Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 0:30
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 88 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29
Príspevky: 37
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to mam ist priamo do jeepu?


Sob, 24.04.2010, 8:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano, chod do jeepu, natukaju tvoj vin code do pocitaca a budu vediet co a ako, samozrejme ak budu ochotni ....inak recalls na tvoje auto si mozes zistit sam na jeep.com v sekcii owners. Vsetky recalls su zadarmo a dealer si to vyrovnava s vyrobcom.


Chcel by som sa opytat kolko vam to zerie? 2,8 CRD ale len s automatom, nakolko u nas nic ineho nieje. Planujem skor dlhe cesty po dialnici okolo 100 km /h do prace mam cca 70 km jednym smerom. Nie som rozhodnuty pre kupu, nakolko je mi liberty maly a neviem ci sa zbalim do neho...ale ak je spotreba relativne normalna, a nepotrebuje prilis vela nahradnych dielov...tak asi dam mojej F150 zbohom.


Sob, 24.04.2010, 17:51
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To tu vazne nikto s 2,8 nejazdi?


Pon, 26.04.2010, 3:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
k spotrebe ND sa nevyjadrím ale k spotrebe paliva - mám auto s podobnými parametrami (4valcový diesel s automatom v relatívne ťažkom aute) a na diaľnici si pýta okolo 11, v meste okolo 14.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 26.04.2010, 5:20
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 29.04.2009, 8:38
Príspevky: 26
Bydlisko: nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak moja 2,5 manual na BGF at ma 10l tak automat okolo 11urcite

_________________
jeep cherokee 2,5CRD KJ - Liberty , Mud-Terrain T/A KM2
Freelander td4
LR Discovery2 - komplet preoperovany


Pon, 26.04.2010, 9:41
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
s KJ 2,8 crd / AT som presiel dokopy asi 700 km, takze nejake zavazne dojmy ti nepoviem, ale v porovnani s 2,5crd mi to auto prislo take "primeranejsie"
Ak si spominam, tak spotreba sa motala niede medzi 8-9 (lahka noha mimo mesta, pripadne tempomat, cca 100km/hod) az 12-13 (mesto) litrov nafty
na 100 km. Aspo podla udajov z palubneho pc.

k servisu - Liberty je SUV. Nie je to pracovny pick-up ani trialovy special.
A tomu je podriadena cela konstrukcia auta.

castejsie odchadza gufero hrusky predneho diferencialu
sem-tam kolesove naboje (velke pneu, podlozky, ine disky tomu pomahaju)
Starsie modely mali recall na spodne ramena a ich capy (tusim do roku 2003)

U ktorejsi serie bol recall na dverove panty

prevodovka je 45RFE alebo 5-45RFE, takze klasika Chrysler (Torqueflite) - pokial ma spravny olej a filtre , tak vydrzi.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 26.04.2010, 12:30
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29
Príspevky: 37
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahoj, mam ho rok..je to model 12/2004 2.8 automat...musim zaklopat ze zatial ziadne problemy,treba tam trochu vysunut podlozkami kolesa, lebo to vyzera jak kacica ale inak v pohode...Neni to auto do tazkeho terenu, dost ho setrim radsej nez si nieco odjebat...Meral som spotrebu, v meste ked jazdim normalne ( nie besne) tak tych 12-12.5 ale akurat som meral pri kludnej jazde mestom, to znamena po rovinkach (obchvat) 80km/h, tak sa da v meste jazdit aj za priemer 11l - co si myslim ze na 2tonove auto neni az tak zle... (nehovorim o novych modernych x5 3.0diesle)


Pon, 26.04.2010, 17:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dakujem vam...aspon mam predstavu...moj posledny diesel 2,4 transpotrer bol na tom lepsie...priemerna spotreba viacmenej mesto 7.2......len som nemal potuchy kolko moze zrat jeepka. V kanade je to jediny maly diesel 4x4, takze nemam velmi na vyber. Uvidim kolko mi bude zrat ford F150 na take dlhe trasy, teraz sa hybem okolo 14-15 mesto, takze mozno to stlacim na 12-13 a ked dam troska vacsie pneu mozno mu to pomoze na spotrebe. Dialnica sa tu aj tak viac ako 100 nejadzi.


Uto, 27.04.2010, 0:58
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
asi trochu offtopic v jeep sekcii, ale Laci, v kanade sa nenosí LPG?
keby si vzadu na korbe (alebo pod korbou ) umiestnil nejakú 100-120 ltr LPG nádrž...

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 27.04.2010, 10:20
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nie palo...nenosi...liter benzinu cca 1.15, nafta asi 1.10, lpg cca 87 centov...prestavba par tisic $$$....to sa nevrati, mozno na uplne novom aute ano, ak ho drzis vela km, ale moja f150 ma uz 200 tisic za sebou...mozno este 100---150 tisic potiahne a to uz bude treba do nej investovat...a aj tak nebude mat cenu.

Jedine + prestavby na plyn je ze nemusim ist na AIR CARE...nieco ako stk a emisna.

Rozmyslal som aj nad velkym dieslom, najskor asi 5,9 cummins dodge RAM, 6 st. manual....ale zase servis ak sa nieco poserie...ide do nekrestanskych penazi a spotreba tiez nebude boh vie co s takym motorom, a nemam na to ani vyuzitie, netaham tazke privesy a naco mi je 800 NM a 400 koni ked sa veziem sam a naradie.


Str, 28.04.2010, 0:51
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dnes som sa bol povozit na zopar 2,8 crd liberty. vsetky mali tak 70 -90 tisic KM. full-time 4x4, ESP. Prve dojmy....troska stiesnene, hlucne, na ceste poskakujuce SUV z celkom slusnym tahom. F 150 mi potom pripadala ako mrtvola....ticha pohodlna leniva. Idem este zajtra odskusat nejake...este ich mam 5 v zozname a uvidim. Zvazujem aj verziu granda 3,0 CRD ale ten je trocha v inej cenovej relacii...cca 10000$ navyse a je mi luto take pekne auto zajebabrat na stavbe.
Dost vela ludi sa stazuje v US a canade na problemy s EGR ventilom....nemate podobne skusenosti? je to vraj koli nekvalitnej nafte, teda nafte z nizkym cetanovym cislom ( 40 US vs 50 eu) a vysokym obsahom siry.


Este sa skusim povozit na RAM 5,9 cummins 6 sp manual a uvidime....


Ned, 02.05.2010, 7:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som si tiez dvihal ZJ len tak trochu o 2,5cm v zadu a o 2 v predu a kludne mi o na tie moje rekreacne jazdy v terene staci a na pohlad sa mi to zda akurat,viac bi som ani nechcel lebo som s tim viac na ceste ako v terene a je pravda,ze to moze odfajcit tlmice lebo nie su v pracovnej casti a stabilita uz tiez nebude taka ako bola.Takze musis vediet,co s toho auta chces urobit.
Ale na margo dvihania.Na blbnuie mam XJ a dvihal ho uz ten predomnou vpredu iba obycajnym kusom 5cm zelezneho kolesa( a myslim,ze stred ma vypaleny autogenom) a v zadu len nejakou pasovinou a tlmice su v poho a to uz na nom blbnem 4 roky
http://www.youtube.com/watch?v=noD2zu53Kn0

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Ned, 02.05.2010, 10:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Laci73 EGR tu vyradujeme a blendujeme len asi v Canade to nepojde koliva emisiám.

Hold je to dať za hranie sa na ekologiu. FUnguje to iba chvílu ako má potom to buď prepúšťa olej, alebo sa to zasekáva.


A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Ned, 02.05.2010, 15:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako sa do EGR dostane olej?

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 02.05.2010, 15:54
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No keby vedel :-D

Každopádne na 2,5TD je egr ventil ovládaný podtlakom. Pár čo mi ich prešlo rukami tak ten ovládací mechanizmus bol celý od oleja a zakarbonovaný, prípadne sa to celé zasekávalo. Ale problém tých motorov bol ten že prepúšťali hadice od turab jednak vzduchové jednak olejové, a potom to tlačilo olej aj do sania.

2,8 CRD to má trochu ináč umiestnené ako 2,5 TD ale aj tak je to ftakovina.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Ned, 02.05.2010, 16:33
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 88 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron