4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=9484 |
Stránka 5 z 6 |
Autor: | piggybank [ Sob, 24.04.2010, 8:06 ] |
Predmet príspevku: | |
to mam ist priamo do jeepu? |
Autor: | laci73 [ Sob, 24.04.2010, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
ano, chod do jeepu, natukaju tvoj vin code do pocitaca a budu vediet co a ako, samozrejme ak budu ochotni ....inak recalls na tvoje auto si mozes zistit sam na jeep.com v sekcii owners. Vsetky recalls su zadarmo a dealer si to vyrovnava s vyrobcom. Chcel by som sa opytat kolko vam to zerie? 2,8 CRD ale len s automatom, nakolko u nas nic ineho nieje. Planujem skor dlhe cesty po dialnici okolo 100 km /h do prace mam cca 70 km jednym smerom. Nie som rozhodnuty pre kupu, nakolko je mi liberty maly a neviem ci sa zbalim do neho...ale ak je spotreba relativne normalna, a nepotrebuje prilis vela nahradnych dielov...tak asi dam mojej F150 zbohom. |
Autor: | laci73 [ Pon, 26.04.2010, 3:37 ] |
Predmet príspevku: | |
To tu vazne nikto s 2,8 nejazdi? |
Autor: | marisko [ Pon, 26.04.2010, 5:20 ] |
Predmet príspevku: | |
k spotrebe ND sa nevyjadrím ale k spotrebe paliva - mám auto s podobnými parametrami (4valcový diesel s automatom v relatívne ťažkom aute) a na diaľnici si pýta okolo 11, v meste okolo 14. |
Autor: | brano2 [ Pon, 26.04.2010, 9:41 ] |
Predmet príspevku: | |
tak moja 2,5 manual na BGF at ma 10l tak automat okolo 11urcite |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 26.04.2010, 12:30 ] |
Predmet príspevku: | |
s KJ 2,8 crd / AT som presiel dokopy asi 700 km, takze nejake zavazne dojmy ti nepoviem, ale v porovnani s 2,5crd mi to auto prislo take "primeranejsie" Ak si spominam, tak spotreba sa motala niede medzi 8-9 (lahka noha mimo mesta, pripadne tempomat, cca 100km/hod) az 12-13 (mesto) litrov nafty na 100 km. Aspo podla udajov z palubneho pc. k servisu - Liberty je SUV. Nie je to pracovny pick-up ani trialovy special. A tomu je podriadena cela konstrukcia auta. castejsie odchadza gufero hrusky predneho diferencialu sem-tam kolesove naboje (velke pneu, podlozky, ine disky tomu pomahaju) Starsie modely mali recall na spodne ramena a ich capy (tusim do roku 2003) U ktorejsi serie bol recall na dverove panty prevodovka je 45RFE alebo 5-45RFE, takze klasika Chrysler (Torqueflite) - pokial ma spravny olej a filtre , tak vydrzi. |
Autor: | piggybank [ Pon, 26.04.2010, 17:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Ahoj, mam ho rok..je to model 12/2004 2.8 automat...musim zaklopat ze zatial ziadne problemy,treba tam trochu vysunut podlozkami kolesa, lebo to vyzera jak kacica ale inak v pohode...Neni to auto do tazkeho terenu, dost ho setrim radsej nez si nieco odjebat...Meral som spotrebu, v meste ked jazdim normalne ( nie besne) tak tych 12-12.5 ale akurat som meral pri kludnej jazde mestom, to znamena po rovinkach (obchvat) 80km/h, tak sa da v meste jazdit aj za priemer 11l - co si myslim ze na 2tonove auto neni az tak zle... (nehovorim o novych modernych x5 3.0diesle) |
Autor: | laci73 [ Uto, 27.04.2010, 0:58 ] |
Predmet príspevku: | |
dakujem vam...aspon mam predstavu...moj posledny diesel 2,4 transpotrer bol na tom lepsie...priemerna spotreba viacmenej mesto 7.2......len som nemal potuchy kolko moze zrat jeepka. V kanade je to jediny maly diesel 4x4, takze nemam velmi na vyber. Uvidim kolko mi bude zrat ford F150 na take dlhe trasy, teraz sa hybem okolo 14-15 mesto, takze mozno to stlacim na 12-13 a ked dam troska vacsie pneu mozno mu to pomoze na spotrebe. Dialnica sa tu aj tak viac ako 100 nejadzi. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 27.04.2010, 10:20 ] |
Predmet príspevku: | |
asi trochu offtopic v jeep sekcii, ale Laci, v kanade sa nenosí LPG? keby si vzadu na korbe (alebo pod korbou ) umiestnil nejakú 100-120 ltr LPG nádrž... |
Autor: | laci73 [ Str, 28.04.2010, 0:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Nie palo...nenosi...liter benzinu cca 1.15, nafta asi 1.10, lpg cca 87 centov...prestavba par tisic $$$....to sa nevrati, mozno na uplne novom aute ano, ak ho drzis vela km, ale moja f150 ma uz 200 tisic za sebou...mozno este 100---150 tisic potiahne a to uz bude treba do nej investovat...a aj tak nebude mat cenu. Jedine + prestavby na plyn je ze nemusim ist na AIR CARE...nieco ako stk a emisna. Rozmyslal som aj nad velkym dieslom, najskor asi 5,9 cummins dodge RAM, 6 st. manual....ale zase servis ak sa nieco poserie...ide do nekrestanskych penazi a spotreba tiez nebude boh vie co s takym motorom, a nemam na to ani vyuzitie, netaham tazke privesy a naco mi je 800 NM a 400 koni ked sa veziem sam a naradie. |
Autor: | laci73 [ Ned, 02.05.2010, 7:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Dnes som sa bol povozit na zopar 2,8 crd liberty. vsetky mali tak 70 -90 tisic KM. full-time 4x4, ESP. Prve dojmy....troska stiesnene, hlucne, na ceste poskakujuce SUV z celkom slusnym tahom. F 150 mi potom pripadala ako mrtvola....ticha pohodlna leniva. Idem este zajtra odskusat nejake...este ich mam 5 v zozname a uvidim. Zvazujem aj verziu granda 3,0 CRD ale ten je trocha v inej cenovej relacii...cca 10000$ navyse a je mi luto take pekne auto zajebabrat na stavbe. Dost vela ludi sa stazuje v US a canade na problemy s EGR ventilom....nemate podobne skusenosti? je to vraj koli nekvalitnej nafte, teda nafte z nizkym cetanovym cislom ( 40 US vs 50 eu) a vysokym obsahom siry. Este sa skusim povozit na RAM 5,9 cummins 6 sp manual a uvidime.... |
Autor: | Oron72 [ Ned, 02.05.2010, 10:07 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som si tiez dvihal ZJ len tak trochu o 2,5cm v zadu a o 2 v predu a kludne mi o na tie moje rekreacne jazdy v terene staci a na pohlad sa mi to zda akurat,viac bi som ani nechcel lebo som s tim viac na ceste ako v terene a je pravda,ze to moze odfajcit tlmice lebo nie su v pracovnej casti a stabilita uz tiez nebude taka ako bola.Takze musis vediet,co s toho auta chces urobit. Ale na margo dvihania.Na blbnuie mam XJ a dvihal ho uz ten predomnou vpredu iba obycajnym kusom 5cm zelezneho kolesa( a myslim,ze stred ma vypaleny autogenom) a v zadu len nejakou pasovinou a tlmice su v poho a to uz na nom blbnem 4 roky http://www.youtube.com/watch?v=noD2zu53Kn0 |
Autor: | Andrej [ Ned, 02.05.2010, 15:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Laci73 EGR tu vyradujeme a blendujeme len asi v Canade to nepojde koliva emisiám. Hold je to dať za hranie sa na ekologiu. FUnguje to iba chvílu ako má potom to buď prepúšťa olej, alebo sa to zasekáva. A. |
Autor: | marisko [ Ned, 02.05.2010, 15:54 ] |
Predmet príspevku: | |
ako sa do EGR dostane olej? |
Autor: | Andrej [ Ned, 02.05.2010, 16:33 ] |
Predmet príspevku: | |
No keby vedel Každopádne na 2,5TD je egr ventil ovládaný podtlakom. Pár čo mi ich prešlo rukami tak ten ovládací mechanizmus bol celý od oleja a zakarbonovaný, prípadne sa to celé zasekávalo. Ale problém tých motorov bol ten že prepúšťali hadice od turab jednak vzduchové jednak olejové, a potom to tlačilo olej aj do sania. 2,8 CRD to má trochu ináč umiestnené ako 2,5 TD ale aj tak je to ftakovina. A. |
Stránka 5 z 6 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |