Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
Autor |
Správa |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pon, 12.07.2010, 18:13 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Aká je maximálna bezpečná teplota pre americké OHV motory s liatinovými hlavami?
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 12.07.2010, 21:36 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
ak sa nemylim tak do 95 stupnov celsia, tak jak pre ostatne motory,, je to len moj nazor,,nemal by sa lisit moc od ostatnych motorov...
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pon, 12.07.2010, 22:02 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
marisko píše: maximálna bezpečná
nemyslel som bežná prevádzková, ale taká nad ktorou už sa niečo poserie.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 12.07.2010, 22:16 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
efendi píše: ak sa nemylim tak do 95 stupnov celsia, tak jak pre ostatne motory,, je to len moj nazor,,nemal by sa lisit moc od ostatnych motorov...
Mylis sa, prevadzkova teplota je 90 - 95 st. 100 - 110 je uplne normlna teplota, Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat. (naznacil som to na predchadzajucej strane) Hovorime o benzinovych 4,0 l -itroch.
|
Uto, 13.07.2010, 7:58 |
|
 |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
no ono ak je hlava a blok z liatiny a lopatky na pumpe z AL tak sa ani necudujem ze su v prdeli uvediem , podla mňa to spvosobyla chladiaca kvapalina , totiz ked som len tak z dlhej chvyle dal kusok AL vylupnuteho z bloku do obycajneho alykolu tak asi po cca. 1 mes. ked som ho vytiahol čuduj sa svete bol ako ked dam zelezo do kyseliny -povyzierany , preto si myslim ze to mohla spvosobyt aj ta chladiaca kvapalina.
PS: normalne som z neho olupoval šupinky .
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Uto, 13.07.2010, 11:31 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Samozrejme, nie je jedno aku chladiacu zmes nalejem.
Ja pouzivam tuto uz 7 rokov a ziadny problem.
Cladiaca zmes
Naposledy upravil dado dňa Str, 14.07.2010, 7:54, celkovo upravené 2
|
Uto, 13.07.2010, 12:24 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
dado píše: 100 - 110 je uplne normálna teplota, Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat.
Platí to aj pre Fordove motory ?
motor jeep I-6 má tiež liatinovú hlavu ?
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 13.07.2010, 17:32 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ano do 99r bola liatinová, od 99 hliník
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 13.07.2010, 18:35 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
teda do 99 bol I-6 odolnejší voči prehriatiu ?
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 13.07.2010, 20:18 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
marisko píše: dado píše: 100 - 110 je uplne normálna teplota, Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat.
Platí to aj pre Fordove motory ? motor jeep I-6 má tiež liatinovú hlavu ?
O Forde neviem, ale typ AMC242 4,0 I 6 ktory sa montoval do XJ a ZJ urcite. (nejake detaily : http://jeep.avtograd.ru/engines/AMC242/index.htm)
|
Str, 14.07.2010, 7:53 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
O niečo trochu viac
Však poznáš ked si debil uvaríš aj liatinu, ale zo skúsenosti viem že krátkodobé prehriatie to znesie, bohužial odskúšal na českej off dráhe D1
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 14.07.2010, 9:39 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|