Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 25.07.2025, 17:19
Dnes je piatok 25. júla 2025, meniny má Jakub a zajtra Anna, Hana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Jeep XJ - truetrac 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Uz nejaky ten cas sa pohravam s myslienkou kupy detroit trutrac na svoje XJ na prednu napravu. Nakolko sa ale nechcem popalit, chcel by som poprosit o radu skusenejsich a mudrejsich. Vo viacerych vlaknach sa to tu uz preberalo, no aj tak privitam kazdu radu a osobnu skusenost s touto sperou. No hlavne potrebujem vediet aku mam zhanat. Mam cherokee XJ 1997 motor 2,5TD VM s ABS, a ked som pozeral, je viacero druhov truetracov na Dana 30. ktory mi bude pasovat? 27 spline alebo 30 spline? 3.73 UP alebo 3.54 DOWN? :smt017
Predava to aj niekto na SK alebo v EU?

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Štv, 20.10.2011, 20:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v dana 30 máš 27 spline a kedže máš diesla tak 3,73UP

A prečo nechceš dať automat radšej do zadu? Tam už niečo máš? Ak limited slip, tak skôr by som vyhodil to.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 21.10.2011, 6:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Co to vlastne je - detroit trutrac.
Viem ze Vam nepomozem ale tiez ma zaujima vsetko okolo uzavierok - dik.


Pia, 21.10.2011, 7:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Diesel, vzadu mam asi seriovy samoser, ale nefunkcny. A cital som ze sa to sprava super aj v predu a davaju to na wrc auta. Ti co s tym jazdia si to pochvaluju. Vyhodou je, ze nie je 100% teda stale nieco pusti a diferuje, tym setri aj poloosi, a da sa s nim pekne zatacat aj v blate aj na snehu, co napr. pri zatvorenej 100% spere v predu nedokazes. A hlavne pracuje to samo, netreba zapinat a vypinat. Dozadu mozno casom nieco podobne, mozno mechaniku... Ale ako som pisal, len sa pohravam s tou myslienkou, zatial nic nie je rozhodnute, necham si poradit od skusenejsich.

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 7:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aku to ma ucinnost (kolko percent MK to prenesie).
Pekne ze to je automaticky, ale co budu hovorit krize na poloosaiach?


Pia, 21.10.2011, 8:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ucinnost vraj do 80%, a krize... netusim, ale ked to davaju na WRC auta...

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 8:33
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ucinnost 80% je dost slusne. Ale krize ztoho nebudu mat radost. V kazdej zatacke ich budes trapit. Dalej ty stupne odpor v dife pri kazdom preklznuti co povedie k vacsej spotrebe.
Z tohto malo co si povedal by som radsej isiel do normalnej uzavierky a naucil sa ju pouzivat. Mozno sa mylim :D


Pia, 21.10.2011, 8:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hmmm, neviem sice ako ma robenu napravu LR Def alebo Discovery ale na ceskom fore ti co to maju namontovane nic podobne nespominali, preto chcem nazor a skusenost niekoho kto to MA na aute namontovane.

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 8:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Len tak pomimo, najskor by som poriešil keď už tak automatku na zadnú nápravu ako na prednú, ak máš samoser v prdeli tak vedz že čím dlhšie ho budeš mať nefunkčný tým viacej vrazíš do repasu nápravy tj ložiská, ak sa ti vysype tak aj prevod alebo v najhoršom ti ten bordel v oleji zo samosvoru vytrhá povrch v mieste ložísk poloosí pri kolese a budeš investovať do poloosi. Prednú uzávierku aj tak používaš v extreme.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 21.10.2011, 9:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Velmi konstruktivna poznamka. Dakujem Andrej. Budem teda riesit najskor zadnu napravu aby sa celkom nerozsypala :( to som netusil, ze nefunkcny samoser moze narobit taku paseku. Da sa to repasovat, ci je lepsie vymenit za Detroit truetrac?

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 9:31
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak pouzivas to auto ako daily driver (na denne jazdenie po meste),
tak by som automaticku uzavierku nechcel. Uz aj ten blby samoser co je vzadu je poznat. Hlavne v zime na zadny nahon.

Ak to pouzivas ako druhe auto na obcasne jazdenie...preco nie.

Ak to ma byt trialovy special, tak potom celkoosovy detroit.

Ak to ma byt expedicka, tak radsej selektivne manualne uzavierky.

Moj nazor.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 21.10.2011, 11:08
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A co namiesto nefunkcneho samoseru dozadu ked s nim jazdim denne do prace?

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 11:30
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Novy funkcny :D


Pia, 21.10.2011, 11:31
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na kazdodennu jazdu do prace nepotrebujes ani samosvor a ani uzavierku.
Ale ak uz chce mat vzadu nieco na podporu trakcie, co je potrebne az v tazkom terene, daj si nezavisle ovladanu uzavierku ovladanu bud vzduchom alebo elektricky.

Ak vsak tvoje off jazdenie spociva v snehu alebo max polna cesta, daj si tam novy samosvor, alebo diferak bez neho a nas po starosti.


Pia, 21.10.2011, 12:23
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.04.2010, 20:33
Príspevky: 274
Bydlisko: Šoma
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nejazdim len cestu, ale aj teren, takze urcite som nechcel samosvor kvoli jazde na ceste. Da sa zohnat diff aj bez samosvoru? Robili sa vobec tie napravy bez samosvoru? Alebo radsej kupit novy napr. ten truetrac od Detroit a mam vybavene?

_________________
1997 Jeep Cherokee XJ, 2,5 TD, 30" AT BF Goodrich, Green filter, trocha pridvihnuty, Rancho suspension
GAZ 69 2,3 TD + M5, dvihnuty, 33" Insa Turbo T3, servo, sportove sedacky, pevnostak, spulka CBONE Premium 12000 so syntetikou atd...


Pia, 21.10.2011, 13:39
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 30 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: