4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=9484
Stránka 6 z 6

Autor:  laci73 [ Ned, 02.05.2010, 18:40 ]
Predmet príspevku: 

Andrej: ak vyradim EGR predpokladam ze sa mi rozsvieti kontrolka CHECK ENGINE. co by mi v podstate ani nevadilo, pokial nebudem musiet ist na emisnu...tak ho zase zapojim, prejdem cez emisnu a potom odpojim.

Ma to nejaky vplyv na vykon motora? spotrebu? Viem ze je to o recirkulacii spalin, ale moje stare diesle este na sk take somariny nemali.

dalsia otazka? Ako ho vyradit z funkcnosti spravne? staci len odpojit cidlo a vybrat von a prepojit tubkou? alebo je na to nieco ine?


dalsi postreh co som zistil pri skusobnych jazdach...kazde auto poskakuje inak.....a niektore dost vrcia. Je to tym ze maju malo KM? alebo tie CRD su take hlucne? je pravda, ze ten najtichsi co som skusal mal vadny EGR.

Este zistim u dealera kolko stoji EGR a pouvazujem. Ak nepojde liberty...tak dalsi adept na kupu je starsia grand vitara, 2 liter, prip V62,5 l 5 st manual.

Autor:  laci73 [ Pon, 03.05.2010, 2:57 ]
Predmet príspevku: 

tot bude sice off topic...ale dnes som sa vozil na viacerych autach zase...medzi nimi 2004 dodge ram 3500 5.9 I6 cummins automat. Bol som prekvapeny z tahu aj vo vyssich rychlostiach, v 12% stupani zrychlil relativne asi na 150 metroch zo 100 na 130 bez kickdown. Spotreba? priemerna spotreba na cca 70 km useku, nieco mesto, cca 25 km dialnica...a to som mu prikladal do kotla aby som vedel ako reaguje....11,1 priemer podla vynulovaneho pocitaca. cena?...viac ako som cakal :-(

Autor:  Andrej [ Pon, 03.05.2010, 12:23 ]
Predmet príspevku: 

Elektricky EGR nesmieš odpojiť ináč sa z toho posere RJ. RObí sa to proste tak že na trubku smerom na sanie sa spravý plechová blenda a šmitec. ] :-D

NJ diesele ja včera počítal spotrebu na mojom V8 5,2 a čuduj sa svete ako sa oteplilo tak to vychádza na pekných 11,5l a to ešte nerátam premeriavanie tachometra čo robí tak cca 0,5 až 1 l paliva na 100 km

Muhehe.

A.

Autor:  Oron72 [ Pon, 03.05.2010, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

andriusa neprehanas to s tou spotrebou.Si siel dole z kopca?

Autor:  laci73 [ Uto, 04.05.2010, 2:45 ]
Predmet príspevku: 

tiez som ostal zo spotreby velmi prekvapeny...a nezmylil som sa ani v gombiku...udavalo okolo 22 MPG alebo 11.1 l/km. Siel som na nom okolo 140, ale pri tejto rychlosti chcel okolo 13 l, ked som ubral na 95 -100 tak na useku 5 km mi kleslo na 11,1 a potom uz len drzalo tuto cislo nejaka desatina hore dole aj ked som siel cez mesto dalsich 15 km zo semaforu na semafor, okolo 50-60.

tah velmi slusny, ale auto dost tvrde lebo 3500 ma velku nosnost. Motor dnu takmer nebolo pocut, viacmenej len piskanie turba a hukot pneumatik, alebo kardanovych krizov, lebo BFG AT nie su nejako hlucne pneu.

Autor:  Andrej [ Uto, 04.05.2010, 10:48 ]
Predmet príspevku: 

Oron72 píše:
andriusa neprehanas to s tou spotrebou.Si siel dole z kopca?


EE jazdím dlhé trate v meste cca priemerka 13l, mno a to sa ani nepohral z motorom nejako závratne, je to fuul seriovka.

A.

Autor:  dado [ Uto, 04.05.2010, 10:59 ]
Predmet príspevku: 

Andrej, nevysvetluj. Ludia sa poucia a jazdene Jeep - i zdrazeju. :D

Autor:  Oron72 [ Str, 05.05.2010, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

chalani mam tu 5,2 aj ja a raz sa mi podarilo urobit nieco pod 13 ale menej,to uz neni jazda ale trapenie motora. Magnumu treba aj trosku stupit na plyn. Podla toho co tu pisete tak by bruchoplaz 2-liter zral 5 litrov co je tiez mozne ale jazdenju v aute sa to uz nepooba.V piatok idem do DE pre Dodge Dakota 5,2 tak som sam zvedavy na spotrebu.Dam vediet

Autor:  laci73 [ Štv, 06.05.2010, 3:04 ]
Predmet príspevku: 

to ORON72:

Dakota s 5,2 magnum motorom bude zrat viac ako GC. jednak koli odporu vzduchu a jednak podla prevodov co mas v zadnej naprave. Boli to auta na pracu , takze mozes tam mat hocico od 3.55 az do 4.1 v standarde.

Dakota s tymto motorom velmi neuteka v spotrebe od dodge ram 1500, ak tak max do poldeci na 100km.

Inak ta spotreba co pise dado a andrej je velmi realna. Mam F150 ( najtazsi pick-up vo svojej kategorii) so 4.6 V8 a bezne drzim mesto na 14-15 litrov, samozrejme pokial to niesu 2-3 km cesty so studenym motorom. akonahle je to viac ako 15 km tak ta spotreba je realna, a to este mam prevody do pomala koli privesu.

tu spotrebu 11.1 co som pisal bol dodge ram diesel, radovy 6 valec, co je uplne ina kategoria pick-upov a bol som milo prekvapeny.

Autor:  marisko [ Štv, 06.05.2010, 5:56 ]
Predmet príspevku: 

laci,
dakota a ram sa odlisuje velkostou? videl som aj dakoty 4x4, ale zdaju sa mi nizsie ako ram-y.

Autor:  laci73 [ Pia, 07.05.2010, 2:51 ]
Predmet príspevku: 

Dakota je ina kategoria, je mensia. Je to compact picl-up. Ram je podstatne vacsi a hlavne dlhsi a sirsi ako dakota. Ram je full size a deli sa na 3 kategorie :
1/2 ton....1500
3/4 ton...2500
1 ton....3500

toto delenie je vseobecne zname v US a kanade, plati to aj pre ford , gmc a chevy. Nissan a Toyota nerobia 3/4 ton a 1 ton truks.
Full size znamena ze mas viac ako 48" ( cca 125 cm) medzi blatnikmi. Dlzka korby u ram je od 6'4" do 8'2"( cca od 1,9 do 2,5 metra) Ram ma inu kategoriu privesu, mozes tahat myslim do 8 ton, ale musi mat na to prevody atd, ale legalne mozes tahat okolo 8 ton na guli alebo na fifth wheel ( tazne mas na korbe) Ram je 3-6 miestny s full cab...kdezto dakota je len 5 miestna.

Obe auta sa robia v roznych konfiguraciach podvozkov, motorov, prevodoviek prevodov, dlziek korby a samozrejme 4x4 a 4x2.

Ram s dakotou si deli motory a prevodovky a myslim zadnu napravu s 1500 niektore rocniky, ale nechytajte ma za slovicka.
2500 a 3500 su uplne odlisna konfiguracia od 1500. Silnejsi ram, ine napravy, HD prevodovky, dieslove motory...je to skutocne auto na pracu co vydrzi velmi vela.

Autor:  marisko [ Pia, 07.05.2010, 6:16 ]
Predmet príspevku: 

Nikdy som ich nevidel vedľa seba naraz tak ma to nenapadlo..
Bol som v tom, že 1500/2500/3500 je užitočná hmotnosť v librách, teda 0,7/1,1/1,6 v tonách. Kde meriaš tých 48" ? to by bol full size aj BMW Mini, ten vyše meter medzi blatníkmi tam asi je :)

Autor:  laci73 [ Sob, 08.05.2010, 2:00 ]
Predmet príspevku: 

medzi zadnymi blatnikmi na korbe...min 125 cm. Na sk to nemaju ani niektore dodavky...teda viem ze to ma tranzit aj starsie typy, a novsie typy ducata. Stare ducato co som mal nemalo...malo len 120 cm.

Dodge ram crew cab ( double) s 2,5 m korbou je asi 6,5 metra dlhy, cca 220 siroky a asi aj tak vysoky. s kratsou korbou je asi len 6 metrov dlhy. Ram v zakladnej vybave ma 17 disky, ale davaju aj 20 pre HEMI. Ostatne pracovne verzie su na 16 a 17 " diskoch s 33" E gumami koli nosnosti, ram 3500 moze mat aj dvojmontaz v zadu.

Stránka 6 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/