Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 14:09
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 34 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 liberty 2.5crd zimny start... 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.10.2013, 7:43
Príspevky: 16
Odpoveď s citáciou
Dnes mi vrátili Vartu z reklamácie vraj ju nabili a je dobrá. Papierovo má dať za nova 800A štartovacieho prúdu. Na meráku v servise (Impa) zistili Max 227A . Idem do druhého kola.


Pia, 20.01.2017, 14:02
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
redbyron píše:

Otázky: Sú v KJ 2,8 CRD vedené tie štyri káble z riadiaceho "relé" k žhavičom samostatne?



äno

redbyron píše:
Auto som kupoval staršie vraj sa tam používali karemické žhaviče (7V - ?) - ako poznám, že tam niekto nedal iné (12 V) žhaviče? Resp ak ich tam aj dal (ak ich vyskrutkujem a nejako identifikujem)



je (malo by byť) to na nich napísané

redbyron píše:
ako poznám či je spínacie "relé" určené pre 12V alebo 7V žhaviče ?


Nijak. 12V nebolo nikdy. Bolo 5 a 7 a nie je to vecou relé ale programu v RJ

redbyron píše:
Podľa ktorého snímača teploty pozná riadiaca jednotka že je mu zima? Skúšal som jednoduchou diagnostikou - pri -2 st C hlásila teplotu motora +12 st C (merané cca po 5 hodinách od odstavenia motora).


ECT, IAT (ten je spolu s MAF) a snímač vonk teploty

redbyron píše:
Ešte poznámka - Pri jazde po diaľnici v lete ak idem nad 120km/h a fúkne mu nárazový vietor tak sa pravdepodobne reštartuje riadiaca jednotka (vickrát to pípne). Že by vadná váha vzduchu? Môže mať vplyv na biedne studené štarty?


to s reštartom je dosť nepravdepodobné. Keby sa reštartovala tak to asi pozáš inak :-)
A inak diagnostika

redbyron píše:
Je pravda, že KJ 2,8CRD nemá kontrolku žhavenia?


nie nie je to pravda. Akurát pri teplotách -10 až +5°C svieti len sekundu a pol. Nad nesvieti vôbec
pod -15°C svieti 10sekúnd

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 20.01.2017, 14:37
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.10.2013, 7:43
Príspevky: 16
Odpoveď s citáciou
Pali vďaka, tú kontrolku som tam našiel (Vpravo hore), zhasne ihneď s ostatnými no nevidel som ju svietiť dlhšie ani pri -20. Ale možno to bolo nepozornosťou, zameriam sa na ňu v mrazoch. Reštart pri väčších rýchlostiach a vetre - je to pípnutie (ca 3x?) bez akéhokoľvek prebliknutia kontroliek, zmeny polohy ručičiek či poznania na ťahu motora a neskoršej identifikácie na jednoduchej diagnostike typu ebay.
P.S. Kamery už máš namontované?


Pia, 27.01.2017, 9:41
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 15.10.2013, 7:43
Príspevky: 16
Odpoveď s citáciou
No, zatiaľ je to asi baterka, síce dlhšie točil pod -10 ale vždy naskočí. Radím vyhnúť sa VARTE, po dvoch rokoch je nepoužiteľná. Najskôr mi ju vrátili s tým, že je dobrá, nechal som ju premerať - po nabití max 220 A štartovací prúd (udávaných 800A). Vrátil som im ju - chcel som potvrdenie, že 220A je po dvoch rokoch (ešte v záruke ) dosť. Zmenili taktiku - vraj som sa o baterku zle staral.


Str, 19.04.2017, 16:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 34 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: