redbyron píše:
Otázky: Sú v KJ 2,8 CRD vedené tie štyri káble z riadiaceho "relé" k žhavičom samostatne?
äno
redbyron píše:
Auto som kupoval staršie vraj sa tam používali karemické žhaviče (7V - ?) - ako poznám, že tam niekto nedal iné (12 V) žhaviče? Resp ak ich tam aj dal (ak ich vyskrutkujem a nejako identifikujem)
je (malo by byť) to na nich napísané
redbyron píše:
ako poznám či je spínacie "relé" určené pre 12V alebo 7V žhaviče ?
Nijak. 12V nebolo nikdy. Bolo 5 a 7 a nie je to vecou relé ale programu v RJ
redbyron píše:
Podľa ktorého snímača teploty pozná riadiaca jednotka že je mu zima? Skúšal som jednoduchou diagnostikou - pri -2 st C hlásila teplotu motora +12 st C (merané cca po 5 hodinách od odstavenia motora).
ECT, IAT (ten je spolu s MAF) a snímač vonk teploty
redbyron píše:
Ešte poznámka - Pri jazde po diaľnici v lete ak idem nad 120km/h a fúkne mu nárazový vietor tak sa pravdepodobne reštartuje riadiaca jednotka (vickrát to pípne). Že by vadná váha vzduchu? Môže mať vplyv na biedne studené štarty?
to s reštartom je dosť nepravdepodobné. Keby sa reštartovala tak to asi pozáš inak
A inak diagnostika
redbyron píše:
Je pravda, že KJ 2,8CRD nemá kontrolku žhavenia?
nie nie je to pravda. Akurát pri teplotách -10 až +5°C svieti len sekundu a pol. Nad nesvieti vôbec
pod -15°C svieti 10sekúnd