4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=153&t=9484 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | piggybank [ Pon, 30.11.2009, 20:41 ] |
Predmet príspevku: | Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD |
Caute, Kupil som jeepa pred pol rokom a som s nim spokojny. Chcem sa len spytat na jednu vec: automat mi pri preradeni zo 4st. na 5st. jemne trhne ( nie vzdy) a trochu vybehnu otacky. Servisak mi povedal ze to je normalne pri tychto autach tak ma trochu ukludnil. Nemate s tym skusenost niekto? Povedala mi to aj jedna baba co ho ma tak asi to tak ma byt. Zevraj tieto prevodovky nejsu plynule ako DSG. Pytal som sa ho (chlapa v servise) aj na menenie oleja v prevodovke, povedal ze staci pri 130,000km (ja mam teraz 85000). A este jedna vec: ked je auto studene, pri prejazde spomalovacom idu spredu hrozne zvuky. Neviem ci z tlmicov alebo odkial, ked sa zahreje prestane to. Je to normal? Tiez by som chcel zdvihnut auto o par cm, ale len podlozkami. Neviem kde ich zohnat. Diky za rady. Nikdy som offroad nemal preto sa pytam |
Autor: | dado [ Pon, 30.11.2009, 20:59 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD |
piggybank píše: A este jedna vec: ked je auto studene, pri prejazde spomalovacom idu spredu hrozne zvuky. Neviem ci z tlmicov alebo odkial, ked sa zahreje prestane to. Je to normal? Teoreticky to moze byt ztvrdnutou gumou v silentblokoch stabilizatora. Ja mam prednu napravu inej konstrukcie a ta reaguje aj an rocne obdobia. V lete je to radost jazdit a v zime je to strasne. Robia to silentbloky : panhardky, ramien, tiahel stabilizatorov, uchytenia tlmicov. Co sa tyka vymeny oleja. Osobne by som dal vymenit vsetky naplne, aj keby predchadzajuci majitel trvdil ze ich menil pred 2 dnami. |
Autor: | BBMiso [ Pon, 30.11.2009, 21:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD |
piggybank píše: Servisak mi povedal ze to je normalne pri tychto autach tak ma trochu ukludnil. ![]() ![]() |
Autor: | piggybank [ Pon, 30.11.2009, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | |
V original servise by som im neveril, toto povedal chlapik ktorý robi s offroadami a ma malu dielnu. Po znamosti som k nemu zasiel, velkym servisom neverim, mam zle skusenosti s neochotou. Pripadam si ze ich otravujem. Dakujem za odpoved, este by sa mi hodila odpoved na ten automat a zdvihnutie auta pomocou podloziek. Ci to niekto robi a vie zohnat. Dakujem |
Autor: | lumenos [ Pon, 30.11.2009, 21:38 ] |
Predmet príspevku: | |
ja mam WJ 4,7 r.v. 2001 a robi to iste zo 4 do 5 - citiť cuknutie, nie vždy ale je tam... a z prednej nápravy tiež sem tam niečo počujem ![]() a zaujimavá čo som tu už raz publikoval sem tam aj niečo zo zadnej ale vôle nikde nevidieť tak neviem čo? hľadam dalej a skus pozrieť tu http://www.crownauto.us/cs_CZ/m/2000/je ... boost-kit/ |
Autor: | piggybank [ Pon, 30.11.2009, 21:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi to tak tí američania robia ![]() |
Autor: | piggybank [ Pon, 30.11.2009, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Díky za tip, ale ja by som chcel vyslovene len podlozky nad pruziny, tlmice nechcem menit ani pruziny. zevraj sa da tymi podlozkami zdvihnut auto o 5 cm. nechodim tazky teren, chcem to koli chate a aj pre vzhlad ![]() |
Autor: | romo11 [ Pon, 30.11.2009, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | |
lumenos píše: a z prednej nápravy tiež sem tam niečo počujem ![]() ...nevidis lebo tam mas kapotu, ne? ![]() |
Autor: | lumenos [ Pon, 30.11.2009, 22:01 ] |
Predmet príspevku: | |
ani zo spodu ![]() ja tiež rozmyslam presne nad tym, ale tiez k tomu 31" gumy |
Autor: | Andrej [ Uto, 01.12.2009, 0:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže poporiadku. Pri preradení cukne no može to byť sposobené aj starým olejom. Takže určite by ho vymenil spolu z dvoma filtrami čo su pod vaňou. Nič zložité na robotu, a kedže máš 45RFE multispeed automat 5 stupňový tak ani nič nešteluješ. Olej jedine ATF4+ nič iné, ináč pojde AT časom do kytek skor ako treba. To vrzganie ako sa už spomenulo ked auto dlho stalo tak to možu robiť silenbloky v predných ramených, gulove čapy na otoči proste čokolvek, ale všetko sa vie zistiť. Všetky veci sa daju dnes bezproblemov objednať napr. cezo mňa kedže som obchodné zastúpenie pre crown pre BA a západné slovensko. Zároven viem (ked pravda som v BA) aj zbežne kuknúť na auto. Teraz k tým nešťastným podložkám. no dá sa to aj tak ale a tu treba si uvedomiť pár vecí: 1. rozhodíš geometriu nápravi - teda nutná geometria aby zase auto chodilo ako má 2. Ak nepodložíš tlmiče alebo nevymeníš za dlhšie o hrúbku podložky tak ich zachvílu odrovnáš a ked dáš nové tiež dlho nevydržia. 3. bohužial Liberty alebo v EU je to cherokee je inej koncepcie a dvíhaním auta sa mrvia jazdné vlastnosti. Alebo sa nato vyflákneš celé a odrovnáš vela vecí na podvozku. Ked budeš chcieť zavolaj 0905 312 944 prípadne dojdi a možeme hodiť reč o všetkom. A. |
Autor: | piggybank [ Uto, 01.12.2009, 9:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Dobre, určite sa ozvem. No som si myslel ze to nebude len tak s tymy podlozkamy. Ale zasa cely podvozok menit koli zdvihnutiu nechcem, tak surne to nepotrebujem. No sak ked tak zbehnem za tebou a pokecame o tom. |
Autor: | piggybank [ Uto, 01.12.2009, 19:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Este jedna otazocka....ja mam v meste spotrebu 12.5 a zevraj na tych benzinovych 3.7 je spotreba len o 1.5 vyssia....okolo14 v meste...je to pravda? ak hej tak ten diesel sa moc neoplati z hladiska buducich investicii do motora...Predsa len benzin je menej zlozity a tych 210koni by sa hodilo. |
Autor: | romo11 [ Uto, 01.12.2009, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | |
s tou udrzbou to mas asi zajedno ci benzin alebo diesel...ja som mal dlhe roky benzinaky a LPG a myslel som si ze u diesla je udrzba narocnejsia, potom som si kupil prvy naftak a povedal si ze benzinak uz nikdy nechcem...no a dnes som zase tam kde som bol, pokukujem zas po benzinaku...pri velkych autach rozsiel v spotrebe az taky neni a ked si ochotny ozeliet kus kufra a das LPG jazdis este lacnejsie ako na naftu a vykonovo si o kus inde ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 02.12.2009, 10:09 ] |
Predmet príspevku: | |
No trocha to upresním pani nakolko je rozdiel diesel a diesel ešte z tých lepších v jeep je 3,1 TD od VM 2,7 je dobrá pokial sa nezačne jebabrať a ked začne tak to stojí za to že Koťo ![]() Problem dieslu je že málokedy aspon pri jeep narazíte na dobrý nezničený diesel, teda ak auto nekupujete nové. A potom dať dohromady zhumplovaný je dosť chechtákov. A čím novší diesel tým je to horšie z cenami a aj životnosťou. Najideálnejšie pre životnosť a servis mi stále vychádza len 4l potom 5,2 ak ju niekto predtým nezničil. Ale servisovať diesel je dosť porod a dlho to trvá kým sa človek prehrabe k jadru problemu. Takže tak. A k spotrebe čo ja viem lidi diesel som nejazdil, len benzín na 4l mal cca 14 v priemere, teraz na 5,2 si to brnkám do 13l v priemere. Uvidíme po úpravách kam sa to pohne. A. |
Autor: | piggybank [ Str, 02.12.2009, 13:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak to je sila ked ja mam spotrebu 12 a posratych 150k a ty mas 13 a cez 200k urcite...ked ne 300. ja ked sa snazim ist pomaly tak mam 11 v meste. Ja mam pomerne novy motor 80.000km. Dufam ze sa mi nezacne srat lebo ma picne. Naschval som chcel cim novsie auto |
Stránka 1 z 6 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |