Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 25.04.2024, 21:19
Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 9 ] 
 Kadial tecie prevodovkovy olej 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 14.08.2012, 9:48
Príspevky: 11
Bydlisko: Cadca
Odpoveď s citáciou
Prosim o radu...Tiekol mi prevodovkovy olej na mojom zj z priestoru medzi motorom a prevodovkou takze som vytiahol prevodovku von ale pripada mi akoby olej netiekol z gufera ale s priestoru pod nim...gufero vyzera uplne v poriadku...robil to uz niekto?


Pon, 25.05.2015, 21:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Aka motorizacia to je? a si si isty ze je to prevodovy olej?

Na 2.5TD zvykne pustat gufero na kluke a tecie motorovy olej na spoji motora a prevodovky..
na 5.9 som toto riesil, vyzeralo to, ze jednoznacne tecie spod menica, napokon tiekol az zvrchu spod vika ventilov a stekal takou drahou ze sa zozbieral a odkvapkaval spod hydromenica... stacilo vymenit tesnenie pod vikom..

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Pon, 25.05.2015, 23:53
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
1lakystrajk1 píše:
Prosim o radu...Tiekol mi prevodovkovy olej na mojom zj z priestoru medzi motorom a prevodovkou
takze som vytiahol prevodovku von ale pripada mi akoby olej netiekol z gufera ale s priestoru pod nim...gufero vyzera uplne v poriadku...


ak tiekol odtial a je to naozaj ATF tak mas 4 moznosti
- gufero (a klzne lozisko za nim)
- samotna pumpa a jej spoj so skrinou
- odvetranie (tecie tadial aj ked je vela alebo zly olej)
- samotny menic

gufero vyzera v poriadu - to mas laserove oko a mikrometer ze to takto posudis? A to lozisko za nim ?
Ale je to jedno ak si to uz raz rozobral tak ho aj tak treba vymenit, pretoze sanca ze 20rocne stvrdnute gufero prezije opakovane vexlovanie z menicom sa rovna nule

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 26.05.2015, 0:04
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 14.08.2012, 9:48
Príspevky: 11
Bydlisko: Cadca
Odpoveď s citáciou
Pôjde to určite spod tej pumpi...gufero je jasné že musím vymeniť ale bál som sa že vymením iba gufero nahodim to a bude to tiecť... Objednať asi celú sadu Z Jeep parku?A zdá sa mi že tečie aj okolo tiahiel lebo majú nejakú veľkú vôľu...


Uto, 26.05.2015, 6:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Po tých rokoch sa nediv, každá jedna AT po tolkom čo zažila už pýta nejaký ten servis.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 27.05.2015, 19:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 15.09.2010, 8:03
Príspevky: 63
Bydlisko: Veľký Meder
Odpoveď s citáciou
enduro píše:
Aka motorizacia to je? a si si isty ze je to prevodovy olej?

Na 2.5TD zvykne pustat gufero na kluke a tecie motorovy olej na spoji motora a prevodovky..
na 5.9 som toto riesil, vyzeralo to, ze jednoznacne tecie spod menica, napokon tiekol az zvrchu spod vika ventilov a stekal takou drahou ze sa zozbieral a odkvapkaval spod hydromenica... stacilo vymenit tesnenie pod vikom..



No ak je to ta 5.9 co sa na nej vozim :wink: , tak ten olej este tecie, tesnenie pod vikom som vymenil. Je pravda ze zpod neho vytekalo ale iba zanedbatelne mnozstvo zdroj bude niekde inde.
Jedna z chorob ZJ je vytekanie oleja, opravu popisuje tu: http://jeepin.com/features/rearmain
Neviem ako sa to vola odborne, ale prelozil som si to ako hlavne zadne tesnenie, pristup k nemu je cez olejovu vanu.
Dufam ze tento vikend to uz konecne vymenim, kedze tesnenie uz mam doma asi pol roka, len casu neni.

_________________
Jeep Grand Cherokee Limited 5,9 LX V8, 2" FAT BOB'S Garage spacers, Rancho 5000, SelecTrac, Flowmaster, K&N
EX: Jeep Cherokee Sport 2.5TD, 2" spacers, Rancho 5000


Str, 24.06.2015, 16:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
No ak pises o tej 5.9 co som sa ja na nej vozil, tak tu som myslel :-) Tak som rad ze sluzi a pozeram, ze sa dozilo aj liftu - Rancho dobra volba, teraz ho idem davat aj na WJ..

Na tom linku co si dal pisu, ze je to bezne pri 4.0 motore.. pravdupovediac netusim, ci je "zadne hlavne olejove tesnenie" riesene tak isto aj na V8 - Palo alebo Andrej budu vediet.. ja som bol presvedceny ze to tecie len spod vika ventilov.. tak nech sa oprava podari a nech sluzi dalej :smt023

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Str, 24.06.2015, 22:21
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 15.09.2010, 8:03
Príspevky: 63
Bydlisko: Veľký Meder
Odpoveď s citáciou
Moj nazor na Rancho RS5000 a ostatne tlmice rovnakej cenovej kategorie: Nie som tak bohaty aby som si mohol dovolit lacne veci.
Dal som nove tlmice Rancho RS5000. Mozno som sa vozil na nich 2 - 3 mesiace a potom to zacalo. Vymena vsetkych ramien a panhardky.Pozeral sa na to, vozil sa na tom aj Andrej a nic sme nezistili.
Vcera som bol na STK aby mi zatriasli autom, lebo uz som fakt nevedel preco mi plave.
VYsledok: pravy zadny tmic uplne umrety.
Ani vo sne by ma nenapadlo ze mi odide fungl novy tlmic za 2-3 mesiace a to som ho montoval v zime a moc terenu ani nedostal. Nahodil som spat povodne GABRIEL tlmice a je klud. Len ma stve ze som vyhodil zbytocne prachy za ramena atd...
Ak to zhrniem tak tlmice do 50 EUR v pohode na cesty, ale akonahle ideme teren, tak podla tejto skusenosti zivotnost rapidne klesa, alebo ze by vyrobna vada...

_________________
Jeep Grand Cherokee Limited 5,9 LX V8, 2" FAT BOB'S Garage spacers, Rancho 5000, SelecTrac, Flowmaster, K&N
EX: Jeep Cherokee Sport 2.5TD, 2" spacers, Rancho 5000


Štv, 25.06.2015, 8:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
mam RS5000 na ropaku uz asi 4 rok a nemozem sa stazovat.. a jazdi to aj v lahsom terene.. pacia sa mi, ze su nie prilis tvrde, su komfortnejsie, uprednostnujem pohodlie.. povedal by som, ze v tvojom pripade to bude vyrobna chyba.. inak by ich umrelo viac, nie iba jeden.. ci?
tie Gabriely na 5.9 som daval este ja, hlavne preto ze som pocital iba s on-road pouzitim.. tak aspon vieme, ze recenzie podla ktorych som ich vtedy zvolil neklamali
PS: sorry za off-topic, moderator kludne to supni do temy tlmice na ZJ..

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Štv, 25.06.2015, 8:26
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 9 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: