Dnes je štvrtok 17. júla 2025, meniny má Bohuslav a zajtra Kamila
Autor |
Správa |
fero
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
|
Cafte priatelia.
Uz mam namontovany lift Rubicon 3,5´ na mangelsoch a MT 31x10.5x15 a vyzera to bohovo. Mam ale taky malinky problem.
Predna naprava je vysunuta smerom von na lavu stranu a neviem preco. Zevraj treba daky medzikus na panhartku. Vie mio niekto poradit ako to vyrobit alebo kde zohnat? Diki moc
_________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije.
|
Pon, 14.07.2008, 21:02 |
|
 |
PeterPO
Koumák
Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
|
fero píše: Cafte priatelia. Uz mam namontovany lift Rubicon 3,5´ na mangelsoch a MT 31x10.5x15 a vyzera to bohovo. Mam ale taky malinky problem. Predna naprava je vysunuta smerom von na lavu stranu a neviem preco. Zevraj treba daky medzikus na panhartku. Vie mio niekto poradit ako to vyrobit alebo kde zohnat? Diki moc
Toto som riešil pri dvihnutí môjho Patrola-ale vzadu-prerobil som panhartku na štelovaciu a je to OK.-Po prerábke so ju ešte posilnil.
_________________ Patrol Y60,2xLada Niva.
|
Pon, 14.07.2008, 21:15 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
To je normální věc! Jak je náprava vedená panhardkou,tak po liftu se náprava posune vždy na tu stranu,kde je panhardka uchycená k rámu.jelikož je pro lift krátká. Proto se dávají jiný,nejlépe štelovací panhardky.Existujou takový mezikusy na úchyt ale to není moc dobrý řešení,jelikož je pak celej úchyt nadměrně namáhán a může prasknout.
Original panhardka ,nebo její princip úchytu přes kulovej čep není moc vhodný řešení pro lift.jak je kulák tahán v úhlu,tak se rychle vykloktá. Nejlepší je panhardka se silentbloky na obou koncích.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 14.07.2008, 21:54 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Fero čaf ,ja len sa vratim ešte k Harleyovym radam ,ked daval odkaz na tieto stranky ,tak skus tu niečo popozerat
http://www.go.jeep-xj.info/
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pon, 14.07.2008, 22:17 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Fero:
tak ako som ti po tel, máš v podstate 3 možnosti
1. použiť relokáciu panhardky (prevariť, vyrobiť, kúpiť...)
2. predĺžiť origo panhardku (prevariť, nadvariť...)
3. vymeniť za dlhšiu, prípadne za štelovaciu (kúpť, vyrobiť, dať vyrobiť...)
|
Uto, 15.07.2008, 12:14 |
|
 |
fero
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
|
Studoval som co my poslal Martino pokusim sa o nieco take.
Mam novu tak vymenim za staru a pukusim upravit a uvidime
Palo s tym nadvarenim si myslel rozrezat a vlozit daky medzi kus a zvarit do kopy?
_________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije.
|
Uto, 15.07.2008, 14:57 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
fero píše: Studoval som co my poslal Martino pokusim sa o nieco take. Mam novu tak vymenim za staru a pukusim upravit a uvidime Palo s tym nadvarenim si myslel rozrezat a vlozit daky medzi kus a zvarit do kopy?
ad 1. skús
ad 2. áno, presne tak. Ale ke´d už, tak to sprav štelovacie
aj keď použiť sériovú parchantku nie je veľmi šťastné riešenie. To horné uloženie je dosť slabé a nemá rado zmenu geometrie sklonu po lifte
Radšej to prerobiť na silentblok, heim joint alebo uniball.
|
Uto, 15.07.2008, 15:07 |
|
 |
fero
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
|
Hej tu staru prerobim na rychlo aby som mohol jazdit a novu pospekulujem s tymi silenblokmi
_________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije.
|
Uto, 15.07.2008, 15:14 |
|
 |
PeterPO
Koumák
Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
|
fero píše: Hej tu staru prerobim na rychlo aby som mohol jazdit a novu pospekulujem s tymi silenblokmi
Rýchle prerobenie-len to potom treba zosilniť:

_________________ Patrol Y60,2xLada Niva.
|
Uto, 15.07.2008, 15:40 |
|
 |
fero
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.06.2008, 9:41 Príspevky: 56 Bydlisko: Prešov
|
PeterPO zosilnis to potom dakym prevareniem kusom U-cka alebo zavaris aj zavit alebo to das do dakej trobky ktoru obvaris do kola to si myslel?
_________________ Každý musi zomrieť ale nie každý žije.
|
Uto, 15.07.2008, 16:40 |
|
 |
PeterPO
Koumák
Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
|
Dal som tam U-profil,od oka k oku,na dlhú časť som ho privaril,nastavil som nápravu otáčaním kratšej časti panhartky zarovno s prednou nápravou a až potom som učko privaril aj na krátku časť-tak aby sa to v prípade potreby dalo odbrúsiť,závit ostal čistý,ak by to trebalo prípadne prestaviť.
Nie je to profi,ale je to plne funkčné.
_________________ Patrol Y60,2xLada Niva.
|
Uto, 15.07.2008, 19:00 |
|
 |
PeterPO
Koumák
Registrovaný: Sob, 14.04.2007, 8:29 Príspevky: 162 Bydlisko: Prešov
|
Ešte drobnosť-štift aj maticu som použil z kamionovej diskovej šrúby,štift je zapustený do panhartky a ovarený-závit jemné stúpanie-presné číslo neviem-skrátka čo bolo poruke.
_________________ Patrol Y60,2xLada Niva.
|
Uto, 15.07.2008, 19:05 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|