4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep cherokee 2.8crd - zistenie zavady
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=12939
Stránka 1 z 2

Autor:  elmino [ Štv, 28.04.2011, 19:09 ]
Predmet príspevku:  Jeep cherokee 2.8crd - zistenie zavady

chlapi kde zistim čo sa skriva za hlasenim diagnostiky U 0146 Gateway A (bez kominakacie) Jeep cherokee 2.8crd r.v.2005 skuste poradiť dakujem

Autor:  elmino [ Pia, 29.04.2011, 7:34 ]
Predmet príspevku: 

auto je po vymene motora,a spotreba je vyžšia zhruba 2-2,5litra ako na predchadzajucom,skuste poradiť alebo kde by som našiel vysvetlivky k tymto kodom tento jediny kod sa neda vymazať s pamati zavad

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 29.04.2011, 14:19 ]
Predmet príspevku: 

Nefunguje ti Can Bus komunikacia medzi FCM a PCM. Takze najprv odstranit tuto chybu.
Dalej on ten motor sa tam neda len tak prehodit. Musis sparovat nove vstreky a cerpadlo s povodnou riadiacou jednotkou.

Za komunikaciu je zodpovedny GMD (Gateway module) ktory je sucastou FCM (front control module) a je vlavo vpredu pod kapotou

Autor:  elmino [ Uto, 03.05.2011, 6:49 ]
Predmet príspevku: 

Diky Palo,dnes mi ma zase dojsť tak sa pozrem čo ja s tym dokažem urobiť,este raz diky za ochotu

Autor:  elmino [ Str, 18.05.2011, 20:20 ]
Predmet príspevku: 

je to možne aby servisny technik alebo cia riť,cez ktoru si objednate diely mal hokej z toho čo je visko spojka ventilatora a elektromagnetiska spojka klimat. a mohol by som pokračovať.mal som si to radšej isť osobne objednať a zložiť zalohu a ešte raz isť po to do košic ako stratiť skoro dva tyždne v poprade.a este by som rad porozumel obchodnej politike vyhredneho dovozcu aj ked ma predajnych miest viacero.tak sa pytam da sa stiahnuť sučiastka z predajneho miesta A na predaj.miesto D?alebo je to furt tak že to musi isť cez central sklad hoci je v matke p...i?no monopol,no a prečo si majiteľ nedal auto urobiť u vas?no lebo u vas mu bolo povedane že si kupil p...ovinu a nech sa toho čim skor zbaví to asi hovori za všetko.ono aj ten technik ma dosť času sa prejsť po dielni aj tam su ludia a nehrizu a ziska prehlad o veciach a nie len z kodovych značeni

Autor:  biker [ Str, 18.05.2011, 22:24 ]
Predmet príspevku: 

kliiiid... to je klasika slovakia :-D vsetci si tym musime prejst, co uz... :smt102 s tym nenarobime nic... to je v ludoch...

inak preco si menil motor. a aky za aky? kody su rovnake?

Autor:  elmino [ Štv, 19.05.2011, 6:27 ]
Predmet príspevku: 

auto kupil znami,dal zalohu pred doplatenim hlava v prdeli (nasledok mrtvej visko,ako som zistil).motor menil alebo dal meniť predavajuci,no katastrrofa.nič nebolo na svojom mieste,kable porozhadzovane trubky od prevodovky poohynane oprete o časti karoserie atd.no a auto išlo iba silou vôle a za nim kudol dymu,pamäť zavad no cely román,ako prve navštivil Jeep v Pop. ako mi povedal no a dalej som už pisal,viem motor car si chce chraniť svoj piesoček no ale na to potrebuje schopnejšich ľudi a trošku flexibility a nie odstrašiť zakaznika hned vo dverach, tod moj nazor a teraz ma zabite!

Autor:  elmino [ Sob, 21.05.2011, 7:35 ]
Predmet príspevku: 

diely este nedošly :cry: hadica nahodena provizorne a zasadny problem zostava,paka v P-motor krasne do otaciek bez dymu.pri jazde alebo rozbehu ako by si nepodradil dusi ho a pri prudkom zosliapnuti nepodradi kudol dymu až detonacie v motori,pri opetovnom uvolneni a zosliapnuti plynu (nie vzdy)podradi no a uz to ide normalne motor vyskoči do otaciek a pekny odpich bez mračna dymu,ja nevidim problem v prevodovke a vstreky tymi by som sa tiež zaoberal až nakoniec no skuste poradiť (moze byť na vine klapka pred sacim potrubim?)

Autor:  elmino [ Sob, 21.05.2011, 11:52 ]
Predmet príspevku: 

klapka vyčistena bezo zmeny,vstreky von a v pondelok idu na preskušanie

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 23.05.2011, 13:20 ]
Predmet príspevku: 

est emoze byt aj cidlo plynoveho pedala

Autor:  elmino [ Pon, 30.05.2011, 6:25 ]
Predmet príspevku: 

no takže dva vstreky pred smrťou,kupili sa nove za shruba 700ečka a ťažky čierny dym pri rozbiehani zostal,odstavenie ERG ventilu-problem vyriesenyale to auto este nežhavy,nove žhaviče všetko napojene čo predtym nebolo,skuste poradiť

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 30.05.2011, 10:03 ]
Predmet príspevku: 

dať do servisu, ktory sa tomu rozumie !!!

pripadne ak sa chces trapit tqak napojiť na NORMALNU FABRICKU diagnostiku a potom skontrolovat KAZDU jednu vec, ktoru mal niektro pred tebou rozobratu alebo rozpojenu

Autor:  elmino [ Pon, 30.05.2011, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

diky Palo,vies ale je to po dlhšej dobe trosku zmena nie len čap za čap,sučiastka za sučiastku,treba si aj hlavku potrapiť,no a ako som už pisal v origo servise,majitelovi meniči(automechanici)nedokazali s tym autom nič urobiť a z origo diagnostikou(myslim že v nej chyba nebola).
ja tiež som vdačny za každu radu a preto to riešim tu ale podme späť k žhaveniu,3 a 4-ty žhavič neboli ani napojene konektory k žhav.(asi zly pristup :? )po preskušani 2mrtve a jeden na nič.niekto aby to skontroloval natiahol od poistiek kabel na extra tlačidlo až do žhav.relé.a aj to vymenili v domneni že je špatne.ale čo ma trapi je že aj po odstraneni niekoho laborovania kontrolka žhav.po zapnuti spinacej skrinky ani neblikne a dignostika stale vypisuje zavadu žhavenia na 1-3-4 valci.mne to vychadza že problem by mohol byť nikde medzi spinačkou,čidlom teploty,?,až po rele,to je OK ono nedostane štavu na prepojenie a nasledne šhavenie.

za každu radu som vdačny

Autor:  marisko [ Pon, 30.05.2011, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

tak ja ťa trocha poteším, našiel som v aute tvoj Zippo

Autor:  elmino [ Pon, 30.05.2011, 21:28 ]
Predmet príspevku: 

joj po dlhej dobe konečne jedna dobra sprava :smt041 uz som sa s nim rozlučil.mam k nemu velmi pekne spomienky

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/