Dnes je pondelok 12. mája 2025, meniny má Pankrác a zajtra Servác
Jeep cherokee 2,5 TD - únik kvapaliny a neštartuje
Autor |
Správa |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Myslíš,že to jako nakažlivý?  Ten diesel je italskej a auto sestavený v Rakousku(teda jen ZJ).
Já sem o tom ještě neslyšel,že by amerikám mizela voda a bylo to normální.To je u mě závada né běžnej stav.
Já mám už druhýho Jeepa,oba maj motor kterej je konstrukčně starej skoro padesát let a nevím co je to doplňovat vodu. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 08.02.2008, 9:42 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Harley píše: Myslíš,že to jako nakažlivý?  Ten diesel je italskej a auto sestavený v Rakousku(teda jen ZJ). Já sem o tom ještě neslyšel,že by amerikám mizela voda a bylo to normální.To je u mě závada né běžnej stav. Já mám už druhýho Jeepa,oba maj motor kterej je konstrukčně starej skoro padesát let a nevím co je to doplňovat vodu. 
Harley súhlas.
A to mám práve ten spaghetti diesel. Ale auto zasa je vyrobené u USA
|
Pia, 08.02.2008, 10:01 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
O tej vode viem svoje. Najpr prasknutá hlava, a posledne to slzilo neviditeľne cez termostat - tesnenie pod ním.
Nafta mi padala cez vstrekovač.
Ja mám ale WJ - 2,7CRD od Mercedesu.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 08.02.2008, 11:43 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
pfka1 píše: moja skusenost..kazda amerika co som mal tratila vodu,nejako som sa nedopatral kde,..../
Tak ja som vynimka. Dovoz priamo z Kanady a nikdy voda netiekla. 
|
Pia, 08.02.2008, 13:55 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
dado píše: pfka1 píše: moja skusenost..kazda amerika co som mal tratila vodu,nejako som sa nedopatral kde,..../ Tak ja som vynimka. Dovoz priamo z Kanady a nikdy voda netiekla. 
Muhehe to bud rád. Tiež mam dovoz kanadu (zaujímavé žie tieto auta su čo sa týka nejakých vecí niečo medzi klasickým 4l do roku 96 a tými novšími - napr emisie a podobne, zistil viacero odchýliek v motore). Mne jedine tlačilo vodu cez domontovaný splynovač. A potom začalo púšťať tesnenie pod hlavou smerom von z bloku, lepšie povedané bolo to tam vždy vlhké a lesklé od kapaliny. Po par utrapach to fachčí ako má.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 08.02.2008, 15:41 |
|
 |
vlado1
Čumil
Registrovaný: Ned, 20.01.2008, 0:24 Príspevky: 7 Bydlisko: Bardejov
|
Mal som podobny problem s unikom vody, praskol mi radiator kurenia.A po vymene palivoveho filtra boli problemy so startovanim,nakoniec som tam dal univerzalny filter a je pokoj...akurat uz tam chyba predhrev nafty.
_________________ WJ 3.1TD
|
Pia, 15.02.2008, 12:35 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Štertér vyčistený s novýmí uhlíkmi štartuje evidentne rýchlejšie a razantnejšie. Ale motor nenaskakuje a nenaskakuje. Pokračujem s kontrolou trysiek, nesiem ich na nejaký ten prístroj, ktorý ich preskúša.
