4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

vysoke otacky
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=716
Stránka 1 z 1

Autor:  biker [ Pon, 15.01.2007, 1:13 ]
Predmet príspevku:  vysoke otacky

problem: ked niekedy nastartujem hned mi vybehnu otacky na 2800-3200 robi to tak raz z troch-styroch nastartovani. motor reve a asi po 40s az minute sa otacky same znizia na normal. :roll: robi to pri studenom a aj zohriatom motore. cim to je? :smt102 ked je studeny a hned to toci 3000 to hned vypnem,pockam a skusam znovu az pokial to nejde na volnobeh.
mam to stale zapnute na lpg ale automaticky to startuje na benzin a potom sa to prepne.sem-tam to prebehnem aj na benzin only.
lanko,pedal alebo klapka to nieje.v tych otackach som aj skusal prepnut na benzin ale ziadna zmena :(
stretli ste sa s tym uz niekto? kto tomu motoru udava ake otacky ma mat na volnobeh? riadiaca jednotka? ma to automaticky sytic?

Autor:  dado [ Pon, 15.01.2007, 7:10 ]
Predmet príspevku: 

Ma to automaticky sytic.(neviem ci sa to tak vola) Mne to vybehne max. tak na 2000 - 2200 na par sekund. Stalo sa mi ze po odpojeni RJ mi to nenabiehalo a musel som studeny motor startovat na 2x.

Autor:  Andrej [ Pon, 15.01.2007, 9:19 ]
Predmet príspevku: 

Rovnako Ako Dado sem tam to vybehne tak max po 2000 otačok inač pohoda, takže je tam nejaký dufa automatikuš čo sa týka sýtiča ale netrva to viac ako par sekund, potom to zbehne na volnobeh alebo ked chladnejšie trochu zvýšený.

Autor:  Harley [ Pon, 15.01.2007, 11:40 ]
Predmet príspevku: 

No,přímo sytič tam není,jen motor je v sytičovým režimu. Pokud je studenej,tak dává víc paliva do vztřiků,plus jiná doba jejich otevření a jinej předstih.
To vyběhnutí otáček bude mít pravděpodobně na svědomí nějaká netěsnost v sacím potrubí,blbě zapojený nebo netěsný oddechy motoru a nebo je problém se servomotůrkem volnoběhu.Dost často bejvá zakarbonovanej a pořádně nedosedá aby reguloval přísun vzduchu.
Jestli tohle všechno bude zkontrolovaný a vyčišťěný,tak na diagnostiku.Jak elektroniky tak i palivovýho čerpadla a regulátoru.

Klidně do toho může kecat to LPG. V tom už neporadím.

Autor:  biker [ Pon, 15.01.2007, 12:11 ]
Predmet príspevku: 

o.k tak to vsetko dam skontrolovat a uvidime :smt023

Autor:  TOM [ Uto, 16.01.2007, 0:17 ]
Predmet príspevku: 

mal som plyn v XJ s motorom GM 2,8 V6 kde bol karbec komplikovane riadeny podtlakovymi hadicami. pocase mi to zacalo cele blbnut, volnobeh, sytic.. hadicky a membrany v servach vytvrdli. bolo to este v case ked neboli cerpacky a tankovali sme z flias, v plyne bolo vela merkaptanu a vselijakeho bordelu ale myslim si ze podtlakovemu systemu plyn neprospieva ani teraz.

Autor:  TOM [ Uto, 16.01.2007, 9:55 ]
Predmet príspevku: 

teraz pozeram ze moj prispevok vyzera dost odveci :roll: takze suvislost s temou je v tom ze radim skontrolovat okrem toho co pisal harley aj vsetky podtlakove hadicky a prislusenstvo :-) lebo plyn tomu dava zabrat

Autor:  pepo [ Uto, 28.03.2017, 21:14 ]
Predmet príspevku:  Re: vysoke otacky

Nenasiel som vhodnejsiu temu tak pisem sem. Vsimol som si ze pri jazde mi skacu otacky. Idem napriklad na 3ke a dochadzam ku krizovatke. A ked vtedy stlacim spojku tak mi zacnu behat otacky v rozmedzi od 900-1400cca. Az ked zastanem sa ustalia na 900. Je to 2.5TD XJ 1997.
Co by to mohlo byt? Vdaka

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/