4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Cherokee VM - na tri válce...VYRIEŠENÉ http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=300 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 19:29 ] |
Predmet príspevku: | Jeep Cherokee VM - na tri válce...VYRIEŠENÉ |
Včera som tu špekuloval o EGR a dnes ráno mi náhle pri výjazde na asfaltku začal motor triast a stratil aj zvyšky výkonu. K tým pokusom s tlakom a EGR som sa ani nedostal. Motor začal dymiť svetlým dymom smrdiacim naftou. Voda nemizne teplota v poriadku, žiadne olejové škvrny. Olej v norme, tlak takisto, žiadne známky vody v ňom. Pri behu motora žiadne pazvuky...sičanie...prskanie...dranie až na to silné chvenie a permanentné vynechávanie jedného valca. Po kozultáciách so špecialistami(vďaka Pali a Miro ORC) to vizerá na ucpatú trysku nejakým svinstvom v nafte, závadu čerpadla, prasknuté krúžky alebo inú príčinu velkej straty tlaku v niektorom válci. Potrebujem asi zmerať tlaky a overiť funkčnosť trysiek. Žial moj kontakt na človeka s tou stolicou zlyhal. Strášne potrebujem auto a nemôžem čakať do konca budúceho týždňa. Neviete niekto kto by mi to cez víkend preveril? ![]() Resp. skúsim tie trysky rozobrať aj sám. Na čo dať pozor alebo je nejaký potrebný postup aby som to nedoriadil viac než je? Každá rada nad zlato. ![]() |
Autor: | Milan [ Štv, 16.11.2006, 20:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. |
Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 20:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Milan píše: Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. Dík Milan, pred chvílou som sa tento postup dočítal v manuále. Zajtra skúsim. ˇUž mám plnú hlavu teórie v angličtine. ![]() |
Autor: | biker [ Štv, 16.11.2006, 21:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Milan píše: Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. milan nemas ty nahodou dieselovy mercedes? ![]() to len tak... ten postup mi je veelmi povedomy ![]() |
Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 22:36 ] |
Predmet príspevku: | |
ten postup je popísaný v manuále ZJ r98, tak neviem čo stým má medveď. |
Autor: | Pali [ Štv, 16.11.2006, 22:37 ] |
Predmet príspevku: | |
O autach viem málo,ale 4l benzín ked trhalo v nom,tak bolo v ri..i veko rozdelovača,palec,cievka-ono sa menilo aj čerpadlo lebo bol tlak 1,7 a mal byt 3.Naftak je niečo iné,ale............ |
Autor: | Milan [ Štv, 16.11.2006, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Biker mam.skor veteranov,ja MB 220 D a foter MB 200 D. Diesel tak isto sa to robi aj na medvedoch.Moja specializacia su motory,ale nevozia sa na kolesach. |
Autor: | ludo [ Pia, 17.11.2006, 0:13 ] |
Predmet príspevku: | |
tak sa to robi na KAZDOM diesli...tak ako sa odpajaju fajky zo sviecok na benzinaku ak chcem vediet ci palia vsetky valce.... |
Autor: | Milan [ Pia, 17.11.2006, 0:39 ] |
Predmet príspevku: | |
ludo píše: tak sa to robi na KAZDOM diesli...tak ako sa odpajaju fajky zo sviecok na benzinaku ak chcem vediet ci palia vsetky valce.... ![]() |
Autor: | Jeepinka [ Pia, 17.11.2006, 0:58 ] |
Predmet príspevku: | Re: VM na tri válce... |
diesel píše: Včera som tu špekuloval o EGR a dnes ráno mi náhle pri výjazde na asfaltku začal motor triast a stratil aj zvyšky výkonu. K tým pokusom s tlakom a EGR som sa ani nedostal. Motor začal dymiť svetlým dymom smrdiacim naftou. Voda nemizne teplota v poriadku, žiadne olejové škvrny. Olej v norme, tlak takisto, žiadne známky vody v ňom. Pri behu motora žiadne pazvuky...sičanie...prskanie...dranie až na to silné chvenie a permanentné vynechávanie jedného valca. Po kozultáciách so špecialistami(vďaka Pali a Miro ORC) to vizerá na ucpatú trysku nejakým svinstvom v nafte, závadu čerpadla, prasknuté krúžky alebo inú príčinu velkej straty tlaku v niektorom válci. Potrebujem asi zmerať tlaky a overiť funkčnosť trysiek. Žial moj kontakt na človeka s tou stolicou zlyhal. Strášne potrebujem auto a nemôžem čakať do konca budúceho týždňa. Neviete niekto kto by mi to cez víkend preveril? ![]() Resp. skúsim tie trysky rozobrať aj sám. Na čo dať pozor alebo je nejaký potrebný postup aby som to nedoriadil viac než je? Každá rada nad zlato. ![]() A nemohol jednoducho skocit rozv.remen o jeden zub ?Stalo sa nedavno na 2.1 a chovalo sa to presne ako opisujes. |
Autor: | patrik [ Pia, 17.11.2006, 1:17 ] |
Predmet príspevku: | |
nema remen ale ozubene kolesa ![]() |
Autor: | Jeepinka [ Pia, 17.11.2006, 1:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak uz viem preco to nikoho nenapadlo ![]() |
Autor: | patrik [ Pia, 17.11.2006, 1:29 ] |
Predmet príspevku: | |
pohoda ked som mal xj s tymto motorom tak v servise sa nevedeli dohodnut ci tam je retaz alebo tie kola. lebo na vojageri /asi zle napisane/ je retaz koli hlucnosti. |
Autor: | biker [ Pia, 17.11.2006, 11:44 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: ten postup je popísaný v manuále ZJ r98, tak neviem čo stým má medveď. medved s tym ma to ze na nom som to robil tak isto,ale vseobecne by to malo plaitit pre vsetky diesle ![]() este jedna finta:neviem ake ma VM cerpadlo ale ci sa nahodou to nepo.... som zistoval na mercedesi! ![]() 2milan: ja som mal W123 200 D.ten bol slaby uz tak som vymenil motor.nemohol som zohnat 300 5valec tak som dal 240. auto v 100% stave som potom musel predat ![]() teraz mam 190 D 2.5 diesel.. chyba mu turbo inak super. |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 17.11.2006, 12:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Diesleko moj nazor je ze asi tako ako som hovoril. Pravdepodobne tryska. A ak to nezaznamenala elektronika, tak pokles tlaku nebude. takze moze byt upchata alebo "chcava" Skus popovolovat jednotlive trubky a zistit ktora to je a potom ju vyber a skus vycistit |
Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |