Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel
Jeep ZJ 5.2 - vyplach AT a vymena motor.oleja
Autor |
Správa |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
Pridavny chladic jej len prospeje, nakolko vsetky automaty umieraju ak prehrejes olej, zvlast pri tahani privesov.
|
Ned, 09.09.2012, 17:43 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
aj ja mám dva prídavné chladiče prevodového oleja zapojené do série
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 09.09.2012, 19:45 |
|
|
ridder92
Koumák
Registrovaný: Str, 25.04.2012, 22:27 Príspevky: 196 Bydlisko: Námestovo
|
ok dik za rady. Idem ho tam namontovat.
|
Ned, 09.09.2012, 20:18 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7906 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
chcem sa spytat aky je tlak v chladici na olej prevodovy? mozno by som si aj ja jeden domontoval na svoje wj cko,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 09.09.2012, 20:23 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
taký tlak že ti stačí hadice stiahnuť oceľovými páskami
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 09.09.2012, 20:26 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Za normálnych okolností stačí aj ten jeden chladič oleja, hlavne aby olej z AT šiel najskôr do hlavného chladiča potom do prídavného a odtiaľ naspäť do AT.
Dva alebo väčší chladič by dával ak by som to týral v teréne, ináč na bežné jazdenie je zbytočný a navyše 46 RH má tu čarokrásnu vlastnosť ak olej nebude mať prevádzkovú teplotu tak nezaradí OD a zámok meniča.
Takže v zime Ti môže dosť dlhšie trvať kým sa olej zohreje na svoju teplotu.
Ja mám chladnejší termostat a v zime cítim že trvá dlhšie kým to zaradí OD.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 10.09.2012, 9:01 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
Za predpokladu ze mas v poriadku chladenie motrora a ze vodny chladic ma vporiadku komoru pre AT olej ti na 99% pripadov bude jeden pridavny chladic AT stacit. Ak nie, vymen za vacsi. Druhy pouzi na chladenie servooleja.
|
Pon, 10.09.2012, 10:34 |
|
|
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 477
|
Mozno sa kktinu opytam a nechcem kvoli tomu zakladat novy topic...
Z D-cka a 2-jky mi oneskorene radi spiatocku, z 1-tky ju zaradi hned. Mam podozrenie na zle nastavene pasove brzdy - vie mi niekto poradit, ako by isli nastavit ? Resp. ako zistim, ze su uz dobre nastavene, kedze to neviem odskusat (kedze mam dole vanu a vonku olej?) ?
Prip. moze to byt zapricinene aj niecim inym ?
Vdaka...
_________________
|
Pon, 10.09.2012, 11:25 |
|
|
starky
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46 Príspevky: 297 Bydlisko: okr.prievidza
|
Skopirovane od DADA,nechcelo sa mi to pisat
nastavenie BANDS(brzdovych pasov)
zadný pás:
1. Uvoľnite kontramatku nastavovacej skrutky. Dotiahnite nastavovaciu skrutku na 8 Nm.
2. potom povoľte nastavovaciu skrutku o predpísaný počet otáčok (pozri nižšie podla typu AT )
3. pridržte nastavovaciu skrutku a dotiahnite kontramatku na 34 Nm
predný pás:
1. Uvoľnite kontramatku nastavovacej skrutky. Dotiahnite nastavovaciu skrutku na 8 Nm.
2. potom povoľte nastavovaciu skrutku o predpísaný počet otáčok (pozri nižšie podla typu )
3. pridržte nastavovaciu skrutku a dotiahnite kontramatku na 41 Nm
Ak použijete predlžovací adaptér C-3705 (len predný pás) tak na 5 Nm.
parametre: (o koľko otáčok povoliť)
predný pás
42RE - 3 a 5/8 otáčky
44RE - 2 a 1/4 otáčky
46RH - 2 a 7/8 otáčky
zadný pás
42RE - 4 otáčky
44RE - 4 otáčky
46RH - 2 otáčky
_________________ ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...
|
Pon, 10.09.2012, 14:57 |
|
|
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 477
|
Trochu som to sice doplietol, ale jedna sa o 32RH [TJ Wrana] ;)
Ale zatial diky za info, aj toto vela pomoze...
_________________
|
Pon, 10.09.2012, 16:09 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1886 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Zdravím chlapi,potreboval by som poradiť ohľadne AT prevodovky do ZJ 5,2 V8 ročník do 1996,mám záujem o toto vozítko,ale ten konkrétny kus ktorý sa mi pozdáva má zaseknutú(údajne) jednotku na At,čo obnáša oprava poprípade za koľko sa dá zohnať staršia funkčná AT prevodovka,Ďakujem
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Ned, 21.09.2014, 14:17 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
pampuch131 píše: .... má zaseknutú(údajne) jednotku na At,čo obnáša oprava poprípade za koľko sa dá zohnať staršia funkčná AT prevodovka,Ďakujem To kto povedal taku mudrost? neviem co by sa malo zaseknut na akej jednotke , ked do roku 96 malo ZJ 5,2 cisto hydraulicku prevodovku do ktorej sli dokopy 3 draty???
|
Pon, 22.09.2014, 11:32 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Pon, 22.09.2014, 11:46 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1886 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Áno je to ten,len mi nejde do hlavy tá zaseknutá jednotka,tak Pali čo by to mohlo byť? Ďakujem
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Pon, 22.09.2014, 11:59 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
pampuch131 píše: ...zaseknutá jednotka.... No asi som to pochopil, pán asi myslí zaseknutý 1. prevodový stupeň, akože auto neradí nahor a je tam trvale zaradená 1 alebo niečo podobné. Skôr tipujem, že nútená 2 a nie 1. Ale to je jedno. Príčin môže byť niekoľko, ale na 90% sa to bez rozborky nedá. Rozobrať, opraviť....
|
Pon, 22.09.2014, 12:30 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|