Dnes je piatok 27. júna 2025, meniny má Ladislav, Ladislava a zajtra Beáta
Autor |
Správa |
marti-no
Učeň
|

zdravim. mam podobny problem...Mam XJ 2,5 TD, 1999. Nabijem baterku 74 Ah mimo auta, zalozim, nastartujem...asi desat sekund je na voltmetri palicka zdvihnuta, potom okamzite spadne na nulu a subezne sa rozsvieti check gauges kontrolka. Ked zacnem turovat tak sa niekedy ta aplicka voltmertra dvihne ale vzapati pada a ostava na nule. Motor vypnem a druhykrat uz ani nenastartujem. Nasledne zoberiem taky tester baterii z lidla (asi je to iba nejaky voltmeter) a tam mi svieti ze baterka je ok ale mne to pride akoby sa po prvom starte ihned vybila, musim ju znova nabit ak chcem znova startnut (baterku som dal mechanikovi na nejaky test tak povedal ze vyzera byt dobra). Co by to mohlo byt? Nieco co vycucne tu baterku hned ako nastartujem? Pred casom som mal popretrhane kable v dverach tak to sa prejavilo ze tu baterku vycucol postupne asi skrat ale teraz nenastartuje ani dva krat po sebe, hned je akoby prazdna. Nemoze byt chyba taka ze nieco (starter a pod.) ma zvyseny odber ako je bezne? kupil som si aj taku nabijacku s pomocnym startom (ten da 75Ah) a tiez to ani nestartne, preto sa pytam na nejaky zvyseny obder. Vdaka za radu
|
Ned, 13.12.2015, 1:39 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
|
To na 99,9% nie je baterkou. Schválne, ak máš možnosť požičať si druhú, určite funkčnú baterku, tak to vyskúšaj s ňou, alebo so zdvojenými baterkami, ale silne pochybujem že sa niečo zmení.
Na to by sa baterka (aj keď nie nová a 100%tná) úplne vybila za niekoľko desiatok sekúnd, musel by z nej tiecť prúd rádovo v tisícoch A, to by ti spoľahlivo zapálilo káble od baterky. Tu bude chyba v nejakej riadiačke, ktorá je buď umierajúca, alebo niekde získava blbé dáta a následne robí nezmysly.
Takže nehľadaj skrat a čo vybíja baterku, hľadaj niečo čo tomu dáva pokyny; viac ti poradia kolegovia od jeepu.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Ned, 13.12.2015, 5:05 |
|