Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 23.04.2024, 15:09
Dnes je utorok 23. apríla 2024, meniny má Vojtech a zajtra Juraj




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 tazky start za tepla 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42
Príspevky: 67
Bydlisko: Zakamenne
Odpoveď s citáciou
tak meral som to tak ze som zohrial motor vyhodil vsetky fajky vykrutil sviecku, zmeral , zakrutil naspäť vykrutil som dalsiu zmeral a zakrutil naspat.tak som presiel vsetky.

[quote="palo-cherokee"] Videl som aj horšie a štartovali normálne
tak ked aj horsie startovali normalne to by sa dala docela aj ta kompresia vylucit ako pricina.
bolo tu spomenute ze by to mohli robit aj nejake cidla.ktore to mozu ovplivnit?


Uto, 21.08.2018, 8:37
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Vladoffroad píše:
tak meral som to tak ze som zohrial motor vyhodil vsetky fajky vykrutil sviecku, zmeral , zakrutil naspäť vykrutil som dalsiu zmeral a zakrutil naspat.tak som presiel vsetky.


vykrut vsetky sviecky, odpoj palivo (relatko cerpadla) otvor klapku a zmeraj este raz

Vladoffroad píše:
bolo tu spomenute ze by to mohli robit aj nejake cidla.ktore to mozu ovplivnit?


cidlo teploty nasavaneho vzduchu, cidlo teploty motra, cidlo polohy kluky, cidlo polohy vacky, zapalovacia cievka......alebo kludne aj samotna RJ

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 21.08.2018, 11:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Vladoffroad píše:
vyhodil vsetky fajky vykrutil sviecku, zmeral , zakrutil naspäť vykrutil som dalsiu zmeral a zakrutil naspat.tak som presiel vsetky.

Rad by som vedel ako si na takyto system prisiel. :smt135 Sprav ako ti radi Palo.Vsetko von.
Alebo sa robi aj tak ze das dole olejovu vanu a nad piest nalejes petrolej.Ma snahu rozpustat karbon a dole uvidis ako preteka a kolko cez kruzky aby si bol isty ze su zapecene kruzky alebo prasknuty piest.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 21.08.2018, 20:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
Milan píše:
Sprav ako ti radi Palo.Vsetko von.
Alebo sa robi aj tak ze das dole olejovu vanu a nad piest nalejes petrolej.


Ja som len laik, nie studovany motorar, ale ked sme merali kompresiu a netesnosti v motore, tak sme postupovali podla postupu popisaneho viac menej v

https://ceramizer.sk/meranie-kompresie- ... aku-oleja/

Odporucam prestudovat a postupovat podla tohto navodu. Motor musi mat moznost nasat dost vzduchu (otvorena klapka), nebyt ovplyvneny vstreknutim paliva (znizuje teplotu=tlak vnutri valca) a energia startera zbytocne ovplyvnena stlacanim vzduchu vo valcoch, kde sa nemeria (sviecky/zhavice vo valcoch, kde sa nemeria neumoznuju unik vzduchu, takze sa tlakuju aj tie, kde sa nemeria)

To vsetko moze vyrazne ovplyvnit vysledky.


Str, 22.08.2018, 10:35
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42
Príspevky: 67
Bydlisko: Zakamenne
Odpoveď s citáciou
Obrázok 

zdravim.tak dosiiel som z prace a hned som isiel tie tlaky premerat nanovo podla vasich rad.tlak som nameral vedsi.medzi jednotlivymi valcami niesu skoro ziadne rozdiely.asi mi ostava uz ist iba na tu diagnostiku ci neprdlo nejake to cidlo.


Pia, 24.08.2018, 18:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
Dik ze davas aj obrazky, tak by to malo byt. Pomoze to niekomu, kto bude hladat na nete. Kompresia teda vyzera byt vyborna, co by aj sedelo s ostatnymi znakmi. Neviem preco presne, nechcel som skor pisat, lebo to je taka rada za 5,50 ale mam taky telepaticky pocit, ze by si mal skontrolovat cidlo polohy klukovky. Ked som bol u kamarata v servise nieco si robit (uz si to vobec nepamatam) vedla na nejakom benzinovom motore mali ten isty problem, bolo to tym cidlom.


Sob, 25.08.2018, 9:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Takze tlaky mas celkom dobre.Na kruzky a ani nieco z piestami to nevyzera.benzinak ma tu vyhodu oproti naftaku ze palivovu zmes nezapaluje tlak ale iskra.Takze sa mozes zacat uberat elektrikou.Co tak svieckami.Sused na motorke neaky 4 valec Honda ma problem presne taky isty.Studene nastartuje a ked sa motor zohreje zacnu vynehavat piesty.Kupil nove sviecky,nabehal asi 100 km a problem ten isty.Povymienal trafa aj kable.Ale robil som mu to len ako hobby,benzinaky neako v laske nemam.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Sob, 25.08.2018, 19:47
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1835
Odpoveď s citáciou
Tlaky v poriadku ? Takže nemá palivo. A prečo nemá palivo ? Lebo za horúca mu nenaťahá čerpadlo. Za studena je OK, ak sa zohreje, tak zdakadiaľ chytne netesnosťou falošný vzduch, benzín padne a kým za horúca to horkoťažko naťahá, tak to je to dlhé štartovanie. Je to benziňák a ten naštartuje aj bez krúžkov, ja by som skontroloval palivové čerpadlo a basta. Šak ked to budeš mať hotové, tak daj vedieť že čo a ako. Už som zvedavý. Neviem kde má ten stroj palivové čerpadlo, ale ak ho má dagde na viditeľnom mieste, tak ak zas ti nebude štartovať, tak skús ho obliať pol kýblom studenej vody a skus štartovať, pokiaľ ti naskočí tak vieš kde je chyba, pokiaľ robí to isté, tak maximalne to bude stať len pár litrov vody.


