Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Obmedzovač turba a EGR na VM 2.5TD
Autor |
Správa |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Martin 4 píše: Ovláda to podtlak.
EGR je na to, aby sa snížením obsahu kyslíka vo valcoch znížila teplota spaľovania a tým aj produkcia NOx.
No kokos, este zes ma napravil!
_________________ zelena mrdka
|
Pia, 04.01.2008, 19:40 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
ak by som chcel odstavit erg ventil kam by som mal vlozit zaslepku ? na 1, alebo 2, miesto oznacene sipkou dakujem za cenne rady a este by som sa chcel dozvediet ze ako postupovat pri nastaveni ventilov (mam na mysli tie slabe zavity )dnes som pozeral na motor a na dvoch vahadlach mam volu tak cca 2,5 mm prioadne navod ako na to dakujem vam
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Pia, 03.01.2014, 20:17 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
OMG! keby si pouzil funkciu hladat, tak je to tu uz asi 3x
je uplne jedno ci das plech pod 1 alebo 2, rozumej ci to zavries pred alebo za ventilom. Aj ked pred ventilom (1) je to take "cistejsie"
ventily sa nenastavuju nijak, su tam hydrostely ak mas problem so zavitmi na konikoch, tak jedine vyvlozkovat (helicoil) , pripadne vyrobit nove svorniky s vacsim zavitom dole (ala Diesel), alebo kombinacia oboch
|
Pia, 03.01.2014, 20:39 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
hladal som a nasiel tuto temu tie zavity su dole ked na konikoch neni nic take ako som ocakaval tak som nevedel co dalej na mojej 2,1 som mal v koniku nastavovaci srob ale tu nic take neni viem ze hydrostel ma dostelovat volu ale tak 2,5 mm je asi dost aj na hydrostel nemam v tom jasno
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Pia, 03.01.2014, 20:51 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
ak su svorniky vporiadku tak sa daju dotiahnut na predpisany moment a nevytahuju sa z hlav
ak su vporiadku zdvihacie tycky tak maju vsetky rovnaku a spravnu dlzku , nemaju zaklepane gulove plochy na koncoch
ak su v poriadku vahadla, tak takisto nemaju vymlatene plochy pre hlavy tyciek
hydrostel dokaze vymedzit dost vela. Aj 2,5mm. Samozrejme pokial je v poriadku a mas spravny olej a dostatocny tlak mazania Ak bz bol vadny tak by si to dost jasne pocul, klepe to jak hovado potom
|
Pia, 03.01.2014, 21:15 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
no klepe jak majorec a šteboce ako andulka
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Pia, 03.01.2014, 22:03 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Chcel by som odpojit EGR n mojom chere koli vyssie spominanym dovodom. Mam to 2000 rocnik, treba to len zaslepit len na miestach ako som naznacil na obrazku?
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 06.01.2014, 17:27 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
ja som vlozil plechove tesnenie bez stredovej diery a membranu som neriesil
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Pon, 06.01.2014, 18:15 |
|
|
pepo
Učeň
Registrovaný: Štv, 16.04.2015, 8:12 Príspevky: 84
|
Dondo píše: Chcel by som odpojit EGR n mojom chere koli vyssie spominanym dovodom. Mam to 2000 rocnik, treba to len zaslepit len na miestach ako som naznacil na obrazku? ako si dopadol s tým zaslepením EGR. Dnes sa na to chystam mám rovnaký ako na fotke... stačí tam teda dat iba ten plech?či je potrebné zaslepit aj tu hadicku? či ideal vybrat celý EGR? Check engine nebude svietit..respektive nebude to vyhadyovat chyby na riadiacej jednotke? dik
_________________ JEEP CHEROKEE LIMITED 2.5TD '97
|
Sob, 18.03.2017, 11:34 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Daj tam ten plech na prívode a šmitec. Podtlak nechaj zapojený. Ideálne ak to celé vyčistíš aby to chodilo ľahko. Nech ho otvára zatvára naprázdno.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Sob, 18.03.2017, 13:22 |
|
|
pepo
Učeň
Registrovaný: Štv, 16.04.2015, 8:12 Príspevky: 84
|
Super vdaka
_________________ JEEP CHEROKEE LIMITED 2.5TD '97
|
Sob, 18.03.2017, 14:20 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|