Dnes je piatok 9. mája 2025, meniny má Roland a zajtra Viktória
Osadenie navijáku do ZJ by diesel
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
V sobotu som sa konecne dokopal k tomu, aby som nieco robil s navijakom, ktory my od aprila stoji v pivnici.
Montaz by mala byt "Podla Diesla" preto nedjem zakladat nove vlakno.
S tym ze uchytenie bude trosku ine. Navijak je 12 000 lb cize je trosku vacsi do montaznej platne oproti Dieslovmu.
Zatial to mam len hefnute. Fotky budu postupne pribudat. (mal som len mobil, kvalita sa zlepsi)
 
|
Ned, 10.01.2010, 13:53 |
|
 |
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
len tak nahodou potulovanim po nete som nasiel dieslovu montaz na tejto stranke....Andrej dufam ze mas autorske prava...  Aj amici sa cudovali
http://www.expeditionportal.com/forum/s ... hp?t=10174
pred koncom
každý správny pirát sa zrieka svojich práv d.
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Ned, 10.01.2010, 21:00 |
|
 |
Juraj
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18 Príspevky: 407 Bydlisko: Dolne Kysuce
|
dado,este si pories oka na tahanie,kym ho nahodis,lahsie sa to teraz vrta 
_________________ Samik 1,3 Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt...
|
Ned, 10.01.2010, 23:33 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zase som trochu pokrocil :
U 4,0 l to bude trochu problemove. Zavadzaju chladice automatu a serva. Musia ist hore o 7 cm.
Tzn. ze horne uchyty chladicov sa musia odrezat, treba dat dole kvoli tumu cely header panel a pod.
Uchytenie header panela sa musi tiez prerobit (do r.v. 96)
U chladica automatu sa musia predlzit hadice pripojenie k hlinikovym trubkam.
Tie posledne dva obrazky su moje nove teleskopicke odpojovace stabilizatora.
 
  
|
Sob, 27.02.2010, 17:26 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Fuha, Tvoj predok vyzerá fakt nejak inak...ako by ho už niekto jedol...
Tie L profily po stranách sú dorobené? ak áno tak prečo?
robíš iné kotvenie tej krabice?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 27.02.2010, 17:40 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
No, auto som uz burl aj z lava aj sprava.
Tie L profili su dorobene, su kotvene na tie origo otvori v rame. Sluzia na uchytenie pevnostneho naraznika. Ten sa skrutkuje aj v horizontalnom aj vertikalnom smere na tie L -ka.
Platna navijaku bude kotvena tak ako mas ty + 2 skrutky k tym L kam. (este to nemam celkom premyslene)
|
Sob, 27.02.2010, 18:07 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? No som zvedavý na finále...odrátavanie Ti už beží na tisoveckej stránke... 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 27.02.2010, 18:16 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
diesel píše: Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka?
Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie)
|
Sob, 27.02.2010, 18:36 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nasiel som aj taketo riesenie. Nevyzera to robustne :
http://detoursusa.com/zjbackbone.php

|
Sob, 27.02.2010, 18:58 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
dado píše: diesel píše: Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie)

|
Sob, 27.02.2010, 21:02 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Tak, a je to tu. Platna navijaku je hotova. Nebolo to take easy ako som si myslel. Narocne na presnost. Sekol som sa o 2 mm a uz bol problem.
Platnu drzia : 2x4xM12 priamo o ram v seriovych otvoroch
(asi predpriprava) (kolmo na os jazdy ) (v osi jazdy horizontalne)
2x2xM8 chytene o prednu priecku (v osi jazdy horizontalne)
2x1xM8 chytene o prednu priecku (pre istotu) (v osi jazdy horizontalne)
2x2xM8 chytene o spodnu priecku zo spodu (v osi jazdy vertikalne)
2x2xM8 chytene o spodnu priecku (v osi jazdy vertikalne)
(original body pre uchytenie tazneho - spodne uchytenie)
2x1xM8 chytene o vrch prednej priecky
(skor sluzia len na vymedzenie polohy) (v osi jazdy vertikalne)
Spolu 24 skrutiek. Presna vaha : 27,5 kg.
Foto tu : http://www.4x4nazory.sk/viewtopic.php?f ... 347#p10347
|
Pia, 14.05.2010, 13:29 |
|
 |
Rudy-Vitara
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.01.2009, 1:54 Príspevky: 262 Bydlisko: Žarnovica
|
no toto si zalsuzi uznanie riadne zlozity tvar.muselo to byt velmi pracne. Pevne to musi byt neskutocne.
_________________ Vitara 1.6, navijak, šnorchel, zdvihutá, rozšírená, T3, Hi-lift, kompresor,....
|
Ned, 16.05.2010, 11:24 |
|
 |
scuba303
Čumil
Registrovaný: Pon, 16.01.2012, 9:29 Príspevky: 1 Bydlisko: Hannover
|
hi there. any of you using a winch mount like this (i mean this position):
is there any thermal problem cause the winch is covering the air cooler?
|
Ned, 22.01.2012, 21:39 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
|
Ned, 22.01.2012, 22:16 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
jj, no.  Možno trochu večšiu plochu prekrytia chladiča oproti sériovej priečke kompenzuje perforácia zadnej steny montáže a predsunutie spodnej platne, ktorá naberá náporový vzduch navyše. Toto mu ale asi google nepreloží.... 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 22.01.2012, 22:58 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|