzduch, baterka.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 30.06.2008, 22:46 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
No TPS by nato nemal mat vplyv, jelikoz plynovy pedal je stale dole a TPS je uvolneny. MAPko som neskusal, zajtra ho skusim zamenit.
Baterka je v poriadku - len nechapem aky vplyv by nato mohla mat.
Falosneho vzduchu tam je habadej, je von filter, bol cely olejovy. Ale predtym to slo tak isto. Nemam ani vyfuck, ale ked som ho prilozil taktiez som nespozoroval zmenu.
Ono mi ide o to, aby som naisto vedel ze to nieje nieco vazne. Pokial to je len nejaka hlupost, tak ju poriesim aj neskor. Dolezite je, aby mal darca spravny krvny obraz a aby som po transplatacii nemusel riesit odumrete bunky 
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 30.06.2008, 22:57 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
TPS na to má vliv,jelikož je to potenciometr a když je klapka zavřená,není v nulový poloze. TPS se u Renixu nastavuje na výchozí polohu.Výchozí napětí je myslím 0,5-0,7 V.
Baterka má obrovskej vliv na funkci EFI. Stačí její kolísavý napětí a už budou bl bnout senzory. Pracujou s 5V a to,že baterka má na kontaktech víc,neznamená,že senzor pět voltů dostane.
Nevěřil bys,jak na pohled dobrá baterka ovlivní řazení automatu.Nedavno to řešil Marty s půl roku starou baterkou a ještě jeden maník s českýho fóra.U obou to vypadalo na mechanickou závadu transmise.
Schválně to zkus s jinou baterkou.Nejmíň 70Ah.
Falešnej vzduch není myšlen ten nad klapkou ale pod ní.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 30.06.2008, 23:22 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
ahha, vdaka Harley. Premeram, preskusam, zamenim. Uvidim aky bude vysledok.
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 30.06.2008, 23:25 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Som sa stym vtedy hral, dozapajal som povyskakovane podtlaky, utesnil vystup na MAPko, prekonkoroval koliky, a hlavne zamenil MAPko za druhe. Nato ze to bolo bez filtra a vyfuku, tak to slo uz celkom slusne.
BTW este jedna otazocka, keby som zamenil filterbox z 2.1td za ten zo 4.0, aj s filtrom, stacilo by mu dychat? Plocha vyzera byt dost podobna.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 09.07.2008, 9:58 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
pal píše: BTW este jedna otazocka, keby som zamenil filterbox z 2.1td za ten zo 4.0, aj s filtrom, stacilo by mu dychat? Plocha vyzera byt dost podobna.
Stacilo. Porovnaj si velkosti filtrov v XJ a ZJ pri 4,0 l motoroch. U ZJ je plocha 2x vacsia.
|
Str, 09.07.2008, 10:28 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
dado píše: pal píše: BTW este jedna otazocka, keby som zamenil filterbox z 2.1td za ten zo 4.0, aj s filtrom, stacilo by mu dychat? Plocha vyzera byt dost podobna. Stacilo. Porovnaj si velkosti filtrov v XJ a ZJ pri 4,0 l motoroch. U ZJ je plocha 2x vacsia.
cim vacsia je sacia plocha,, tym motor lepsie a lachsie dycha,,samozrejme sa to prejavy aj na vykone motora.
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Str, 09.07.2008, 19:08 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|