4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
konektor XJ 4.0 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=16450 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | efendi [ Ned, 13.01.2013, 11:34 ] |
Predmet príspevku: | |
ked nie si si isty,, rozober to, a k otackomeru idu 3poly.. jeden je kostra, druhy je staly prud,, co je oznacene tam +, tudiz jak pootocis zapalovanie uz tam musi byt stava,,a ten treti pol je impulz, presne uz neviem ako je oznaceny, ale v garazi to asi budem mat, bo ja som uz s takymto dacom laboroval,,to napajanoie je tosame ako na tachometru elektrickom, enem ten dostava insie impulzi a od snimaca z prevodovky,, bo aj to som musel prerabat, nakolko stara bola mechanicka a odisla do vacnych lovist,,zajtra skocim do garaze a pohladam oznacenia,, dade musim ich tam mat,, |
Autor: | RENSO [ Ned, 13.01.2013, 13:29 ] |
Predmet príspevku: | |
jedniné čo mi treba je, akej farby z toho konektora je ten impulzový, nemyslím plusák, to je celé čo potrebujem. pokial máš zo starého XJ doma prístrojovku, skus to pozrieť prosím ťa. dakujem |
Autor: | efendi [ Ned, 13.01.2013, 13:33 ] |
Predmet príspevku: | |
RENSO píše: jedniné čo mi treba je, akej farby z toho konektora je ten šťavový, nie plusák, to je celé. ň nuz zmeraj to kontrolkou nebo avometom,, zistis to lachko,,zmeras hodnotu bez klucika a potom so zapnutym klucikom,, a mozes sledovat kam to vedie,, |
Autor: | RENSO [ Ned, 13.01.2013, 14:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Lacika ale ja nemám budíky vôbec, iba tento konektor z káblovačky, keby som ich mal tak to mám vypátrané ancvaj ![]() |
Autor: | efendi [ Ned, 13.01.2013, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
jáááj takto uz chápem,,, |
Autor: | RENSO [ Ned, 13.01.2013, 15:25 ] |
Predmet príspevku: | |
ved som to písal v prvom príspevku. ale teraz je ešte otázne či napojím budík pôvodne zo 4 valca na 6 valec, AMC 150 a teraz to pôjde do AMC 242 |
Autor: | efendi [ Ned, 13.01.2013, 18:50 ] |
Predmet príspevku: | |
onen cas som mal jeden otackomer- Sebring, na tom sa v zadu dalo prepnut , podla toho ze ci to slo na 4 alebo 6 valec,, mozno ti to pojde,, skus, dodzubat sa ti to nedodzube tym že to vyskusas,, mozno tie novsie to beru automaticky,, ktovie,, |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 13.01.2013, 20:06 ] |
Predmet príspevku: | |
zo 4 na 6 nebude fungovat (teda bude,ale zle) ozvi sa pondelok, kabel ti poviem ak chces kdesi by som mal mat otackomer zo 4,2, ten by mal na nonho impulz sediet |
Autor: | RENSO [ Pon, 14.01.2013, 16:34 ] |
Predmet príspevku: | |
ok, za budík sme dohodnutí, napíš mi potom prosím ťa ešte k tomu kablu ked to budeš mať poruke |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 16.01.2013, 14:52 ] |
Predmet príspevku: | |
pre XJ 1988 je to takto: konektor A, pozícia 13, (bielo-hnedý drôt ) je napájanie konektor A, pozícia 12, (zeleno-hnedý drôt ) je signál impulzov z riadiačky (spoločný aj pre budenie cievky/zapaľovacieho modulu) konektor A, pozícia 10, (čierny ) je kostra |
Autor: | RENSO [ Ned, 20.01.2013, 17:33 ] |
Predmet príspevku: | |
12-ka je zelenobiely kábel, idem to vyskúšať práve. Dakujem |
Autor: | RENSO [ Ned, 20.01.2013, 23:57 ] |
Predmet príspevku: | |
otáčkomer ide, bud tak dobrý pošli mi ten zo 4,2. ešte raz dakujem za pomoc |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |