4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
XJ-V6(?) http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=8984 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:22 ] |
Predmet príspevku: | XJ-V6(?) |
Nazdar kolegovia offrouďáci ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: XJ-V6(?) |
Asi máš na mysli Liberty z 3,7 to je jediný V motor v cherokee. Ak myslíš v staršom XJ tak normálne sa tam dával iba 4l radová I6 alebo 2,5 TD, prípadne 2,1 TD od renoltu, a prípadne kedysi dávno aj 2,5 benzín Ale nič nebolo do V |
Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Ne Liberty. Normalny Cherokee XJ. Ale naozaj V6. Neviem aky objem ale viem že ten čo som videl ma QuadraTrac. Ten motor v tom vyzerá zaujimavo. A je to benzín ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:48 ] |
Predmet príspevku: | |
No do klasického hranatého XJ napr takéhoto: viewtopic.php?t=7083 V- motor nikdy nedával čo ja mám znalosti, páč by to určite aspon okrajovo bolo spomenuté v mojom katalogu na ND. A určite sa takéto XJ nerobilo z QuadraTrac Takže na 90% je to asi prestavba. Alebo ma Palo opraví. |
Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Neni takéto ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | |
máš link?? no trocha pletieš asi 2 na 3. Rozvodovku tieto autá mali jedine 231 - comand trac, 242- selec trac, O 248 quadrad trac ani sa nechyrovalo v tej dobe tá prišla až v rokocho 93 a vyššie pre Grand Cherokee. Takže asi nejaký bastel samo domo. |
Autor: | diesel [ Ned, 04.10.2009, 15:04 ] |
Predmet príspevku: | |
2macej:s quadratracom si sa sekol určite, ale ten V6...marí sa mi, že tu niekde bola fotka takého hrdzavého motora z XJ...bola to fakt rarita ale myslím že bola. Palochero nás jednookých určite uvedie na pravú mieru. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jacko [ Ned, 04.10.2009, 16:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Dieselko,to ja som to tu spomínal a mal ho Boris Hromada na dvore - je to 2,8 V6 ,ale nič moc. A ešte ho mal kamarát s Kanady.Ale robili sa také. |
Autor: | zapa [ Ned, 04.10.2009, 16:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Je to tak.Je to týden,co jsem ho viděl i u nás a myslel si,že to V6 na zadní dveře někdo nalepil.Měl jsem štěstí,po chvilce očumování se dostavil majitel a motor mi ukázal. Tady jsem něco vygooglil...... link |
Autor: | efendi [ Ned, 04.10.2009, 16:35 ] |
Predmet príspevku: | |
zapa,, skus dat ten link este raz bo z tehoto sa neda nist vybrat,,som nato svedavy ![]() |
Autor: | biker [ Ned, 04.10.2009, 16:40 ] |
Predmet príspevku: | |
ano,robil sa aj 2.8 V6 kedysi davnejsie bol jeden na predaj v CZ za par korun. vraj je to nepodareny motor, vela podtlakov atd... GM 60-Degree V6 engine: The longitudinal LR2 was a truck version ("B-code") produced from 1982 to 1990. It used a 2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m). applications: * 1982-1986 Chevrolet S-10/Chevrolet S-10 Blazer * 1982-1986 GMC S-15/GMC S-15 Jimmy * 1984-1986 Jeep Cherokee * 1986 Jeep Comanche |
Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 17:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Ospravedlňujem sa vám páni. V tých rozvodovkách asi ešte úplne jasno nemám ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jacko: Prečo nič moc? Prosím vysvetli |
Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 20:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá? Inak už jeden I6 4.0 mám ![]() ![]() |
Autor: | biker [ Ned, 04.10.2009, 20:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Macej píše: Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá? pre toto? ![]() 2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m) pomer spotreba vs performance najlepsie vychadza s 4 litrom. ale to urcite vies ked ho mas ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |