Zdravím vospolok, prešiel som všetky príspevky no nič podobné môjmu problému som nenašiel, preto som sa odvážil založiť nové vlákno

.
Jeep liberty KJ, 2,8 CRD, 2005, 120kW automat
- Ca pred dvomi rokmi som si všimol, že pri preradzovaní D na R a naopak auto trochu podhodí. Vymenil som zadnú nápravnicu (kôli podozreniu na silentbloky) no nič sa nezmenilo.
- Ca ďalší rok (pred ca 20k km) som vymenil všetky náplne vrátane filtrov (aj v automate) Zdalo sa mi, že po výmene auto radilo plynulejšie - mohlo to však byť len vnútorné presvedčenie.
- Teraz sa občas stáva, že pri jazde zacítim trhnutie a ca do 20 až 30s na prístrojovke vyhodí chybu. Po kontrole mojou jednoduchou diagnostikou je to P0700, raz dokonca P0876. Chyba sa dá vynulovať alebo hlásenie po čase zmizne samé. Stane sa to tak raz do mesiaca pri každodennom jazdení (/P0876 len raz za celú dobu ale nedávno).
-Pri kontrole na rampe som nenašiel, žiadne výrazné vôle v kardane ale vidieť tam vôľu v jeho pohybe, pri preradzovaní, mám pocit akoby to už išlo z prídavky.
-Pri studenom stave a zaradení D sa auto nepohne hneď musím buď pridať alebo pár sekúnd počkať (robí od kedy ho mám ca 5rokov).
- Krátko po štarte sa niekedy stáva, že pri vytočení kolies motor občas zdochne (akoby z dôvodu nezošliapnutej spojky v prípade MT) tiež to robí odkedy ho mám.
Moje otázky: Kontrola oleja v AT za tepla pri bežiacom motore po tom ako dorazím domov, stav pri hornom okraji pre teplý stav- je to správne?
-Problém s chybou môže byť v tom, že som pri výmene oleja v AT menil len "veľký" plochý filter ale podľa web fór je tam vraj ešte jeden malý a ak je zanesený tak môže vyhadzovať uvedené chyby?
-Môže byť byť príčinou "podhodenia" pri preradzovaní "vyťahaná! reťaz na prídavke?
Samozrejme za každý tip aj námet budem vďačný...