Voda sa stráca ďalej, ale priateľ mi sľúbil doniesť tlakovaciu súpravu, tak skúsim natlakovať sistém a uvidím, či niečo zistím. Največší predpoklad je ten, že púšťa vyrovnávacia nádržka.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Pon, 18.02.2008, 10:11 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Bacil,ja by som to tlakoval,ked je motor napoly zohriaty,lebo vtedy býva únik najväčší - rôzna rozťažnosť materiálov - niekedy to SK-páska nezvláda a vtedy voda uniká na čiastočne zohriaty motor a stíha sa odpariť...Možno by stálo za pokus naštartovať auto ked je studené a nechať ho zohrievať motoricky a sledovať SK-pásky a hadice a potom len čakať ako to dopadne 
|
Pon, 18.02.2008, 18:47 |
|
 |
echino
Čumil
Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 14:16 Príspevky: 5 Bydlisko: BANSKá BYSTRICA
|
Mne včera prepichla SK-páska hadicu. Ako motor sa hýbe, tak koniec pásky prepichoval hadicu k motoru. Parilo sa, striekalo. Pritlačil som na to miesto 50halirnik a normálne sa prilepil, no pre istotu som to previazal ešte a šťastne som došiel domov a nevyšla ani kvapka 8) 
|
Pon, 18.02.2008, 22:16 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
No trisky po kontrole - sú v perfektnom stave. Aaaaale blbne predvstrek - vraj je to častá závada na VM-kach (to povedal servisak) Dnes je auto na nastavovaní čerpadla. Dúfam že štartovanie bude vyriešené.
Únik kvapaliny budem riešiť potom - asi mám prasklinu na hlavnom zvare nádržky - tam kde sú zvarené dve polovice plastov do jedného kusu.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Str, 27.02.2008, 19:08 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Bolo to čerpadlo. Čerpadlo nastavené a štartujeeeeem v pohode.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Ned, 02.03.2008, 22:39 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Noooo VM-ko nesklamalo. Hadice tvrdé ako betón - asi prasknutá hlava-y (asi určite). Vraj, keď praskne jedna, odídu všetky. Už sa teším na výdavky. A to som dúfal v opak. No čo už.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Štv, 20.03.2008, 22:27 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Zajtra idú hlavy dole a na skúšku tesnosti. Počul som veľa názorov na vyváranie hláv. Aj pre aj proti. Jeden z názorov je ten, že nová hlava praskne skôr ako vyvarená, lebo je nová a tie praskajú a stará je už zosílená a už preverená a druhý názor, že vyvarená hlava má z titulu zvárania v sebe pnutia, ktoré spôsobia znovu prasknutie. (Včul babo raď). Aké sú Vaše skúsenosti? Vraj poliaci sú dobrí - mohol by mi dať "Jacko" nejaký kontakt, čítal som kdesi, že on spolupracoval s poliakmi. Je možné po vyvarení dať obrúsiť iba opravované hlavy? Alebo treba obrúsiť všetky?
A ešte aký je postup pri uťahovaní šrúb na hlavách a aké su doťahovacie momenty? A po koľkých km sa hlavy doťahujú a znova pri akých momentoch?
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Uto, 25.03.2008, 15:45 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Ak sa nemýlim tak jedna hlava sa dá kúpiť za cca 10k Sk. K tomu zváraniu sa vyjadriť neviem...ale nepáči sa mi to moc.
Tie momenty máš tu aj postup...absolvoval som to: viewtopic.php?t=300&postdays=0&postorder=asc&start=15
dotržať striktne ten postup je nesmierne dôležité. Niektorí mechanici majú tendenciu to zanedbať. VM sa na rozdiel od zauživaných postupov prvý krát uťahuje najprv na moment a potom dvakrát na uhol podla predpísaného poradia jednotlivých šróbov. Druhý krát po zohriatí na 20 min a vychladnutí sa povoluje a znova na moment a dvakrát uhol. Tretíkrát po 20.000km bez povolovania raz o uhol 15st.. Podrobne to nájdeš v tom threade, ak niečo nejasné pýtaj sa.
edit:videl som že zháňaš tesnenie pod hlavy...doporučujem ti kúpit aj sadu všetkých tesnení a hlavne nové šroby do hláv...staré môžu byť už natiahnuté a nemusia mať predpísané parametre. To doporučuje aj výrobca.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Uto, 25.03.2008, 16:33 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
a keď budeš dávať rovnať hlavy, tak sa musia všetky naraz a nie jedna po druhej! Treba mať na to prípravok a robiť to na 1 upnutie.
Takisto tesneni epod hlavou - sú tri rôzne hrúbky, takže potom treba vybrať to správne
|
Uto, 25.03.2008, 16:55 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|