4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Servo XJ http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=1791 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | biker [ Pia, 25.05.2007, 0:38 ] |
Predmet príspevku: | Servo XJ |
![]() ![]() uz dlhsiu dobu mi kvapkal olej zo serva a len som dolieval a dolieval. ten od maditu. a dnes som sa dozvedel ze pod autom mam moc oleja....a ze docela dost ![]() na aute sa teraz nejazdi a olej zo serva qapka a qapka. neviem presne odkial,lebo je to vsetko okolo cele od oleja ale asi niekde pri remenici. z tej plastovej nadobky to neni. na cerpadle pri tej remenici a oske je asi nejake gufero ktore je praskle... zeby? ![]() je to dost nanic takto nadialku zistovat co tomu je ale robim si objednavku z RDR tak by mi tam hned supli to tesnenie co je tam treba-ak teda budu vediet co potrebujem ![]() existuje na to nejaka sada tesneni? by som cely system vycistil,preplachol,pretesnil a zacal tam liat to co tam ma byt: PSF ![]() ![]() (vsadim sa ze to je tym ze to teraz niekde ruplo ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 25.05.2007, 8:26 ] |
Predmet príspevku: | |
asi ti stvrdlo gufero , ale možností je viac tutoky som si dovolil ti zavesiť na web - servopumpa v roku 88 ![]() http://www.spinsro.sk/jeep/power%20steering%20pump.pdf |
Autor: | diesel [ Pia, 25.05.2007, 17:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne na starom XJčku tiež časom začalo čerpadlo serva tiecť. Cez gufero remenice. Vtedy som ešte netušil čo to je PSF takže som tam veselo lial dexronIII. Keď mi zahlásili v motorkárovi nejakú šialenú sumu, riešil som to návštevou vrakoviska a kúpou čerpadla z Renaulta 21. Bolo navlas rovnaké akurát remenica iná. Na sústruhu u kamaráta(ešte som nemal svoj ![]() ![]() ![]() akurát neviem či 4Liter má rovnaké čerpadlo ako 2,1TD... |
Autor: | biker [ Pia, 25.05.2007, 21:28 ] |
Predmet príspevku: | |
dik palo,diesel ![]() ![]() myslim ze to nebude rovnake ako 2.1 lebo len na styrliter ich je dost druhov- podla roku... ale mohlo by ![]() tak mam radsej kupit pouzite servo ktore netecie alebo repas tohto mojho? podla toho manualu tam je dost casti co mozu byt opotrebovane... ![]() Marty ak citas mas tam pouzitu power steering pump z 4.0L ? nasiel som aj sady tych tesneni,len netusim ktore je na moj 4.0 1988 ![]() http://www.crownautomotive.net/search/s ... p+seal+kit |
Autor: | diesel [ Pia, 25.05.2007, 22:11 ] |
Predmet príspevku: | |
je to iné. ![]() |
Autor: | Harley [ Sob, 26.05.2007, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Pumpy na Jeepech jsou stejný co do zvhledu a principu.U většiny modelů jsou prohazovatelný. Lišej se ale redukčním ventilem,pro konkrétní typ auta a převodku řízení. Nicméně,nejlepší je tam dát tu pumpu,která tam má bejt a kterou vyžaduje převodka. Od 96 roku nebo tak nějak, se změnil převod řízení a volanty ztuhly. Tohle jsem vypozoroval u XJ,ZJ ale i u Forda. Takový to točení na místě jedním prstem a pomalu šel volant rotztočit z rejdu do rejdu už není. Je to prý kvůli větší bezpečnosti,nevím.Každopádně mě to na XJ vyhovovalo,jak to šlo zlehka. U ZJ to už takový není.Původně jsem chtěl dát celou převodku i pumpu s XJ,je to technicky záměný ale pak jsem se na to vykašlal a vyměnil jen redukčák s XJ pumpy.Řízení se lehce uvolnilo. Některý ZJ(většinou s fabrickým tažným) mají progresivní servo.Na místě to jde lehčejc za jízdy to tuhne. Moje ZJ to nemá ![]() |
Autor: | diesel [ Sob, 26.05.2007, 11:57 ] |
Predmet príspevku: | |
hmm, to čo dal biker na fotke vôbec nespoznávam. Možno mýli tá nádržka. |
Autor: | Harley [ Sob, 26.05.2007, 13:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo,jo,to bude tou nádržkou. Ta je tam jen přichycená takovejma dvěma pružnejma svorkama..To samý servo jsem viděl i na jinejch autech a nádobka byla dál od něj. |
Autor: | diesel [ Sob, 26.05.2007, 18:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: To samý servo jsem viděl i na jinejch autech a nádobka byla dál od něj. no minimálne na R21 určite. ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 28.05.2007, 12:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo všade sa premielajú oleje ale akosi sa na brzdovú kvapalinu nejak pozabudlo. Čo používate za brzdovku?? IDem meniť celý objem. nutná výmena |
Autor: | biker [ Pon, 28.05.2007, 13:44 ] |
Predmet príspevku: | |
a tam ma ist nejaka specialna? ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 28.05.2007, 13:50 ] |
Predmet príspevku: | |
biker píše: a tam ma ist nejaka specialna? ![]() ![]() To neviem ale asi DOT4 a vyššie ![]() |
Autor: | Harley [ Pon, 28.05.2007, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo,DOT 4. bacha na jednu věc! DOT 5 není kompatibilní s DOT 3 nebo 4 a nebo 5,1. je to speciální na silikonový bázi kapalina a je v podstatě jen do některých americkejch vozidel.Spíš starších.Do 05 roku jí používal Harley Davidson.Teď už i oni přešli na DOT 4. Navazující kapalina na čtyřku je 5,1. Je to trochu zavádějící označení ale je to tak a bacha na smíchání.Vzájemě se srážej a ikdyž je systém vypláchnutej ,tak jak jednou byly na gumičkách jedna kapalina,je v nich nasáklá a pak se smícháním s druhou,gumičky rozežírá a viditelně bobtnaj. Prostě jak na gumičkách byl jeden typ,nesmí na ně přijít druhej. Jinak je jim to jako novejm jedno. jinak DOT 5 měla výhodu viššího bodu varu,stálosti vůči vodě a s jejím použitím bylo ovládání brzd trochu měkčí. A hlavně! nežrala lak! |
Autor: | Andrej [ Pon, 28.05.2007, 15:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: Jo,DOT 4. bacha na jednu věc! DOT 5 není kompatibilní s DOT 3 nebo 4 a nebo 5,1. je to speciální na silikonový bázi kapalina a je v podstatě jen do některých americkejch vozidel.Spíš starších.Do 05 roku jí používal Harley Davidson.Teď už i oni přešli na DOT 4. Navazující kapalina na čtyřku je 5,1. Je to trochu zavádějící označení ale je to tak a bacha na smíchání.Vzájemě se srážej a ikdyž je systém vypláchnutej ,tak jak jednou byly na gumičkách jedna kapalina,je v nich nasáklá a pak se smícháním s druhou,gumičky rozežírá a viditelně bobtnaj. Prostě jak na gumičkách byl jeden typ,nesmí na ně přijít druhej. Jinak je jim to jako novejm jedno. jinak DOT 5 měla výhodu viššího bodu varu,stálosti vůči vodě a s jejím použitím bylo ovládání brzd trochu měkčí. A hlavně! nežrala lak! Objem náhodou Harley nevieš v ZJ?? |
Autor: | VladoKE [ Štv, 07.06.2007, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: Od 96 roku nebo tak nějak, se změnil převod řízení a volanty ztuhly. Tohle jsem vypozoroval u XJ,ZJ ale i u Forda. Takový to točení na místě jedním prstem a pomalu šel volant rotztočit z rejdu do rejdu už není. ...... Některý ZJ(většinou s fabrickým tažným) mají progresivní servo.Na místě to jde lehčejc za jízdy to tuhne. Moje ZJ to nemá ![]() Nemám fabrické ani iné ťažné ale servo jak píšeš - ZJ97 LTD, na mieste ide ľahúčko jedným prstom a so zvyšujúcou sa rýchlosťou sa zvyšuje odpor. Na jeepe vyšli dve veci dokonale: volant mi sedí presne do ruky a aktívny posilovač ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |