Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel
Autor |
Správa |
Vladoffroad
Učeň
Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42 Príspevky: 67 Bydlisko: Zakamenne
|
zdravim.jeep mi zacal nejako tazko startovat ked je motor zohriaty.za studena chyti ta brk ale ked sa zohreje a startujem tak toci toci toci a ked mu stupim po pline tak horko tazko naskoci. volnobeh ma pekny otacky neskacu.sviecky kable hlava rozdelovaca aj z pastorkom mam nove no nepomohlo. zle starty ma za tepla na plin aj na benzin.v com by mohla byt zrada? vdaka jedna sa o jeep xj 4.0 1992
|
Pon, 13.08.2018, 9:14 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Po kolkych kilometroch menis olej?Ako dlho mas auto?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 15.08.2018, 9:05 |
|
|
Vladoffroad
Učeň
Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42 Príspevky: 67 Bydlisko: Zakamenne
|
auto mam uz nejake 4 roky.olej nemenim ani tak podla km. vymienam ho kazdu zimu a kedze auto mam len taku víkendovku tak za sezonu nema nabehane ani 7000km(od vymeny do vymeny)
|
Str, 15.08.2018, 9:45 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Vladoffroad píše: ked je motor zohriaty.za studena chyti ta brk ale ked sa zohreje a startujem tak toci toci toci Vecsinou alebo vzdy to tak je ked su zapecene kruzky.Alebo uz zodrate vlozky z kruzkami.Daj premerat tlaky skor ako to rozoberies.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 15.08.2018, 10:05 |
|
|
Vladoffroad
Učeň
Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42 Príspevky: 67 Bydlisko: Zakamenne
|
ale keby boli zapecene kruzky alebo zodrate vlozky tak by to fest dymilo z vyfuku ci?kamarat mal zapecene kruzky ale ten smog co isiel z vyfuku bol nenormalny a spotrebu oleja v motore mal vadsiu ako spotrebu benzinu
|
Str, 15.08.2018, 11:17 |
|
|
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Nechcel som to písať už včera ale aj ja si myslím že su tlaky v pečku ked sa zohreje
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Str, 15.08.2018, 12:24 |
|
|
Vladoffroad
Učeň
Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42 Príspevky: 67 Bydlisko: Zakamenne
|
ej tak to niesom moc nadseny ak su to tie tlaky.ked to budem merat aku hodnotu by mi to malo ukazovat aby boli v norme?
|
Str, 15.08.2018, 12:54 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Vladoffroad píše: tak by to fest dymilo z vyfuku ci?kamarat mal zapecene kruzky ale ten smog co isiel z vyfuku bol nenormalny a spotrebu oleja v motore mal vadsiu ako spotrebu benzinu To preco to fest dymi moze byt viacero pricin a nemusia byt na vine len kruzky.Ale pretoze sa materialy teplotou roztahuju a stahuju tak za tepla to nema tlaky.Ak aj budes merat tlaky najprv motor zohrej.To kolko maju mat,neviem.Na Jeepoch som motor este nerobil.Mercedes 220 D ,25 Atm novy,20 Atm v norme,15 Atm tvoj pripad.Ledva startuje za tepla,zerie olej.Ale robil som motor ktory mal 4-12-17-5 a stale to islo.2 prasknute piesty a vylagrovane vlozky.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 15.08.2018, 21:40 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
No tlaky nemusia nutne byť. Aj keď vylúčiť sa to nedá 4.0 je starý werk s relatívne malou kompresiou a navyše benzín. N Na začiatok skús úplne zavrieť LPG (fyzicky ventilom na nádrži), zresetuj RJ a jazdi pár dní len na benzín. môžu byť len rozhodené palivové mapy. Alebo niektoré čidlo. Ale to by chcelo DRB III diag. Ale kompresiu zmerať môžeš, to nezaškodí. A keď už to budeš robiť, tak pozri sviečky - či tam sú vôbec tie správne A popri tom zmeraj aj tlak paliva. Teoreticky ešte multimetrom môžeš premerať IAT a TPS
|
Str, 15.08.2018, 22:34 |
|
|
Vladoffroad
Učeň
Registrovaný: Štv, 03.03.2016, 21:42 Príspevky: 67 Bydlisko: Zakamenne
|
zdravim.tak na vsetkych valcoch som nameral rovnaky tlak iba prvy mal malinko lepsi. sviecky tam mam champion objednane zo stranky Crown. odstavyl som lpg odpojil baterku aby sa zresetovala riadiacka a tento vykend som jazdil len na benzine ale zatiak bez zmeny.za studena pekny start za tepla dlho toci motor kym naskoci.
|
Pon, 20.08.2018, 9:55 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1833
|
Akože nechcem sa robiť múdrym ale mal som jedného známeho ale fakt už neviem, čo za auto mal, a jemu robilo to isté. Tak on vozil so sebou furt nejakú vodu, tak vytiahol fľašku, otvoril kapotu a tam niečo pokropil, a motor naštartoval normálne., aj som sa spytoval, že čo tam zavlažuje, ta že vraj nejaké čerpadlo má vyšľahané a ked sa zohreje, tak slabo ťahá, a ked ho pokropí studenou vodou, tak nejak sa preberie a motor naštartuje.
|
Pon, 20.08.2018, 17:12 |
|
|
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 137 Bydlisko: LM
|
ale to bol urcite diesel...
|
Pon, 20.08.2018, 20:42 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Vlado a vies aj co si nameral?Benzinaky maju cca MINIMALNY tlak 8 barov po starom,8 atmosfer po novom co je zhruba to iste a tie psi je po americky.No a ty mas 7 a pol Atm.Sa necuduj ze to za tepla nestartuje.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 20.08.2018, 21:51 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Aby si vedel o com som hovoril. http://www.autolexicon.net/sk/articles/kompresni-pomer/Zazihovy 8 min-13 max Naftovy 14 min-23 max
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 20.08.2018, 22:01 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
Milan ale to je starý nízkokompresný verkel to išlo už z výroby z kompresiou 8.8 max a ak meral pri zavretej klapke a nemal vyhodené všetky sviečky naraz tak 7,5 je ako-tak dobrý výsledok. Videl som aj horšie a štartovali normálne Ale prípadne do každého valca za frťana oleja zmerať ešte raz. Ak sa kompresia potom výrazne zväčší, tak je to na krúžkoch A keď už teda je to ten émerický motor tak po americky je špecifikácia od 120 psi do 150 psi. A maximálny rozdiel medz válcami nie väčší ako 30 psov.
|
Pon, 20.08.2018, 23:59 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|