4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

XJ-V6(?)
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=8984
Stránka 1 z 2

Autor:  Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:22 ]
Predmet príspevku:  XJ-V6(?)

Nazdar kolegovia offrouďáci :) . Hladal som po celom fore ale nič také som nenašiel. Viete o tom niekto niečo bližšie? Má o tom niekto niake poznatky :) ? Alebo dokonca niakú skúsenosť? Keď áno sem s nimi :wink: .

Autor:  Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:33 ]
Predmet príspevku:  Re: XJ-V6(?)

Asi máš na mysli Liberty z 3,7 to je jediný V motor v cherokee.

Ak myslíš v staršom XJ tak normálne sa tam dával iba 4l radová I6 alebo 2,5 TD, prípadne 2,1 TD od renoltu, a prípadne kedysi dávno aj 2,5 benzín
Ale nič nebolo do V

Autor:  Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Ne Liberty. Normalny Cherokee XJ. Ale naozaj V6. Neviem aky objem ale viem že ten čo som videl ma QuadraTrac. Ten motor v tom vyzerá zaujimavo. A je to benzín :!: Údajne ich nebolo vela čo som sa dopočul ale tak myslím že tu sa dozviem viac :wink:

Autor:  Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:48 ]
Predmet príspevku: 

No do klasického hranatého XJ napr takéhoto: viewtopic.php?t=7083 V- motor nikdy nedával čo ja mám znalosti, páč by to určite aspon okrajovo bolo spomenuté v mojom katalogu na ND.

A určite sa takéto XJ nerobilo z QuadraTrac

Takže na 90% je to asi prestavba.

Alebo ma Palo opraví.

Autor:  Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:53 ]
Predmet príspevku: 

Neni takéto :lol: ma inú farbu, plechače a neni v koži :lol: :wink: . Ale inak presne. Ešte aj zadné svetlá ma rovnako farebne rozdelené. A s tým Quadra Tracom som sa mozno sekol. Tým som si ešte vtedy nebo, istý jak to je :) . Ale ma len tri polohy redučky. A isto je to V6. Len teraz už si vobec nejsom isty po tom co si napisal že je to seriovka.

Autor:  Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:57 ]
Predmet príspevku: 

máš link??

no trocha pletieš asi 2 na 3.

Rozvodovku tieto autá mali jedine 231 - comand trac, 242- selec trac,

O 248 quadrad trac ani sa nechyrovalo v tej dobe tá prišla až v rokocho 93 a vyššie pre Grand Cherokee.

Takže asi nejaký bastel samo domo.

Autor:  diesel [ Ned, 04.10.2009, 15:04 ]
Predmet príspevku: 

2macej:s quadratracom si sa sekol určite, ale ten V6...marí sa mi, že tu niekde bola fotka takého hrdzavého motora z XJ...bola to fakt rarita ale myslím že bola. Palochero nás jednookých určite uvedie na pravú mieru. :-D kto sa staví, že tu vysype aj roky, kedy sa to montovalo, počet vyrobených kusov a kto všetko ich kúpil? 8-) :smt140

Autor:  Jacko [ Ned, 04.10.2009, 16:07 ]
Predmet príspevku: 

Dieselko,to ja som to tu spomínal a mal ho Boris Hromada na dvore - je to 2,8 V6 ,ale nič moc. A ešte ho mal kamarát s Kanady.Ale robili sa také.

Autor:  zapa [ Ned, 04.10.2009, 16:23 ]
Predmet príspevku: 

Je to tak.Je to týden,co jsem ho viděl i u nás a myslel si,že to V6 na zadní dveře někdo nalepil.Měl jsem štěstí,po chvilce očumování se dostavil majitel a motor mi ukázal.
Tady jsem něco vygooglil......
link

Autor:  efendi [ Ned, 04.10.2009, 16:35 ]
Predmet príspevku: 

zapa,, skus dat ten link este raz bo z tehoto sa neda nist vybrat,,som nato svedavy :smt017

Autor:  biker [ Ned, 04.10.2009, 16:40 ]
Predmet príspevku: 

ano,robil sa aj 2.8 V6
kedysi davnejsie bol jeden na predaj v CZ za par korun. vraj je to nepodareny motor, vela podtlakov atd...

GM 60-Degree V6 engine:
The longitudinal LR2 was a truck version ("B-code") produced from 1982 to 1990. It used a 2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m).

applications:

* 1982-1986 Chevrolet S-10/Chevrolet S-10 Blazer
* 1982-1986 GMC S-15/GMC S-15 Jimmy
* 1984-1986 Jeep Cherokee
* 1986 Jeep Comanche

Autor:  Macej [ Ned, 04.10.2009, 17:07 ]
Predmet príspevku: 

Ospravedlňujem sa vám páni. V tých rozvodovkách asi ešte úplne jasno nemám :oops: :roll: . Link nemám. To som videl naživo. Takže ešte ráz prepáčte za zavádzajúce info :oops: :roll: . Ale ten V6 to malo určite :) . Ak sa mi naskytne možnosť tak sa pokúsim ho aj vyfotiť. Dúfam že budem mať takú možnosť :) .

Jacko: Prečo nič moc? Prosím vysvetli

Autor:  MARTINO [ Ned, 04.10.2009, 19:03 ]
Predmet príspevku: 

Ja si zase pomožem len strankami z "Ruskej encyklopedie" :-D ..ale skor si myslim,že ten motor asi nebude mat bohvieaky vykon ,ale spotreba bude vyššia ,čiže v podstate by som asi radšej poradil ten radovy I6 a 4liter :smt023

Obrázok

Autor:  Macej [ Ned, 04.10.2009, 20:00 ]
Predmet príspevku: 

Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá?

Inak už jeden I6 4.0 mám :) takže odporúčania nepotrebujem ale aj tak dik :) .

Autor:  biker [ Ned, 04.10.2009, 20:34 ]
Predmet príspevku: 

Macej píše:
Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá?


pre toto? :-)
2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m)

pomer spotreba vs performance najlepsie vychadza s 4 litrom. ale to urcite vies ked ho mas :smt023

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/