Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 16.06.2024, 4:56
Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 kúrenie XJ 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4611
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D :-D

to si teda vela nerozobral z palubovky :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 12.10.2009, 9:01
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06
Príspevky: 407
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
som pohybal so vsetkym co sa dalo, skontroloval ci tie podtlakove hadicky idu ci nie su popraskane. skratka som sa s tym snazil urobit vsetko co ma napadlo. aj drotiky som vsetky skontroloval...

predosly majitel ze nieco robil s klapkami tak neviem co tam ono porobili. cely problem je ze to kuri ako za dusicky :-)

po mojom zasahu som to kurenie este neskusal resp neviem ci to pomohlo vcera mi svietilo slnko celu cestu do auta a bol tam hic aj bez kurenia :-D

TO ANDREJ: sa ti zda ze som rozobral malo? vsak tam uz nebolo co odsroubovat!!! keby som sa nedaj boze do toho este niekedy pustil tak by som odsrouboval kus menej :-D

inak fasa robota...


Pon, 12.10.2009, 12:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som to tiez musel poriesit regulovanie tepleho a studeneho vzduchu, v nedelu sme to skusali rozhybat s Palom, teda len Palo ja som len tak okolo poskakoval :lol: no neslo s tym pohnut ani tuk, Vcera som isel za chalanom kvoli alarmu, a ja som to zatial skusal rozobrat.

Ten motorcek drzi na 3 srobkoch 8, trochu onania ale ide to. Prilozil k tomu kostru na priamo a uz vrcal, pre istotu to rozobral ale nic zleho tam nebolo, tak nasponoval kontakty na konektore a zalozil som ho spet, zatial ide.
Inak je to tak silno sprevodovane ze sa s tym pootocit neda ked je motorcek uplne mimo, asi to bude sluzit len ako pomoc motorceku ked ide tazko klapka alebo je problem v tych prevodoch.


Uto, 13.10.2009, 10:20
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29
Príspevky: 201
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
budem sledovať pozorne túto tému a dúfam že sa to vyrieši aj ja mám podozrnie na nedostatočnú účinnosť kúrnia ale to je asi osud nás jepkarov zvikli sme si na fullku a ked niečo nejde na 1OO% tak sa cukáme čo potom keby bola pachta mimochodom dá sa to nejako odmerať či to má tak kúriť myslím že niesom sám čo mu nevyhovujú ikonky na kúrení


Uto, 13.10.2009, 19:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja som musel vymeniť radiator kúrenia - bol rozpadnutý,ale momentálne pri rozoberaní kúrenia montujem aj webasto a konečne som prišiel na to prečo mi to tak slabo kúrilo - bol poškodený ventil kúrenia - ten podtlakový,čo je v motorovom priestore.Vymontujte s neho hadice a dobre si pozrite vnútro ventilu - môže byť poškodený vo vnútri a nemusí fungovať tak ako má!!


Str, 14.10.2009, 19:24
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29
Príspevky: 201
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Jacko" bol poškodený ventil kúrenia - ten podtlakový,čo je v motorovom priestore.Vymontujte s neho hadice a dobre si pozrite vnútro ventilu - môže byť poškodený vo vnútri a nemusí fungovať tak ako má!![/quote] a viš niečo bližšie o tom ventíle kde sa presne nachádza ked je to v motorovom priestore tak potom to pracné rozoberanie prístrojovky asi netreba


Str, 14.10.2009, 19:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko musela ist pristrojovka dolu pri vymene toho radiatoru, popripade nemas nejake foto co vsetko sa muselo rozoberat? Mne zatial este netecie ale prve minuty je citit nemrznucu takze to bude asi otazka casu. :x


Štv, 15.10.2009, 9:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No fotky by som mal,ale iba ako to vyzerá,keď to je rozobraté - to si môžeš pozreť aj fotky Hirošimi... :-D Ten ventil je hneď na spodnej hadici,ktorá ide do kúrenia - v pravo od trubiek klímy.Tie hadice sú zalomené smerom dolu - nestíham ísť do garáže to odfotiť - skúsim zajtra. Inak v poslednej dobe sa mi takéto roboty len tak sypú... :evil: Už začínam nenávidieť autá s kúrením - asi si kúpim koňa :lol:


Štv, 15.10.2009, 20:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dyk a musela ist cela palubovka kvoli tomu radiatoru dolu, alebo sa da dolu kastlik spolujazdca a za nim su nejake kryty a si pri radiatore. Fotky Hirosimi som uz videl ale tam som si ziadny radiator z chera nevsimol, asi bol trochen prekureny :wink:


Štv, 15.10.2009, 20:59
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pozor
neplette si facelift XJ (od97 nahor) a klasiku
sú to dva úplne rozdielne druhy interiérov a kúrenia

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 16.10.2009, 11:58
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29
Príspevky: 201
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pali nám to zase zavaril :-D a včul buď múdry ja mám už po tom facelifte ked dva tipi kúrenia tak kde môže byť chyba v tej slabej teplote kúri ale neni to buh ví co ako by som mal prísť na chybu?


Pia, 16.10.2009, 17:00
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže takto:

do roku 96 je "klasika" - ovládanei kúrenia je posuvnými páčkami

od roku 97 je "facelift" - ovládanie kúrenia je otočnými gombíkmi (ako šporák) :D


smerovanie vzduchu - ovládanie klapiek je u obidvoch verzií riadené podtlakom, u klasiky do roku 94 je jedna klapka riadená mechanicky - bowdenom

u klasiky je aj ventil kúrenia, ktorý priamo zatvára vodu. Je pod kapotou na pravej strane, na hadici vstupujúcej do radiátora, je ovládaný podtlakom.

U faceliftu tam tento ventil nie je , teplota je ovládaná len pomocou zmiešavacej klapky (z výnimkou prechodného roka 96/97, kedy sa môže vysyktovať) :D

Okrem toho je u oboch modelov teplota ovládaná aj zmiešavacou klapkou, ktorá smeruje nasávanie vzduchu radiátor - klima a klapkou vnútorný-vonkajší obeh vzduchu

u faceliftu je zmiešavacia klapka ovládaná elektrickým servom, ktoré je umiestnené v priestore nôh spolujazdca, zospodu, tesne pri stredovom tuneli

teplota:
pri vonkajšej teplote 15°C , klapkách nastavených "na nohy" a ventilátore na max musí byť teplota vzduchu, vychádzajúceho z výduchov kúrenia, min 65°C

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 16.10.2009, 17:31
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29
Príspevky: 201
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
takže takto::
pri vonkajšej teplote 15°C , klapkách nastavených "na nohy" a ventilátore na max musí byť teplota vzduchu, vychádzajúceho z výduchov kúrenia, min 65°C
:smt126 tak to ani zdaleka na to zabudni že 65 stupnou a ako zistím či je to radiator alebo ventil. Čo to má spoločné z chladiacou sústavou? Ja som mal chladenie úplne zanesené dával som aj preto nový chladič môže byť tento sairajt príčinou aj tohto kúrenia? Kedysi dávno som na peugeote riešil tiež kúrenie a chyba bola že potrubie ktorým sa teplo dostávalo do kabiny bolo prerušené teda od seba oddlené....ak je to u XJčka neni tamslabé miesto citlivé na otrasy v teréne?


Pia, 16.10.2009, 18:14
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
luxury píše:
Čo to má spoločné z chladiacou sústavou? Ja som mal chladenie úplne zanesené dával som aj preto nový chladič môže byť tento sairajt príčinou aj tohto kúrenia?


v podstate si si odpovedal sám :D

kúrenie je SÚČASŤOU chladiacej sústavy. rovnaká voda = rovnaký sajrajt = bude rovnako zanesené ako bol chladič.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 16.10.2009, 18:39
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.06.2009, 14:29
Príspevky: 201
Bydlisko: Žiar nad Hronom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
písal som to čo som si myslel. Takže aby sme sa posunuli..... keď som vymenil chladič, tak som jazdil v lete do kopcou bez problémou aj v najväčších horúčavách to chladenie ide na 100%. Včuleki mám vymeniť radiator? Keď chcem mať v jipíku v zime teplúčko. Ako sa odstranuje táto chyba? Nedá sa to napríklad vyčistiť?


Pia, 16.10.2009, 19:10
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron