4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep XJ - truetrac http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=13858 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ondrej PO [ Štv, 20.10.2011, 20:19 ] |
Predmet príspevku: | Jeep XJ - truetrac |
Uz nejaky ten cas sa pohravam s myslienkou kupy detroit trutrac na svoje XJ na prednu napravu. Nakolko sa ale nechcem popalit, chcel by som poprosit o radu skusenejsich a mudrejsich. Vo viacerych vlaknach sa to tu uz preberalo, no aj tak privitam kazdu radu a osobnu skusenost s touto sperou. No hlavne potrebujem vediet aku mam zhanat. Mam cherokee XJ 1997 motor 2,5TD VM s ABS, a ked som pozeral, je viacero druhov truetracov na Dana 30. ktory mi bude pasovat? 27 spline alebo 30 spline? 3.73 UP alebo 3.54 DOWN? ![]() Predava to aj niekto na SK alebo v EU? |
Autor: | diesel [ Pia, 21.10.2011, 6:46 ] |
Predmet príspevku: | |
v dana 30 máš 27 spline a kedže máš diesla tak 3,73UP A prečo nechceš dať automat radšej do zadu? Tam už niečo máš? Ak limited slip, tak skôr by som vyhodil to. |
Autor: | traktoristaa [ Pia, 21.10.2011, 7:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Co to vlastne je - detroit trutrac. Viem ze Vam nepomozem ale tiez ma zaujima vsetko okolo uzavierok - dik. |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 7:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Diesel, vzadu mam asi seriovy samoser, ale nefunkcny. A cital som ze sa to sprava super aj v predu a davaju to na wrc auta. Ti co s tym jazdia si to pochvaluju. Vyhodou je, ze nie je 100% teda stale nieco pusti a diferuje, tym setri aj poloosi, a da sa s nim pekne zatacat aj v blate aj na snehu, co napr. pri zatvorenej 100% spere v predu nedokazes. A hlavne pracuje to samo, netreba zapinat a vypinat. Dozadu mozno casom nieco podobne, mozno mechaniku... Ale ako som pisal, len sa pohravam s tou myslienkou, zatial nic nie je rozhodnute, necham si poradit od skusenejsich. |
Autor: | traktoristaa [ Pia, 21.10.2011, 8:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Aku to ma ucinnost (kolko percent MK to prenesie). Pekne ze to je automaticky, ale co budu hovorit krize na poloosaiach? |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 8:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Ucinnost vraj do 80%, a krize... netusim, ale ked to davaju na WRC auta... |
Autor: | traktoristaa [ Pia, 21.10.2011, 8:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Ucinnost 80% je dost slusne. Ale krize ztoho nebudu mat radost. V kazdej zatacke ich budes trapit. Dalej ty stupne odpor v dife pri kazdom preklznuti co povedie k vacsej spotrebe. Z tohto malo co si povedal by som radsej isiel do normalnej uzavierky a naucil sa ju pouzivat. Mozno sa mylim ![]() |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 8:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Hmmm, neviem sice ako ma robenu napravu LR Def alebo Discovery ale na ceskom fore ti co to maju namontovane nic podobne nespominali, preto chcem nazor a skusenost niekoho kto to MA na aute namontovane. |
Autor: | Andrej [ Pia, 21.10.2011, 9:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Len tak pomimo, najskor by som poriešil keď už tak automatku na zadnú nápravu ako na prednú, ak máš samoser v prdeli tak vedz že čím dlhšie ho budeš mať nefunkčný tým viacej vrazíš do repasu nápravy tj ložiská, ak sa ti vysype tak aj prevod alebo v najhoršom ti ten bordel v oleji zo samosvoru vytrhá povrch v mieste ložísk poloosí pri kolese a budeš investovať do poloosi. Prednú uzávierku aj tak používaš v extreme. A. |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 9:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Velmi konstruktivna poznamka. Dakujem Andrej. Budem teda riesit najskor zadnu napravu aby sa celkom nerozsypala ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 21.10.2011, 11:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak pouzivas to auto ako daily driver (na denne jazdenie po meste), tak by som automaticku uzavierku nechcel. Uz aj ten blby samoser co je vzadu je poznat. Hlavne v zime na zadny nahon. Ak to pouzivas ako druhe auto na obcasne jazdenie...preco nie. Ak to ma byt trialovy special, tak potom celkoosovy detroit. Ak to ma byt expedicka, tak radsej selektivne manualne uzavierky. Moj nazor. |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 11:30 ] |
Predmet príspevku: | |
A co namiesto nefunkcneho samoseru dozadu ked s nim jazdim denne do prace? |
Autor: | traktoristaa [ Pia, 21.10.2011, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Novy funkcny ![]() |
Autor: | laci73 [ Pia, 21.10.2011, 12:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Na kazdodennu jazdu do prace nepotrebujes ani samosvor a ani uzavierku. Ale ak uz chce mat vzadu nieco na podporu trakcie, co je potrebne az v tazkom terene, daj si nezavisle ovladanu uzavierku ovladanu bud vzduchom alebo elektricky. Ak vsak tvoje off jazdenie spociva v snehu alebo max polna cesta, daj si tam novy samosvor, alebo diferak bez neho a nas po starosti. |
Autor: | Ondrej PO [ Pia, 21.10.2011, 13:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Nejazdim len cestu, ale aj teren, takze urcite som nechcel samosvor kvoli jazde na ceste. Da sa zohnat diff aj bez samosvoru? Robili sa vobec tie napravy bez samosvoru? Alebo radsej kupit novy napr. ten truetrac od Detroit a mam vybavene? |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |