Dnes je sobota 7. júna 2025, meniny má Róbert a zajtra Medard
Autor |
Správa |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
lenze su mi zbytocne blbosticky ako nove odpojitelne stabiky ked sa pekne daju prerobit stare, zbytocne su mi U-bolty ked pasuju stare, atd takze je tam vela veci co netreba nutne menit pri liftovani ale daju sa vymenit aj o pol roka alebo o rok a tieto srandicky spravia cenu liftu pre mna momentalne dost vysoku 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Uto, 16.12.2008, 16:12 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Tak si kúp samuraja a nešpekuluj. buď úpravu chceš a máš na ňu, alebo nemáš a bastlíš a teoretizuješ.
HOWGH!
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 16.12.2008, 16:24 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
sak to ze nemam na nu a preto spekulujem a teoretizujem  a samuraja nehnevaj sa na mna karlito ... 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Uto, 16.12.2008, 16:31 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Tak upravuj, ale preboha - začal si riešiť pružiny z auta na auto s diametrálne odlišnými hmotnosťami a celkovým uchytením. Čo čakáš, že Ti všedci pri padnutí na riť zatlieskajú a bravó?!
Na Galoper pasova´t možu, lebo sú to koncepčne, hmotnostne veľmi podobné vozy!
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 16.12.2008, 16:48 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|

masurko píše: lenze su mi zbytocne blbosticky ako nove odpojitelne stabiky ked sa pekne daju prerobit stare, zbytocne su mi U-bolty ked pasuju stare, atd takze je tam vela veci co netreba nutne menit pri liftovani ale daju sa vymenit aj o pol roka alebo o rok a tieto srandicky spravia cenu liftu pre mna momentalne dost vysoku 
Srandista
stare vyžvatlné stabiky to sa fakt oplatí aj tak musíš nejaké silenbloky do nich zohnať normálne sa nepredávaju a pochybujem žo to urobiš v takom stave a kvalite ako továrne, možno hej ale cenovo to nebude lacné.
U bolty no ak urveš závit alebo budeš musieť flexovať tak uvidíš a ked už dvíham tak sa snažím to spraviť ako má byť pač to už nikdy nespravíš.
Brzdové hadice meniť musíš tak čii tak napr.
Ramená pri vyššom lifte tiež tiež nevyrobíš moc lacno, potrebuješ silenbloky a matroš a hromadu času.
Jo lift je drahý ale je to niečo za niečo.
A pre srandu si zrátaj čas čo budeš venovať tomu jednak vymýšlaním a jednak robotou to yvrobiť a potom si to zrátaj kam sa dostaneš
Ak si v rovnokej situácii ako Pal tak bude lacné ale ladiť to budeš dlho, ak nie aj tak ťa to lacno nevyjde 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 16.12.2008, 16:51 |
|
 |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Masurko na fore predajcov -Persilu -neuspeješ s názorom že oprať sa da aj s mazlavým mydlom za pár korun. 
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Uto, 16.12.2008, 17:09 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Offftopííííč 4 Masurko:
2 roky som vlastnil Patrola a nasával čo ako, koľko a za koľko a až po dvoch rokoch som sa odhodlal do zdvihnutia Patrola (a to je auto na úpravu fakt nenáročné) a vychádzal som z dostupných infošiek čo funguje.
Proste pružiny z novšieho + podložky na dorovnanie nerovnakého nadvihnutia predok/zadok + úprava tlmičov a k tomu repas prednej nápravy + vyztuženie + výmena ložísk + výmena gufer + repas všetkých 4 brzdičov + 4 nové kotúče + nové doštičky + rozvod brzdovky v medi + MTčka s diskami ale mám to na pre mňa dostatočných 7 cm vyššie, nápravy sú za sebou a aj tak som do toho padol cca za 25t CZk
V tejto cenovke som mohol kúpiť IM C s tlmičmi, ale to šíkmým písmom písané by som nemal... takto to mám funkčné a spoľahlivé
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 16.12.2008, 17:16 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
masurko píše: lenze su mi zbytocne blbosticky ako nove odpojitelne stabiky ked sa pekne daju prerobit stare, zbytocne su mi U-bolty ked pasuju stare, atd takze je tam vela veci co netreba nutne menit pri liftovani ale daju sa vymenit aj o pol roka alebo o rok a tieto srandicky spravia cenu liftu pre mna momentalne dost vysoku 
ha, ha... Ako keby som pocul sam seba. Mam 3 druhy tiahel stabikov a nie som na 100 % spokojny ani z jednymi. Nie si sam co si tvrdohlavy, mne tiez radili nech kupim rovno tovarensky kit a neposluchol som ich.
Tie drobnosti su tie veci, ktore ti spravia z auta zbastleninu a nebudes vobec s vysledkom spokojny. Urcite nedavaj stare silentbloky, ja musim kvoli tomu nanovo prerobit ramena.
Dnes mam ine priority ako pred 3 -ma rokmi. A uberam sa inym smerom.
|
Uto, 16.12.2008, 17:52 |
|
 |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
nechajte ho, aj tak vas neposluchne a nakonec na to pride sam  skoro vsetci sme tu spekulanti 
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Uto, 16.12.2008, 18:06 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

masurko píše: lenze su mi zbytocne blbosticky ako nove odpojitelne stabiky ked sa pekne daju prerobit stare, zbytocne su mi U-bolty ked pasuju stare, atd takze je tam vela veci co netreba nutne menit pri liftovani ale daju sa vymenit aj o pol roka alebo o rok a tieto srandicky spravia cenu liftu pre mna momentalne dost vysoku 
no, máš aj nemáš pravdu
máš auto z roku 90 a chceš dvíhať o cca 4-5 palcov, čo je na XJ uz slušný lift. Takže rátaj s tým, že veľa vecí pôjde srať (a to nerátam tie, ktoré už išli)
Ono je úplne jedno, že či ten lift kúpiš ako hotový kit, alebo ho budeš vyrábať. Ak to urobíš správne, funguje jedno aj druhé.
Ako príklad uvediem Andreja, ktorý má samo-domo ramená (kópia RE),
tlmiče a predné struny RE, zadné IM....a auto funguje pekne a je aj radosť sa na to pozerať - jak z fabriky.
Ako druhý príklad nech slúži PAL. Ten išiel svojou cestou. A tiež to funguje.
A funguje to pekne. Ale koľko času tomu venoval, to vie len on. Podvozok pekne vyladil a napriek tomu to v detailoch bije do očí. Mám tým na mysli niektoré zvary a tvary na podvozku. Nie že by boli slabé alebo zlé, len proste na prvý pohľad vidno, že nie sú na tom aute origo a že sú samo-domo.
A to je vec, ktorú ja osobne nemusím. Nie je to pekné pre oko a tiež sa to blbo vysvetľuje policajtom a na estéká.
Takže sa priprav na to, že pri takomto lifte to nekončí liftom. A už vôbec nie na aute, ktoré má ŠPZ a jazdí aj po ceste.
Pretože s vyčvachtanými silentblokmi na vybitých uloženiach stabíkov, s hrdzavými U-boltami a vypadanými závitmi, zvislými čapmi z roku 90 a čapmi riadenia tiež z roku tohože, krátkymi brzdovými hadicami zo starej spuchnutej gumy, brzdami bendix, na polovytečených tlmičoch a pružinách
z chujhoviečoho.................... to síce možno jazdiť bude (otázka je ako) ale URČITE to bude ohrozovať všetkých ostatných účastníkov premávky.
|
Uto, 16.12.2008, 18:52 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
|
Uto, 16.12.2008, 18:57 |
|
 |
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
ja som za moje pruziny dal asi 8oo,- alebo 1.ooo,- uz nepamatam, ale bral som od kamosa co ich mal asi mesiac na aute, a bolo mu to dost tvrde...
na slovensku taky drat netoci nikto co som zistoval...
pruzinarni v cechach je plny google..
najlepsa vratane tlmicov:
http://www.hpsporting.cz/
a potom klasicke
http://pruzinarna-suha.czechtrade.sk/
http://www.pruzinarnaseckar.cz/produkt.html
a predsa nieco zo slovenska:
http://www.autokovobrus.sk/
vyrábí čepy, brzdové a palivové trubičky (délky a zakončení dle požadavků), odlehčují setrváky, vyvažují kliky a pod. Veškeré svislé čepy prodávané na škodovku 1000-120 jsou od nich... Po dohodě udělají i kusovou
takze niekedy naozaj neostava, len dat vyrobit, ale ak je origo, ako pisu iny siel by som do origo...
_________________www.khvmi.sk
|
Uto, 16.12.2008, 19:23 |
|
 |
Peto24
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 18.08.2007, 9:31 Príspevky: 335
|
|
Uto, 16.12.2008, 19:31 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|

mno takze pani:
1.) Karlito pri vsetkej ucte mas pekneho trolika aj v perfektnom stave skoro by som ho prirovnal k harleyovmu grandu a pravdupovediac na tvoj prispevok som cakal ako na najkonstruktivnejsi, ale ja som kupil jeepa na rozje...nie a aby som sa mal na com naucit jazdit. Nie na kazdodenne jazdenie do prace a spet. A chcem jazdit nie stat v radach povzbudzovacov ktori vedia vsetko najlepsie ale do terenu ich nikto nedostane.
Chcel som len najst nejake lacnejsie riesenie, neviem ci s toho mojho jazvecika niekto padne na rit alebo nie a je mi to pravdupovediac uprimne jedno, lebo si v tom budem vozit rit ja a ja si to aj vsetko musim zacvakat  kupil som si to auto preto lebo ma to bavi a nie aby mi niekto tlieskal a krical bravo.
Len som chcel poprosit niekoho kto sa v tom vyzna o odpoved ano bude to tam pasovat alebo nie nebude to tam pasovat, hladaj ine riesenie.
Tiez mi pride hmotnost gallopera 1650kg daleko blizsie k hmotnosti chera ktore ma 1500kg a nie k hmotnosti patrola okolo 2 ton
2.) Andrej a Palino-cheero: ja som neni padnuty na hlavu a chapem, ze to je otazka casu ked pojde podvozok postupne uple do hajzlu, len som chcel napisat, ze momentalne mi skoro rovnako splnia funkciu aj povodne stabiky, U bolty a dalsie veci co rapidne zvysuju cenu tovarneho liftu. A bendix ide v sobotu do prec a ideme tam s pal-om hodit podtlak takze az taky postrach ciset uz nebudem
3.) Dado ja vsetko riesim vzhladom na moju financnu situaciu. Za tri roky mozno budem mat uz davno RE na jeepe, mozno bude jeep roztaveny a bude s neho nejaka socha na namesti a ja budem pestovat kvetinky ako menej nakladny konicek alebo budem socka na urade prace. Takze nejako sa do toho pustit musim.
4.) Biker:  keby to bola vysledna cena toho REcka tak ho berem okamzite bez zavahania.
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Uto, 16.12.2008, 21:26 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
jj to je mi jasne
ale co ten procomp co mam ja? za 500 libier X super kurz libry 33 korun je super cena.
a niekto ti to uz snad dovezie.nemas tam nejaky kontakt?
|
Uto, 16.12.2008, 22:44 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|