4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep cherokee 2.8crd - zistenie zavady
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=12939
Stránka 2 z 2

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 31.05.2011, 10:05 ]
Predmet príspevku: 

elmino píše:
diky Palo,vies ale je to po dlhšej dobe trosku zmena nie len čap za čap,sučiastka za sučiastku,treba si aj hlavku potrapiť,no a ako som už pisal v origo servise,majitelovi meniči(automechanici)nedokazali s tym autom nič urobiť a z origo diagnostikou(myslim že v nej chyba nebola).


No veď práve preto som písal, že do takého servisu, čo sa tomu ROZUMIE.


elmino píše:
ja tiež som vdačny za každu radu a preto to riešim tu ale podme späť k žhaveniu,3 a 4-ty žhavič neboli ani napojene konektory k žhav.(asi zly pristup :? )po preskušani 2mrtve a jeden na nič.niekto aby to skontroloval natiahol od poistiek kabel na extra tlačidlo až do žhav.relé.a aj to vymenili v domneni že je špatne.ale čo ma trapi je že aj po odstraneni niekoho laborovania kontrolka žhav.po zapnuti spinacej skrinky ani neblikne a dignostika stale vypisuje zavadu žhavenia na 1-3-4 valci.mne to vychadza že problem by mohol byť nikde medzi spinačkou,čidlom teploty,?,až po rele,to je OK ono nedostane štavu na prepojenie a nasledne šhavenie.

za každu radu som vdačny


toto čo robíš (naťahovanie káblov na tlačidlo a prmosťovanie okruhov) je bastlenie. Takto to nikdy nebude fungovať poriadne. Libina má žhavenie v 3 fázach. A dožhavuje niekedy aj 2 minúty po naštartovaní. Celé to riadi jednotka na základe údajov z asi 4 čidiel. Takže závada na žhavení môže byť kľudne spôsobená aj vadným čidlom teploty baterky. Napríklad.
To že si zapojil konektory je OK, ale ako som povedal, musíš ísť na to systematicky.

Autor:  elmino [ Uto, 31.05.2011, 18:13 ]
Predmet príspevku: 

ja som tu bastlaninu odstranil tak to bolo ked to doslo ku mne.momentalne si majitel auto uživa nemam ho v garaži ale ono zase pride,tak to riesim zatial len teoreticky,Palo ak by som si nedal rady to auto by asi skončilo u teba,pripravoval som majitela na to :-) ,teraz späť k tomu žhaveniu-napadlo ma nema liberty nahodov extra rele žhavenia na každy žhavič?teraz si aj odpoviem-nema, má tam jedno hebedo.čo mi stale vrta hlavou je že aj po namontovani novych žhavičov diag.vypisuje chybu na 1-3-4,mal som podobny problem a po preskušani aj vymene čidiel bola chyba poondiatom kably(rampe žhavič.)studeny spoj.ak by bolo niektore z čidiel asi by na to navezovala nejaka ina zavada asi.no nemaš auto nemaš to ako vyskušať tak včul bud mudri,asi to necham na potom :roll: ale ak ste sa stretli(Palo stretol)z obdobnym problemom napište díík

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/