Liberty je relatívne "malé" auto - aspoň poodľa mňa. Nemá to nijak veľký kufor, oproti XJ skoro žiadny. Neviem ako krátky Maverick, nedokážem to porovnať.
2,5CRD a 2,8 CRD je VM Motori z Talianska, ale zatiaľ sa to nijak závažne nekazí. Jedno aj druhé je celkom podarené. XY 2,8 vrčí vo Wrangleroch relatívne bez problémov. Remeňový rozvod, pozor na intervaly výmeny. Olej detto.
2,8 s manuálom sa robí - je tam 6° prevodovka NSG370. Ale osobne by som radšej automat.
2,4DOHC benzín je taký "vysavač"

A áno, rozvody sú remeňom. Asi najlepší motor pre Liberty je 3,7 benzín. Nevýhoda je malý kufor a teda horšie riešiteľné prípadné LPG.
Uzávierka je len medzinápravová a aj to nie pri všetkch modeloch.
2,4 benzín a 2,5CRD mala len prídavku command trac - bez medzinápravového difu (ako terrano)
Selectrac len pre 3,7 a 2,8, najčastejšie len s A/T. S manuálom príplatkovo.
Vzadu môže/nemusí byť lamelové LSD. ESP to nemá, to je až od modelu KK.