4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Cherokee 2.5 TD r.v. 99! http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=7965 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jojo GR [ Ned, 24.05.2009, 14:22 ] |
Predmet príspevku: | Jeep Cherokee 2.5 TD r.v. 99! |
Caute všetci džipkári ![]() ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 24.05.2009, 15:07 ] |
Predmet príspevku: | |
doporučujem použitie funkcie hľadať - popídalo sa tu toho mraky ! A nie je to motor Alfa ale VM Motori. |
Autor: | PALOLOSONEC [ Ned, 24.05.2009, 17:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Cauko ked mozem poradiť tak sa skús s majiteľo dohodnúť ze ďalších 2000€ mu doplatíš ked ten motor bude šľapat ako ma. To je môj názor.palo vie o čom pisem, |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 24.05.2009, 19:19 ] |
Predmet príspevku: | |
PALOLOSONEC píše: Cauko ked mozem poradiť tak sa skús s majiteľo dohodnúť ze ďalších 2000€ mu doplatíš ked ten motor bude šľapat ako ma. To je môj názor.palo vie o čom pisem, tak toto úplne presne a v skratke vystihuje problematiku okolo VM. ![]() ![]() Ten motor nie je zlý. Ale (ako už bolo mnohokrát napísané) kvôli nevhodnému konštrukčnému umiestneniu a niektorým technickým riešeniam je citlivý na zaobchádzanie. Preto je kúpa takéhoto auta vždy tak trochu lotéria a mačka vo vreci. Takže ak nepoznáš to auto alebo jeho majiteľa od nova a od začiatku, platí buď to, čo napísal Palo Lošonec, alebo cena musí byť taká, aby sa to oplatilo. A dôkladne preveriť. Zo skúsenosti viem, že je väčšina týchto áut má stočené km a predávajú sa vtedy, keď začínajú problémy. Aspoň teda tie dovezené zvonku. Pretože kto si kúpil XJ diesel napríklad v DE, tak rátal s veľa km alebo s vozíkom. Tiež som ich tu mal niekoľko - zvonku super stav, karoséria a interiér cukríkový, vraj 120 tkm.... realita bola bohužiaľ taká, že km stočené skoro o 100kk, samosvor po smrti, podozrivo čistý motor a po pár 1000 km sa začala ztrácať voda a povačšinou to bola v píí..p niektorá hlava alebo niečo iné. Samozrejme česť výnimkam ! |
Autor: | Juro [ Ned, 24.05.2009, 21:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Nech si kupi benzinak aj ja si ho raz kupim |
Autor: | FR [ Pon, 25.05.2009, 8:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Juro píše: Nech si kupi benzinak aj ja si ho raz kupim Ja som mal XJ 2.5TD dva roky a teraz mam V8 a som vysmiaty... Akykolvek Jeep, ktory kupis ma malych cvrckov (nieco cinka, hrci, vrzga, klepoce) a velkych cvrckov (motor je v p..., diferaky melu kolieska prevodovka si radi ako chce a pod.) 2.5TD VM Motori je ceresnicka na torte... iba pre ortodoxnych masochistov. Je tu par chalanov co si 2.5TD pochvaluje a si ho vypiplalo... ale na to treba sakra dobre nervy. Ten motor je hruza... loteria, stieraci los... hlinikove hlavy praskaju, cele sa to hreje, tesnenia podfukuje, rok somn zhanal pridavne chladenie... RJ ma motor samostatnu a zbytok auta inu (jedna hovori po taliansky a druha po anglicky, obe si melu svoje)... vodna pumpa v kybli. Vykon ziadny, tece to, klepe sa to, startuje na heslo... ako kazde auto co je montovane v Amerike arabmi s talianskym motorom urcenym do motorovych clnov. Vlastna skusenost ![]() ![]() AK chces dobre auto tak XJ Sport 4.0 automat ... najlepsie 2001 a mas vystarane. Ak vozisi 5 ludi plus poltony batoziny tak ZJ V8 je Tvoj sampion. |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 25.05.2009, 10:17 ] |
Predmet príspevku: | |
FR píše: Akykolvek Jeep, ktory kupis ma malych cvrckov (nieco cinka, hrci, vrzga, klepoce) s v podstate týmto súhlasím FR píše: a velkych cvrckov (motor je v p..., diferaky melu kolieska prevodovka si radi ako chce a pod.) to je väčšinou dôsledok chýb obsluhy, a kto kúpi takéto auto, tak musí vedieť do čoho ide a prečo to kupuje. Takže ku kúpe si zobrať niekoho, kto sa tomu rozumie FR píše: 2.5TD VM Motori je ceresnicka na torte... iba pre ortodoxnych masochistov. Je tu par chalanov co si 2.5TD pochvaluje a si ho vypiplalo... ale na to treba sakra dobre nervy. Nenazval by som to tak. Stačí vedieť, čo robíš a dobrý základ (od začiatku nesku..vený motor) FR píše: Ten motor je hruza... loteria, stieraci los... hlinikove hlavy praskaju, cele sa to hreje, tesnenia podfukuje, rok somn zhanal pridavne chladenie... RJ ma motor samostatnu a zbytok auta inu (jedna hovori po taliansky a druha po anglicky, obe si melu svoje)... vodna pumpa v kybli. Vykon ziadny, tece to, klepe sa to, startuje na heslo... ako kazde auto co je montovane v Amerike arabmi s talianskym motorom urcenym do motorovych clnov. Vlastna skusenost ![]() ![]() či je ten motor lotéria, alebo nie - to je vec názoru. Ale mal som 2x VM 2,5TD a nemenil som hlavy ani raz. Prvé som predals 250 tkm, druhé má 170 tkm. Prídavné chladenie mám štandardne skladom. Nebadám že by mi podfukovali nejaké tesnenia. Ak už, tak motorová riadiaca jednotka hovorí po nemecky - je to Bosch. Vodná pumpa? Je taká istá ako u všetkých iných. Klepe to asi takisto ako iné diesle. Mne to štartuje aj pri -25°C bez problémov, tak neviem kde si mal chybu. Netečie z toho nič. Výkon? Samozrejme že to nie je V8 a že koní nikdy nie je dosť, ale nejak som nebadal že by to auto umieralo či na ceste alebo v teréne. K tomu nech sa tiež prípadne vyjadria tí s ktorými som jazdil. A pohon zadnej nápravy je vecou prídavnej prevodovky a nie motora. 231 Command Trac proste nemá medzidif. Ale to nie je chyba diesela, tá prídavka sa dávala aj do Wranglerov a 4 litrov s manuálom. A výmena za 242 Select je robota na pol dňa. (jedna z prvých čo som spravil) Jediné čo mi na dieseli chýba je automat. FR píše: AK chces dobre auto tak XJ Sport 4.0 automat ... najlepsie 2001 a mas vystarane. Ak vozisi 5 ludi plus poltony batoziny tak ZJ V8 je Tvoj sampion. XJ Sport je "socka v hadru" - bez kože, bez elektriky...bez ničoho. S výnimkou roku 2001 - kedy bola tzv. "60 Years anniversary" edícia. Vtedy mal sport aj výbavu - elektrika na oknách, koža, vyhrievané sedačky..... |
Autor: | janoma1 [ Pon, 25.05.2009, 18:10 ] |
Predmet príspevku: | |
suhlasim s palom mam ho skoro 3roky a som spokojny ![]() |
Autor: | bacilpyrin [ Uto, 26.05.2009, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokiaľ som si ho nespravil, tiekli mi nervy. Teraz som v pohode. VM-ko ide poslušne a neprehrejem ho ani v najväčších horúčavách. |
Autor: | tibik [ Uto, 26.05.2009, 21:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Taktaktak ja mam od novembra ci su abo niesu stocene km. to neviem ale podla serv.knizki mi to sedi motor slape jak hodinky startovanie bez problemu tak ako vravel aj PALO CHEERO takze zatial plna spokojnost ![]() |
Autor: | lubole [ Str, 01.07.2009, 18:41 ] |
Predmet príspevku: | jeep cherokee 2,5 TD r.v.99! |
kto ma jeep skusi skor ci neskor 4.0 alebo 5.2 |
Autor: | vojto515 [ Str, 01.07.2009, 20:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Suhlasim na 100% s Palom nie velmi zdielam nazor o VM motoroch ako odchadzaju a ako so 4 litre super je to vec nazoru a naco chces auto pouzivat pokial das VM motoru co ma mat a nemal ho pred tým total idiot nemal by si mat ziadne vacsie problemy. A co sa týka vacsích mal som v corvette 4 liter V8 bol super ale jak sa zacal srat tak stratí clovek nervy jedno spravis a oddíde druhe a ked bol motor ako tak tak prevodovka na 4 litry je tiez kapitola A koncepcia 4 l V8 motora ako Opel Admiral V8 Zz roku 1960 |
Autor: | Romann [ Str, 01.07.2009, 21:35 ] |
Predmet príspevku: | |
je pravda ze VM ak je v dobrom stave a dobre sa k nemu sprava tak neni vobec na zahodenie ale je problem taky najst , tak tiez to plati o 4,0 ale ten nemozes porovnavat s V8 s corvetee to su troska odlisne motory inak bud mna jedina smola 4,0 su velke presahy naco tie motory casto doplacaju klepanim a vykon VM ka je na lahke cheroo uplne dostacujuci |
Autor: | vojto515 [ Str, 01.07.2009, 21:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Romann píše: je pravda ze VM ak je v dobrom stave a dobre sa k nemu sprava tak neni vobec na zahodenie ale je problem taky najst , tak tiez to plati o 4,0 ale ten nemozes porovnavat s V8 s corvetee to su troska odlisne motory inak bud mna jedina smola 4,0 su velke presahy naco tie motory casto doplacaju klepanim a vykon VM ka je na lahke cheroo uplne dostacujuci kazdy motor ma svoje plus a minus a preto je podstatne na co ho bude pouzivat a samozrejme ze tie 4 litre su odlisne ale ja som iba chcel povedat ze maju svoje muchy o com nikto nechce písat |
Autor: | FR [ Štv, 02.07.2009, 9:44 ] |
Predmet príspevku: | |
5.2 V8 Mopar 318 bola prvýkrát použitá v Plymouth Fury 1957 známy z filmu CHRISTINE. Odvtedy 318tka prešla viacerými modernizáciami až skončila v tom čo bolo montované do ZJčka. Ja som nemal šťastie na VMko a od toho sa odvíja aj môj názor na kúpu jazdeného VMka. Rekonštruujem si Jeepky už 5 rokov a popravde som ešte nepočul o nikom kto by kúpil Jeepku v takom stave, že by do nej nemusel vraziť nejaky ten eurotoliar. Hlavne je to kvôli predchádzajúcemu majiteľovi. Skladačky, búračky, servisované niekde v šope, pretočené kilometre, rozbitý podvozok, riadenie, elektrika liečená ľudovým liečiteľom a pod. Zohnať cukríkový Jeep je skutočne problém. Jeep nie je auto pre každého. Už xkrát som sa pozeral na svoju olízanú karamelku, (ktorá má najnovšie nový chladič, brzdy, repas oboch diffov, novú viskospojku, zapalovanie, riadenie atď.) a hovoril si, že na toto nemám nervy a pôjde Grandík do bazáru. Že budem jazdiť na TDIčkovej oktávke ako väčšina chlapov v strednom veku.... ale stačí naštartovať a som spokojný ako indická krava. Tento pocit mi VMko jednoducho nemohlo dať. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |