4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

liberty 2.5crd zimny start...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=11871
Stránka 3 z 3

Autor:  redbyron [ Pia, 20.01.2017, 14:02 ]
Predmet príspevku:  Re: liberty 2.5crd zimny start...

Dnes mi vrátili Vartu z reklamácie vraj ju nabili a je dobrá. Papierovo má dať za nova 800A štartovacieho prúdu. Na meráku v servise (Impa) zistili Max 227A . Idem do druhého kola.

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 20.01.2017, 14:37 ]
Predmet príspevku:  Re: liberty 2.5crd zimny start...

redbyron píše:

Otázky: Sú v KJ 2,8 CRD vedené tie štyri káble z riadiaceho "relé" k žhavičom samostatne?



äno

redbyron píše:
Auto som kupoval staršie vraj sa tam používali karemické žhaviče (7V - ?) - ako poznám, že tam niekto nedal iné (12 V) žhaviče? Resp ak ich tam aj dal (ak ich vyskrutkujem a nejako identifikujem)



je (malo by byť) to na nich napísané

redbyron píše:
ako poznám či je spínacie "relé" určené pre 12V alebo 7V žhaviče ?


Nijak. 12V nebolo nikdy. Bolo 5 a 7 a nie je to vecou relé ale programu v RJ

redbyron píše:
Podľa ktorého snímača teploty pozná riadiaca jednotka že je mu zima? Skúšal som jednoduchou diagnostikou - pri -2 st C hlásila teplotu motora +12 st C (merané cca po 5 hodinách od odstavenia motora).


ECT, IAT (ten je spolu s MAF) a snímač vonk teploty

redbyron píše:
Ešte poznámka - Pri jazde po diaľnici v lete ak idem nad 120km/h a fúkne mu nárazový vietor tak sa pravdepodobne reštartuje riadiaca jednotka (vickrát to pípne). Že by vadná váha vzduchu? Môže mať vplyv na biedne studené štarty?


to s reštartom je dosť nepravdepodobné. Keby sa reštartovala tak to asi pozáš inak :-)
A inak diagnostika

redbyron píše:
Je pravda, že KJ 2,8CRD nemá kontrolku žhavenia?


nie nie je to pravda. Akurát pri teplotách -10 až +5°C svieti len sekundu a pol. Nad nesvieti vôbec
pod -15°C svieti 10sekúnd

Autor:  redbyron [ Pia, 27.01.2017, 9:41 ]
Predmet príspevku:  Re: liberty 2.5crd zimny start...

Pali vďaka, tú kontrolku som tam našiel (Vpravo hore), zhasne ihneď s ostatnými no nevidel som ju svietiť dlhšie ani pri -20. Ale možno to bolo nepozornosťou, zameriam sa na ňu v mrazoch. Reštart pri väčších rýchlostiach a vetre - je to pípnutie (ca 3x?) bez akéhokoľvek prebliknutia kontroliek, zmeny polohy ručičiek či poznania na ťahu motora a neskoršej identifikácie na jednoduchej diagnostike typu ebay.
P.S. Kamery už máš namontované?

Autor:  redbyron [ Str, 19.04.2017, 16:17 ]
Predmet príspevku:  Re: liberty 2.5crd zimny start...

No, zatiaľ je to asi baterka, síce dlhšie točil pod -10 ale vždy naskočí. Radím vyhnúť sa VARTE, po dvoch rokoch je nepoužiteľná. Najskôr mi ju vrátili s tým, že je dobrá, nechal som ju premerať - po nabití max 220 A štartovací prúd (udávaných 800A). Vrátil som im ju - chcel som potvrdenie, že 220A je po dvoch rokoch (ešte v záruke ) dosť. Zmenili taktiku - vraj som sa o baterku zle staral.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/