Sob, 25.08.2018, 23:29
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7907
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Chcem sa spytat,, tlak v motore, teda kompresiu si meral zastudena ci zatepla ?? skus a uvidis aky bude rozdiel,,druha vec jeee ze,,

-cidlo polohy kluky vypust,, bo ked je vadne tak je vadne aj zastudena nie len zatepla :smt151 ako aj cidlo polohy vacky, :smt151

ale kludne mozu byt aj sviecky ze za tepla a pod tlakom davaju slabsiu iskru a sposobuju spatny start,, to same aj zapalovacia cievka a aj riadiaca jednotka ako to uviedol vyssie Palko, mno tlak paliva by mal byt OK ked ide dobre zo zohriatym motorom a len pri startovani je galiba. :smt139 .takisto moze byt aj palec v rozdelovaci,,alebo mikroprasklina na hlave rozdelovaca a za tepla sa roztiahne :smt151

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 26.08.2018, 10:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1835
Odpoveď s citáciou
Ak by sme uvažovali, že ...sviecky ze za tepla a pod tlakom davaju slabsiu iskru a sposobuju spatny start...

tak toto by sa muselo prejavovať aj na idúcom motore, postupne ako by sa zahrieval na prevádzkovú teplotu. Teda zohriaty motor by pracoval zle. Autor ale nepíše, že zohriaty motor zle pracuje, autor píše, že zohriaty motor zle štartuje.
Pokiaľ je všetko OK, tak ostáva dodávka paliva. A je jedno, či ide o benziňák alebo nafťák, ak sa horúci motor vypne, palivo padne a kým sa štartovaním dostane tam, kde treba, tak to kus trvá.

...takisto moze byt aj palec v rozdelovaci,,alebo mikroprasklina na hlave rozdelovaca a za tepla sa roztiahne...
- no toto je taký istý prípad, ak by to bolo, tak sa to musí prejaviť za chodu motora, ako sa motor nahrieva na prevádzkovú teplotu, a teda by chod motora vykazoval nejaké anomálie ako vynechávanie, strieľanie a pod.


Ned, 26.08.2018, 11:56
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42
Príspevky: 67
Bydlisko: Zakamenne
Odpoveď s citáciou
zdravim vas tu, tak tlaky som meral za tepla.sviecky kable hlava rozdelovaca a pastorok v rozdelovaci som dal novy maju za sebou cca100km.a s tym palivovym cerpadlom keby bolo vadne tak na lpg by nastartoval normalne a na benzin zle.ale aj na benzin aj na lpg startuje spatne.ked nastartuje tak potom nema ziaden problem netrha nestriela do vyfuku motor nevynechava, po starte slape pekne.


Ned, 26.08.2018, 15:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
[quote="Vladoffroad" tak na lpg by nastartoval normalne[/quote]
Tak ako plynak so nemal a ani ma to k nemu netaha.Ale kamos co mal Fabiu startoval benzinom a az ked sa nieco zohrialo,preplo mu to na plyn.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Ned, 26.08.2018, 15:39
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7907
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Ogo,, to co som pisal, pisem zo skusenosti bo som uz mal take prypady,, a robilo to iba pri teplom starte a pocas jazdy nie.. :smt139 aj ked to niekedy vyvracia co piseme,, :smt023

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 26.08.2018, 18:19
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1835
Odpoveď s citáciou
Ahoj Efi.,
šak ja som takisto písal na základe reálných situácií. Mal som auto na benzín, mal som auto na naftu. Pokiaľ to naštartovalo, tak išlo, potom ked som ho vypol tak horkoťažko naštartovalo, a stále mi to robilo len palivo,padalo, a takisto aj zopár známych s tym malo podobné skúsenosti, čo ale neznamená, že pričina je v tomto prípade niekde inde, resp. tá príčina je naviazaná na možno celkom banálnu vec, ktorá ovplyňuje celý chod udalostí.


Pon, 27.08.2018, 0:04
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 06.08.2018, 20:39
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
OGO píše:
Ahoj Efi.,
šak ja som takisto písal na základe reálných situácií. Mal som auto na benzín, mal som auto na naftu. Pokiaľ to naštartovalo, tak išlo, potom ked som ho vypol tak horkoťažko naštartovalo, a stále mi to robilo len palivo,padalo, a takisto aj zopár známych s tym malo podobné skúsenosti, čo ale neznamená, že pričina je v tomto prípade niekde inde, resp. tá príčina je naviazaná na možno celkom banálnu vec, ktorá ovplyňuje celý chod udalostí.


Presne tak.. podobne sa mi dialo, auto skapinalo, po pridani plynu hned zdochlo neslo nastartovať asi 2 minuty a potom naskočilo a toto cele dokola zakazdym .. príčina bola zanesené sitko v nádrži .. prefuknute vzduchom, cenaopravy 0€.


Uto, 28.08.2018, 13:15
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: