Dnes je piatok 27. júna 2025, meniny má Ladislav, Ladislava a zajtra Beáta
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Vpredu máš D 30 nie 35. 35 je vzadu. Predná 30 na YJ bude pravdepodobne s disconnectom (odpájanie poloosi) a malými krížmi A tá je rada tak ako je. D35 tiež nie je zrovna vzorom pevnosti. Ale závisí od toho, čo s tým chceš robiť. A medzi nami - YJ toho dokáže aj bez uzávierok viac ako si myslíš 
|
Ned, 02.03.2014, 12:11 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
miro09 píše: Ahojte ... chcem prerobiť Wranglera YJ.2,5: 92r.v..... s listov na struny s tým, ze dám prevody ... samozrejme na zadnej mám uzávierku ARB, ďalšia pojde aj na prednú nápravu. Čo vy na to ????? (no bábo poraďte či môžem isť do toho)....... čo ťa k tomu vedie??? na struny??? a predná uzávierka - aká??? to bude jazdiť čisto len terén, alebo aj cestu???
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Ned, 02.03.2014, 23:49 |
|
 |
miro09
Učeň
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 8:36 Príspevky: 52 Bydlisko: Hnúšta
|

presne tak... je tam ten disconect a dokonca sa mi zdá, že aj funguje.... a rovnako to platí aj pre tie kríže... vlastne ide o to, že už mám zadnú nápravu s ARB uzávierkou doma... je postavená na struny... sú tam tie taniere a úchyty. No kadejaký odborníci píšu, že sa to auto lepšie správa na strunách a budem mať možnosť zohnať ešte prednú nápravu postavenú na strunách s uzávierkou.... (všetko z TJ) ... ešte doplním, že auto je bez PP.... .... auto budem využívať len mimo ciest a na poľovačky... uzávierku by som využíval hlavne pri strmých výjazdoch v blatistých úsekoch ciest kde sa sem tam musím dostať a hlavne v zime kde sem tam len kúsok chýba na prefrezovanie  nejakého záveja, alebo namrznutého snehu... Takže mám možnosť: 1. všetko nechať tak.... 2. nahodiť zadnú nápravu z TJcka s ARB na perá (2,5" lift) 3. Nehodiť zadnú nápravu na struny s ARB a prednú nechať tak. 4. Nahodiť zadnú nápravu na struny s ARB a prednú nechať na strunách... s alebo bez ... uzávierky.... 5. a ešte je tu možnosť zmeniť uchytenie strún na vrchnú časť náprav (teraz ako som tam dal tie T3 tak mi to chytá pri krížení tie plastové lemy ..) Tak Páni poraďte čo s tým. Najviac sa mi pozdáva možnosť nechať to tak dohodiť tam tú uzávierku a časom si kúpiť TJ .. na strunách  ..... Vďaka za názory.... Miro...
_________________ Jeep Wrangler YJ 2.5 (pracuje sa) Mitsubishi Pajero V6 3000 dlllllheeeee
VW Amarok, 2,0L BiTDI 4Motion AT8 - cestná leštenka
|
Pon, 03.03.2014, 21:56 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
niesom daky znalec do jeepov tak by som len rad vediet aky je roziel v napravach TJ a YJ okrem toho ako su upevnene ?
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Pon, 03.03.2014, 22:05 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|

YJ má svoje čaro, ku ktorému patria aj perá!!! kríženie??? ak máš poriadne urobené všetko ako máš mať, tak je viac ako dostatočné !!! ak ti zadná uzávierka funguje, nieje vôbec nutná aj predná, je to skôr o technike jazdy a nie o uzávierkach! ano niekedy sa hodí, ale všetko začína na adhézií s povrchom, na ktorom sa pohybuješ ... teda v prípade maximálneho kríženia ti netreba uzávierky vôbec, nakoľko sú všetky kolesá na zemi! skombinuj to s navyjákom a hotovka. Ale dobre ostaňme na zemi predný disconect je viac, ako dobrá vec keď ti funguje(pre spotrebu) , fakticky nahrádza akokeby volnobežky, ak ti to tvoju techniku jazdenie unesie náprava, tak potom je nezmysel ju meniť ! okrem iného je zohnatelná oveľa ľahšie ako ktorákoľvek iná.... (samozrejmä aj za iné peniažky) prerábka na TJ podvozok ti zhltne pomerne nemálo lóvy a tam budeš tiež skúšať až pokial sa nezastavíš na podvozku rubikonu, prípadne portáloch ..... nekonečná odysea....... V prvom rade si zhodnoť koľko peniažkov do toho lega chceš vložiť a daj to do súladu s kategóriou jazdenia, ktoré chceš absolvovať.... Nakoľko sa mne osobne páči najviac YJ, riešil by som to heavy dutty perá poriadne tlmiče ....... na poriadny rám a poskladať kompatibilné diely a nie z každého rožku trošku ako to robí väčšina samoúpravcov a potom vznikne ďaľší YJ KAO zmrd na Slovensku! Daj si poradiť od Pala cherroke o zlúčitelnosti jednotlivých súčastí a tam niekde si vyberaj (väčšiu/menšiu investíciu)!!! Inak si na svoje a cudzie omyli priprav celkom dosť euri... fakt je, že poradcov je tu plná riť, ktorí aj tak nakoniec skončia u Pala!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pon, 03.03.2014, 22:40 |
|
 |
miro09
Učeň
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 8:36 Príspevky: 52 Bydlisko: Hnúšta
|
..YJ KAO.... vďaka za odpoveď.... som zvedaví čo napíše palo.... inač je to fakt jednoduché auto... a to sa mi páči..... kúpil som to ako hrkálku .... všetko buchotalo klepotalo pomenil som podvozok, čapy, kríže, elektrika ani nevravím.... (ešte ho treba popretesnovať sem tam sa nejaký olej objaví... ) a kadečo iné... ale môžem povedať, že len na opravy som minul už skoro dvojnásobok toho za čo som ho kúpil... ale nedal by som ho za nič....hehehehe.... takže pochopíte, že fakt chcem dobrú radu akou cestou sa vybrať, aby som ho nedomrvil....vďaka....
_________________ Jeep Wrangler YJ 2.5 (pracuje sa) Mitsubishi Pajero V6 3000 dlllllheeeee
VW Amarok, 2,0L BiTDI 4Motion AT8 - cestná leštenka
|
Pon, 03.03.2014, 22:57 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|