Dnes je štvrtok 26. júna 2025, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava
Autor |
Správa |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Síce podobný thread je aj niekde inde ale myslím že to patrí sem. Prosím majitelov tohoto diskutabilného motora aby sa podelili o svoje vlastné skúsenosti s ním. (nie typu "počul som že"  ) Preliezol som znova celé české fórum (to jeepacke) a jaksi pomedzi riadky mi vyšlo, že kto sa k tomu motoru správa ako človek tomu slúži spolahlivo. Navyše problémy s hlavami môže vraj spoluzapríčiniť netesnosť vodnej pumpy cca po 100000km. Ak niekto zažil prasknutie hláv prosím ako sa to prejavuje v začiatkoch....voda v oleji?, olej v chladiacej kv.?, alebo ako? A má VM v ZJ chladič oleja? A ako je to s celkovou poruchovosťou? Okrem tých hláv teda...
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
Naposledy upravil diesel dňa Sob, 21.10.2006, 8:09, celkovo upravené 1
|
Ned, 08.10.2006, 18:35 |
|
 |
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 819 Bydlisko: SK
|
Hádam sa nerýsuje nejaká zmena? 
|
Ned, 08.10.2006, 18:47 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
MiroZa píše: Hádam sa nerýsuje nejaká zmena?  tak tak, dozrel čas.  Kód: Já jsem se bavil před pár dny s jedním klukem ,co ty motory taky krapet zná a říkal, že jsou to vcelku držáky až na pár věcí. Říkal , že tam umí zlobit vodní pumpa a že když si toho člověk nevšimne a ona má vymlácený ložiska a šlape nějak blbě, tak se to prej začne hřát a odejdou ty hlavy ... takže podle něj 100 000 km = špatná vodní pumpa a ne hlavy. Těm podělaným hlavám se prý dá předejít servisem vodní pumpy. Další co říkal je, že ty motory umí pouštět olej přes těsnění pod turbem, ale že když se to přetěsní, tak je to pohoda. Citácia: praskli mi dvě a to na úpně stejným místě ve výfuku těsně za sedlem ventilu -- vypadá to, že je tam taková žilka jako vada na formě. Ty nový hlavy jsou úplně jiný-čistě zpracovaný!!
...som si dovolil trochu povykrádať české fórum. Priatelia z česka sa snáď nenahnevajú. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 08.10.2006, 18:52 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
No ja to tiež akurát čekujem, túto tému,lebo by som chcel mojho Jeepa upraviť,aby bol "odolnejší".Podla všetkého,je treba upraviť chladenie oleja-teda aspoň čo som vyčítal kde kade a počul od ludí.Inak keď jazdím v teréne,tak strážim teplotu motora,ako oko v hlave 
|
Ned, 08.10.2006, 19:33 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No ZJ mali niektoré prídavný chladiš oleja, niektoré nie napr moja kanadska verzia a predchadzajúci majitel menil chladič a teraz mam aj chladič prevodového oleja rovnako ako aj dado na svojom ZJ. Väčšina to asi má.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 08.10.2006, 19:37 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Ja mam len blbý výmenník tepla 
|
Ned, 08.10.2006, 19:52 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Andrej píše: No ZJ mali niektoré prídavný chladiš oleja, niektoré nie napr moja kanadska verzia a predchadzajúci majitel menil chladič a teraz mam aj chladič prevodového oleja rovnako ako aj dado na svojom ZJ. Väčšina to asi má.
Počkaj ale ja myslím chladič motorového oleja. Nie chladič oleja automatu. Chladič motorového oleja má napríklad aj moja nesmrtelná legenda XJ 2.1.  Nikdy sa mi ho nepodarilo prehriať.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 08.10.2006, 20:01 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
A máš tam aj termostat?Myslím na olejovom chladiči.
|
Ned, 08.10.2006, 20:04 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: A máš tam aj termostat?Myslím na olejovom chladiči. Nič také som tam nespozoroval. Je zapojený medzi filter a motor. Niečo také treba zbúchať aj na VM. VM vo voyageri to vraj má.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 08.10.2006, 20:10 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Chvala bohu ide zima  Dúfam,že do jari sa mi podarí niečo vykúzliť.Keď ja toho chcem asi moc 
|
Ned, 08.10.2006, 20:14 |
|
 |
Jeepinka
Učeň
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:01 Príspevky: 49 Bydlisko: Nitra
|
Ja som kupoval Jeep len nedavno a chcel som jedine ropu.Po predchadzajucich skusenostiach(mal som Ren.Nevada 2.1TD) bolo vlastne vopred rozhodnute.A po prihliadnutie aj na prevadzkove naklady (poistka ,spotreba,spolahlivost...)som kupil 2.1TD.Tiez zastavam nazor ze je prakticky neznicitelny ked dostane co potrebuje 
_________________ Toyota 4runner.......... neni co dodat.
|
Ned, 08.10.2006, 22:08 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
mal som ten motor vo Forde Scorpio.....utrhnuty srob zhora na vahadle ventilu,stale problemy s vodnou pumpou...kupil som asi TRI a ani jedna poriadne nesedela co sa tyka "geometrie" remena....pri ceste do HR mi odisla remenica na klinaku....odtah,oprava...NOVE suciastky z Talianska....bol som blizko Rovinju....po asi 30 000 km boli tie remenice na odpis...uplne blato material....asi tak---Z Talianska mozem kulturu umenie a gastronomiu...inak asi nic....
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Str, 01.11.2006, 13:10 |
|
 |
ATOL
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.10.2006, 19:17 Príspevky: 16 Bydlisko: CZ - Vojnův Městec
|
já jsem ho měl v XJéčku...celkově sem s ním byl spokojenej...samozřejmě, že ten motor musí dostat to co potřebuje a trochu slušný zacházení...má i slušnej výkon na 2,5 litrovej obsah (85 kW)
mě jezdil jako vítr než jsem ho oddělal svojí hloupostí...nepodíval jsem se asi měsíc na olej a nezjistil jsem, že mi začalo pouštět turbo...no a během chvíle jsem byl bez oleje až jsem ho chytil na klice...
_________________ JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 1000 XP, Polaris Sportsman 850 XP
|
Sob, 04.11.2006, 22:34 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Akú chladiacu zmes je dobré vo VM používať?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 04.11.2006, 23:59 |
|
 |
ATOL
Učeň
Registrovaný: Pon, 30.10.2006, 19:17 Príspevky: 16 Bydlisko: CZ - Vojnův Městec
|
myslím, že ten motor není nijak přecitlivjelej...já jsem tam dával normální Fridex na hliníkový hlavy...
_________________ JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 1000 XP, Polaris Sportsman 850 XP
|
Ned, 05.11.2006, 0:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|