4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

XJ nepripoji predok
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=1935
Stránka 1 z 1

Autor:  MARTINO [ Str, 13.06.2007, 22:23 ]
Predmet príspevku:  XJ nepripoji predok

Tak pani Jeepkari ,skuste poradit :oops: :oops: :roll: Mam Jeep Cherokee r.86 Command Trac ,ale ked zaradim ,,4L,, tak predok netaha ,resp. ak idem s rozbehom tak OK ale akonahle ostanem stat v čo i len miernom kopci ,s trošku hlinenym podkladom tak zadok hrabe ako divy a predok nič. Harley toho dost poradil ,za čo mu dakujem ,no spominal ,že dost často a poruchove su,, vidličky ,,ktore odpajaju resp. pripajaju prednu poloos .Poznate to? resp. može byt aj problem v nejakom relatku alebo aj čo sa tyka elektriky?
Dakujem pekne :wink: :wink:

Autor:  diesel [ Štv, 14.06.2007, 6:37 ]
Predmet príspevku: 

V prvom rade den disconnect, ale to by mali sprevádzať rôzne pazvuky(štrkotavé občasné kovové...). Často sa vysype ihlové ložisko dávajúce obe časti poloôs do roviny aby manžeta ich mohla dobre prepájať. V novších ročníkoch je tam bronzové púzdro. Treba ten disconnect otvoriť a skontrolovať...najlepšie aj vysunúť časť poloosy pri kolese.

V druhom rade...raz mi takýmto spôsobom blbol selectrac(neviem či konštrukčne je to možné aj pri commandtracu) a zistil som, že praskla prvá pérovka v poradí na oske zadného výstupu. Tým mohla oska behať pár mm dopredu a dozadu a to stačilo aby predok zostal nepriradený. Stačilo zhodiť zadný kardan, dať dole prvý dekel odzadu bez demontáže rozvodovky z auta a vymeniť pérovku.

Autor:  MiroZa [ Štv, 14.06.2007, 7:29 ]
Predmet príspevku:  Vzduchotechnika.

Ešte predtým všetkým čo napísal Mr. Diesel treba skontrolovať vzduchotechniku ( podtlak ) a pozrieť tú vidličku čo Ti spomínal Harley.

Autor:  MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 9:23 ]
Predmet príspevku: 

Diesel tak tak ako pišeš ,nejake zvuky pri priradeni to vydavalo,no skusim ,že je na tomto obrazku to ložisko : //bearing//?
Obrázok

Autor:  MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 13:09 ]
Predmet príspevku: 

Takže pričinu pozname ,nevysunie vidličku,ale ked zaradim pri neutrale a naštartovanom motore trebars ,,4L,, ani s nou nehne ,lenže akonahle vypnem motor tak vidlička hned zotrvačnostou zbehne do tej polohy kde ma ist :oops: :cry: podtlak tam je ,lebo hadička ,,nasava,, možno ,ale je slaby :x lenže prečo ,ked vypnem motor tak ide OK? resp. vyzera to tak ,že ak zaradim ,,4L,, a vypnem motor tak pekne zaskoči a tym padom ak naštartujem tak predok bude zaradeny,no neviem :evil: nema to niečo s ,,elektro,, zapojenim ,alebo čidlo nejake :cry: :wink:
Dakujem pekne ;-)

Autor:  diesel [ Štv, 14.06.2007, 17:49 ]
Predmet príspevku: 

Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.

Autor:  MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.


Tak Diesel maš u mna :smt030 :smt023 presne ako pišeš krok za krokom a :smt017 ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, :smt038 :smt039 :smt023 Samozrejme aj Miro :smt147 :smt147 :smt146

Autor:  cico [ Pia, 15.06.2007, 9:04 ]
Predmet príspevku: 

MARTINO píše:
diesel píše:
Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.


Tak Diesel maš u mna :smt030 :smt023 presne ako pišeš krok za krokom a :smt017 ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, :smt038 :smt039 :smt023 Samozrejme aj Miro :smt147 :smt147 :smt146

No konecne!!! :smt023 chlope! :smt128
ze zije!!! :smt125 Ta idzeme??? :smt148

Autor:  GaboSB [ Pia, 15.06.2007, 12:24 ]
Predmet príspevku: 

cico píše:
MARTINO píše:
diesel píše:
Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.


Tak Diesel maš u mna :smt030 :smt023 presne ako pišeš krok za krokom a :smt017 ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, :smt038 :smt039 :smt023 Samozrejme aj Miro :smt147 :smt147 :smt146

No konecne!!! :smt023 chlope! :smt128
ze zije!!! :smt125 Ta idzeme??? :smt148


Prajem nech Jeepke druhé srdce mocne bije. :smt038 :smt113

Autor:  diesel [ Pia, 15.06.2007, 16:00 ]
Predmet príspevku: 

všetky poruchy sú v podstate blbosti len sa zle hladajú. :wink:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/