4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

konektor XJ 4.0
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=16450
Stránka 1 z 1

Autor:  RENSO [ Sob, 12.01.2013, 23:06 ]
Predmet príspevku:  konektor XJ 4.0

Jeep Cherokee 4.0 akej farby káble z tohto konektoru sú k otáčkomeru? budíky podla ktorých som to mohol zistiť neviem za boha najsť a potrebujem to napojiť na YJ-čkový budík. dakujem jeepisti
Obrázok

Autor:  RENSO [ Ned, 13.01.2013, 1:05 ]
Predmet príspevku: 

našiel som na nete jedinú fotku prístrojovky zozadu, aj to v biednej kvalite.
podla mojej logiky (jedná sa o rok výroby 1990, čiže NonHO) je to stredná prístrojovka z tejto fotky, a tam sa mi vidí ako jediná možnosť otáčkomeru od užšieho zapadacieho jazýčka konektoru druhý kontakt zprava, čiže modrý kábel, zajtra to vyskúšam zapojiť
Obrázok

a tu som našiel na konektore tento modrý kábel ...by to mal podla mna byť, viete mi to potvrdiť? Palko :) :) :) ?
Obrázok

Autor:  efendi [ Ned, 13.01.2013, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

ked nie si si isty,, rozober to, a k otackomeru idu 3poly.. jeden je kostra, druhy je staly prud,, co je oznacene tam +, tudiz jak pootocis zapalovanie uz tam musi byt stava,,a ten treti pol je impulz, presne uz neviem ako je oznaceny, ale v garazi to asi budem mat, bo ja som uz s takymto dacom laboroval,,to napajanoie je tosame ako na tachometru elektrickom, enem ten dostava insie impulzi a od snimaca z prevodovky,, bo aj to som musel prerabat, nakolko stara bola mechanicka a odisla do vacnych lovist,,zajtra skocim do garaze a pohladam oznacenia,, dade musim ich tam mat,,

Autor:  RENSO [ Ned, 13.01.2013, 13:29 ]
Predmet príspevku: 

jedniné čo mi treba je, akej farby z toho konektora je ten impulzový, nemyslím plusák, to je celé čo potrebujem. pokial máš zo starého XJ doma prístrojovku, skus to pozrieť prosím ťa. dakujem

Autor:  efendi [ Ned, 13.01.2013, 13:33 ]
Predmet príspevku: 

RENSO píše:
jedniné čo mi treba je, akej farby z toho konektora je ten šťavový, nie plusák, to je celé.


ň nuz zmeraj to kontrolkou nebo avometom,, zistis to lachko,,zmeras hodnotu bez klucika a potom so zapnutym klucikom,, a mozes sledovat kam to vedie,,

Autor:  RENSO [ Ned, 13.01.2013, 14:02 ]
Predmet príspevku: 

Lacika ale ja nemám budíky vôbec, iba tento konektor z káblovačky, keby som ich mal tak to mám vypátrané ancvaj :roll:

Autor:  efendi [ Ned, 13.01.2013, 14:46 ]
Predmet príspevku: 

jáááj takto uz chápem,,,

Autor:  RENSO [ Ned, 13.01.2013, 15:25 ]
Predmet príspevku: 

ved som to písal v prvom príspevku. ale teraz je ešte otázne či napojím budík pôvodne zo 4 valca na 6 valec, AMC 150 a teraz to pôjde do AMC 242

Autor:  efendi [ Ned, 13.01.2013, 18:50 ]
Predmet príspevku: 

onen cas som mal jeden otackomer- Sebring, na tom sa v zadu dalo prepnut , podla toho ze ci to slo na 4 alebo 6 valec,, mozno ti to pojde,, skus, dodzubat sa ti to nedodzube tym že to vyskusas,,

mozno tie novsie to beru automaticky,, ktovie,,

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 13.01.2013, 20:06 ]
Predmet príspevku: 

zo 4 na 6 nebude fungovat
(teda bude,ale zle)

ozvi sa pondelok, kabel ti poviem

ak chces kdesi by som mal mat otackomer zo 4,2, ten by mal
na nonho impulz sediet

Autor:  RENSO [ Pon, 14.01.2013, 16:34 ]
Predmet príspevku: 

ok, za budík sme dohodnutí, napíš mi potom prosím ťa ešte k tomu kablu ked to budeš mať poruke

Autor:  palo-cherokee [ Str, 16.01.2013, 14:52 ]
Predmet príspevku: 

pre XJ 1988 je to takto:

konektor A, pozícia 13, (bielo-hnedý drôt ) je napájanie

konektor A, pozícia 12, (zeleno-hnedý drôt ) je signál impulzov z riadiačky (spoločný aj pre budenie cievky/zapaľovacieho modulu)

konektor A, pozícia 10, (čierny ) je kostra

Autor:  RENSO [ Ned, 20.01.2013, 17:33 ]
Predmet príspevku: 

12-ka je zelenobiely kábel, idem to vyskúšať práve. Dakujem

Autor:  RENSO [ Ned, 20.01.2013, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

otáčkomer ide, bud tak dobrý pošli mi ten zo 4,2. ešte raz dakujem za pomoc

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/