Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 12.05.2025, 2:12
Dnes je pondelok 12. mája 2025, meniny má Pankrác a zajtra Servác




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Jeep cherokee 2,5 TD - únik kvapaliny a neštartuje 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslíš,že to jako nakažlivý? :D Ten diesel je italskej a auto sestavený v Rakousku(teda jen ZJ).
Já sem o tom ještě neslyšel,že by amerikám mizela voda a bylo to normální.To je u mě závada né běžnej stav.
Já mám už druhýho Jeepa,oba maj motor kterej je konstrukčně starej skoro padesát let a nevím co je to doplňovat vodu. :wink:

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pia, 08.02.2008, 9:42
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Myslíš,že to jako nakažlivý? :D Ten diesel je italskej a auto sestavený v Rakousku(teda jen ZJ).
Já sem o tom ještě neslyšel,že by amerikám mizela voda a bylo to normální.To je u mě závada né běžnej stav.
Já mám už druhýho Jeepa,oba maj motor kterej je konstrukčně starej skoro padesát let a nevím co je to doplňovat vodu. :wink:


Harley súhlas.
A to mám práve ten spaghetti diesel. Ale auto zasa je vyrobené u USA

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 08.02.2008, 10:01
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
O tej vode viem svoje. Najpr prasknutá hlava, a posledne to slzilo neviditeľne cez termostat - tesnenie pod ním.
Nafta mi padala cez vstrekovač.
Ja mám ale WJ - 2,7CRD od Mercedesu.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 08.02.2008, 11:43
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pfka1 píše:
moja skusenost..kazda amerika co som mal tratila vodu,nejako som sa nedopatral kde,..../


Tak ja som vynimka. Dovoz priamo z Kanady a nikdy voda netiekla. :wink:

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 08.02.2008, 13:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
pfka1 píše:
moja skusenost..kazda amerika co som mal tratila vodu,nejako som sa nedopatral kde,..../


Tak ja som vynimka. Dovoz priamo z Kanady a nikdy voda netiekla. :wink:


Muhehe to bud rád. Tiež mam dovoz kanadu (zaujímavé žie tieto auta su čo sa týka nejakých vecí niečo medzi klasickým 4l do roku 96 a tými novšími - napr emisie a podobne, zistil viacero odchýliek v motore). Mne jedine tlačilo vodu cez domontovaný splynovač. A potom začalo púšťať tesnenie pod hlavou smerom von z bloku, lepšie povedané bolo to tam vždy vlhké a lesklé od kapaliny. Po par utrapach to fachčí ako má.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 08.02.2008, 15:41
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 20.01.2008, 0:24
Príspevky: 7
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mal som podobny problem s unikom vody, praskol mi radiator kurenia.A po vymene palivoveho filtra boli problemy so startovanim,nakoniec som tam dal univerzalny filter a je pokoj...akurat uz tam chyba predhrev nafty.

_________________
WJ 3.1TD


Pia, 15.02.2008, 12:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Štertér vyčistený s novýmí uhlíkmi štartuje evidentne rýchlejšie a razantnejšie. Ale motor nenaskakuje a nenaskakuje. Pokračujem s kontrolou trysiek, nesiem ich na nejaký ten prístroj, ktorý ich preskúša.

Voda sa stráca ďalej, ale priateľ mi sľúbil doniesť tlakovaciu súpravu, tak skúsim natlakovať sistém a uvidím, či niečo zistím. Največší predpoklad je ten, že púšťa vyrovnávacia nádržka.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Pon, 18.02.2008, 10:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bacil,ja by som to tlakoval,ked je motor napoly zohriaty,lebo vtedy býva únik najväčší - rôzna rozťažnosť materiálov - niekedy to SK-páska nezvláda a vtedy voda uniká na čiastočne zohriaty motor a stíha sa odpariť...Možno by stálo za pokus naštartovať auto ked je studené a nechať ho zohrievať motoricky a sledovať SK-pásky a hadice a potom len čakať ako to dopadne :?


Pon, 18.02.2008, 18:47
Profil
Čumil

Registrovaný: Pia, 26.10.2007, 14:16
Príspevky: 5
Bydlisko: BANSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne včera prepichla SK-páska hadicu. Ako motor sa hýbe, tak koniec pásky prepichoval hadicu k motoru. Parilo sa, striekalo. Pritlačil som na to miesto 50halirnik a normálne sa prilepil, no pre istotu som to previazal ešte a šťastne som došiel domov a nevyšla ani kvapka 8) :lol:


Pon, 18.02.2008, 22:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No trisky po kontrole - sú v perfektnom stave. Aaaaale blbne predvstrek - vraj je to častá závada na VM-kach (to povedal servisak) Dnes je auto na nastavovaní čerpadla. Dúfam že štartovanie bude vyriešené.

Únik kvapaliny budem riešiť potom - asi mám prasklinu na hlavnom zvare nádržky - tam kde sú zvarené dve polovice plastov do jedného kusu.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Str, 27.02.2008, 19:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bolo to čerpadlo. Čerpadlo nastavené a štartujeeeeem v pohode.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Ned, 02.03.2008, 22:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Noooo VM-ko nesklamalo. Hadice tvrdé ako betón - asi prasknutá hlava-y (asi určite). Vraj, keď praskne jedna, odídu všetky. Už sa teším na výdavky. A to som dúfal v opak. No čo už.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Štv, 20.03.2008, 22:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zajtra idú hlavy dole a na skúšku tesnosti. Počul som veľa názorov na vyváranie hláv. Aj pre aj proti. Jeden z názorov je ten, že nová hlava praskne skôr ako vyvarená, lebo je nová a tie praskajú a stará je už zosílená a už preverená a druhý názor, že vyvarená hlava má z titulu zvárania v sebe pnutia, ktoré spôsobia znovu prasknutie. (Včul babo raď). Aké sú Vaše skúsenosti? Vraj poliaci sú dobrí - mohol by mi dať "Jacko" nejaký kontakt, čítal som kdesi, že on spolupracoval s poliakmi. Je možné po vyvarení dať obrúsiť iba opravované hlavy? Alebo treba obrúsiť všetky?
A ešte aký je postup pri uťahovaní šrúb na hlavách a aké su doťahovacie momenty? A po koľkých km sa hlavy doťahujú a znova pri akých momentoch?

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Uto, 25.03.2008, 15:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak sa nemýlim tak jedna hlava sa dá kúpiť za cca 10k Sk. K tomu zváraniu sa vyjadriť neviem...ale nepáči sa mi to moc.

Tie momenty máš tu aj postup...absolvoval som to: viewtopic.php?t=300&postdays=0&postorder=asc&start=15

dotržať striktne ten postup je nesmierne dôležité. Niektorí mechanici majú tendenciu to zanedbať. VM sa na rozdiel od zauživaných postupov prvý krát uťahuje najprv na moment a potom dvakrát na uhol podla predpísaného poradia jednotlivých šróbov. Druhý krát po zohriatí na 20 min a vychladnutí sa povoluje a znova na moment a dvakrát uhol. Tretíkrát po 20.000km bez povolovania raz o uhol 15st.. Podrobne to nájdeš v tom threade, ak niečo nejasné pýtaj sa.

edit:videl som že zháňaš tesnenie pod hlavy...doporučujem ti kúpit aj sadu všetkých tesnení a hlavne nové šroby do hláv...staré môžu byť už natiahnuté a nemusia mať predpísané parametre. To doporučuje aj výrobca.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Uto, 25.03.2008, 16:33
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a keď budeš dávať rovnať hlavy, tak sa musia všetky naraz a nie jedna po druhej! Treba mať na to prípravok a robiť to na 1 upnutie.
Takisto tesneni epod hlavou - sú tri rôzne hrúbky, takže potom treba vybrať to správne

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 25.03.2008, 16:55
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: