4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=9484
Stránka 5 z 6

Autor:  piggybank [ Sob, 24.04.2010, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

to mam ist priamo do jeepu?

Autor:  laci73 [ Sob, 24.04.2010, 17:51 ]
Predmet príspevku: 

ano, chod do jeepu, natukaju tvoj vin code do pocitaca a budu vediet co a ako, samozrejme ak budu ochotni ....inak recalls na tvoje auto si mozes zistit sam na jeep.com v sekcii owners. Vsetky recalls su zadarmo a dealer si to vyrovnava s vyrobcom.


Chcel by som sa opytat kolko vam to zerie? 2,8 CRD ale len s automatom, nakolko u nas nic ineho nieje. Planujem skor dlhe cesty po dialnici okolo 100 km /h do prace mam cca 70 km jednym smerom. Nie som rozhodnuty pre kupu, nakolko je mi liberty maly a neviem ci sa zbalim do neho...ale ak je spotreba relativne normalna, a nepotrebuje prilis vela nahradnych dielov...tak asi dam mojej F150 zbohom.

Autor:  laci73 [ Pon, 26.04.2010, 3:37 ]
Predmet príspevku: 

To tu vazne nikto s 2,8 nejazdi?

Autor:  marisko [ Pon, 26.04.2010, 5:20 ]
Predmet príspevku: 

k spotrebe ND sa nevyjadrím ale k spotrebe paliva - mám auto s podobnými parametrami (4valcový diesel s automatom v relatívne ťažkom aute) a na diaľnici si pýta okolo 11, v meste okolo 14.

Autor:  brano2 [ Pon, 26.04.2010, 9:41 ]
Predmet príspevku: 

tak moja 2,5 manual na BGF at ma 10l tak automat okolo 11urcite

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 26.04.2010, 12:30 ]
Predmet príspevku: 

s KJ 2,8 crd / AT som presiel dokopy asi 700 km, takze nejake zavazne dojmy ti nepoviem, ale v porovnani s 2,5crd mi to auto prislo take "primeranejsie"
Ak si spominam, tak spotreba sa motala niede medzi 8-9 (lahka noha mimo mesta, pripadne tempomat, cca 100km/hod) az 12-13 (mesto) litrov nafty
na 100 km. Aspo podla udajov z palubneho pc.

k servisu - Liberty je SUV. Nie je to pracovny pick-up ani trialovy special.
A tomu je podriadena cela konstrukcia auta.

castejsie odchadza gufero hrusky predneho diferencialu
sem-tam kolesove naboje (velke pneu, podlozky, ine disky tomu pomahaju)
Starsie modely mali recall na spodne ramena a ich capy (tusim do roku 2003)

U ktorejsi serie bol recall na dverove panty

prevodovka je 45RFE alebo 5-45RFE, takze klasika Chrysler (Torqueflite) - pokial ma spravny olej a filtre , tak vydrzi.

Autor:  piggybank [ Pon, 26.04.2010, 17:24 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj, mam ho rok..je to model 12/2004 2.8 automat...musim zaklopat ze zatial ziadne problemy,treba tam trochu vysunut podlozkami kolesa, lebo to vyzera jak kacica ale inak v pohode...Neni to auto do tazkeho terenu, dost ho setrim radsej nez si nieco odjebat...Meral som spotrebu, v meste ked jazdim normalne ( nie besne) tak tych 12-12.5 ale akurat som meral pri kludnej jazde mestom, to znamena po rovinkach (obchvat) 80km/h, tak sa da v meste jazdit aj za priemer 11l - co si myslim ze na 2tonove auto neni az tak zle... (nehovorim o novych modernych x5 3.0diesle)

Autor:  laci73 [ Uto, 27.04.2010, 0:58 ]
Predmet príspevku: 

dakujem vam...aspon mam predstavu...moj posledny diesel 2,4 transpotrer bol na tom lepsie...priemerna spotreba viacmenej mesto 7.2......len som nemal potuchy kolko moze zrat jeepka. V kanade je to jediny maly diesel 4x4, takze nemam velmi na vyber. Uvidim kolko mi bude zrat ford F150 na take dlhe trasy, teraz sa hybem okolo 14-15 mesto, takze mozno to stlacim na 12-13 a ked dam troska vacsie pneu mozno mu to pomoze na spotrebe. Dialnica sa tu aj tak viac ako 100 nejadzi.

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 27.04.2010, 10:20 ]
Predmet príspevku: 

asi trochu offtopic v jeep sekcii, ale Laci, v kanade sa nenosí LPG?
keby si vzadu na korbe (alebo pod korbou ) umiestnil nejakú 100-120 ltr LPG nádrž...

Autor:  laci73 [ Str, 28.04.2010, 0:51 ]
Predmet príspevku: 

Nie palo...nenosi...liter benzinu cca 1.15, nafta asi 1.10, lpg cca 87 centov...prestavba par tisic $$$....to sa nevrati, mozno na uplne novom aute ano, ak ho drzis vela km, ale moja f150 ma uz 200 tisic za sebou...mozno este 100---150 tisic potiahne a to uz bude treba do nej investovat...a aj tak nebude mat cenu.

Jedine + prestavby na plyn je ze nemusim ist na AIR CARE...nieco ako stk a emisna.

Rozmyslal som aj nad velkym dieslom, najskor asi 5,9 cummins dodge RAM, 6 st. manual....ale zase servis ak sa nieco poserie...ide do nekrestanskych penazi a spotreba tiez nebude boh vie co s takym motorom, a nemam na to ani vyuzitie, netaham tazke privesy a naco mi je 800 NM a 400 koni ked sa veziem sam a naradie.

Autor:  laci73 [ Ned, 02.05.2010, 7:43 ]
Predmet príspevku: 

Dnes som sa bol povozit na zopar 2,8 crd liberty. vsetky mali tak 70 -90 tisic KM. full-time 4x4, ESP. Prve dojmy....troska stiesnene, hlucne, na ceste poskakujuce SUV z celkom slusnym tahom. F 150 mi potom pripadala ako mrtvola....ticha pohodlna leniva. Idem este zajtra odskusat nejake...este ich mam 5 v zozname a uvidim. Zvazujem aj verziu granda 3,0 CRD ale ten je trocha v inej cenovej relacii...cca 10000$ navyse a je mi luto take pekne auto zajebabrat na stavbe.
Dost vela ludi sa stazuje v US a canade na problemy s EGR ventilom....nemate podobne skusenosti? je to vraj koli nekvalitnej nafte, teda nafte z nizkym cetanovym cislom ( 40 US vs 50 eu) a vysokym obsahom siry.


Este sa skusim povozit na RAM 5,9 cummins 6 sp manual a uvidime....

Autor:  Oron72 [ Ned, 02.05.2010, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

ja som si tiez dvihal ZJ len tak trochu o 2,5cm v zadu a o 2 v predu a kludne mi o na tie moje rekreacne jazdy v terene staci a na pohlad sa mi to zda akurat,viac bi som ani nechcel lebo som s tim viac na ceste ako v terene a je pravda,ze to moze odfajcit tlmice lebo nie su v pracovnej casti a stabilita uz tiez nebude taka ako bola.Takze musis vediet,co s toho auta chces urobit.
Ale na margo dvihania.Na blbnuie mam XJ a dvihal ho uz ten predomnou vpredu iba obycajnym kusom 5cm zelezneho kolesa( a myslim,ze stred ma vypaleny autogenom) a v zadu len nejakou pasovinou a tlmice su v poho a to uz na nom blbnem 4 roky
http://www.youtube.com/watch?v=noD2zu53Kn0

Autor:  Andrej [ Ned, 02.05.2010, 15:47 ]
Predmet príspevku: 

Laci73 EGR tu vyradujeme a blendujeme len asi v Canade to nepojde koliva emisiám.

Hold je to dať za hranie sa na ekologiu. FUnguje to iba chvílu ako má potom to buď prepúšťa olej, alebo sa to zasekáva.


A.

Autor:  marisko [ Ned, 02.05.2010, 15:54 ]
Predmet príspevku: 

ako sa do EGR dostane olej?

Autor:  Andrej [ Ned, 02.05.2010, 16:33 ]
Predmet príspevku: 

No keby vedel :-D

Každopádne na 2,5TD je egr ventil ovládaný podtlakom. Pár čo mi ich prešlo rukami tak ten ovládací mechanizmus bol celý od oleja a zakarbonovaný, prípadne sa to celé zasekávalo. Ale problém tých motorov bol ten že prepúšťali hadice od turab jednak vzduchové jednak olejové, a potom to tlačilo olej aj do sania.

2,8 CRD to má trochu ináč umiestnené ako 2,5 TD ale aj tak je to ftakovina.

A.

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/