Dnes je piatok 9. mája 2025, meniny má Roland a zajtra Viktória
prerabka tlmica Flowmaster 40
Autor |
Správa |
starky
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46 Príspevky: 296 Bydlisko: okr.prievidza
|
tiez nevravim ze sa absolutne vyzivam v totalnom rachote aj ked momentalne ho opat mam kym nespravim tlmic .. ono sa to dlhodobo ani neda ..kvoli ludom aj kvoli fizlom ! FM 40 je na moj vkus tichy (nic proti fajnsmekrom tohto vyfuku-zvuku) no na moj vkus je to tiche az moc ! chcel som len radu ako z neho spravit nieco hlucnejsie ( priklad ) FM 10 ... radu som dostal,necham tam len V-cko ..ked to dokoncim cez vikend dam vediet co a jak  a ak by niekto chcel vrtat tym preco som si teda nekupil rovno FM 10..odpoved znie lebo som mal FM 40 za cenu 20e ! dakujem vam za rady
_________________ ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...
|
Uto, 07.06.2016, 17:17 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
V prvom rade tam mas dva tlmiče. Jeden tlmic tlmi Fm. Potom jasne ze to nejde. Mas tam mat len kat a tlmic alebo len tlmic.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Uto, 07.06.2016, 18:35 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
alebo glasspack a tlmič ako ja
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 07.06.2016, 20:19 |
|
 |
Srdcom Offroadman
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 29.12.2012, 21:30 Príspevky: 672 Bydlisko: Trenčín-Opatová
|
off topic mňa by len zaujímalo,aký zvuk by to bol keby od motora dám čisto len holú rúlu povedzme 100mm priemer to by jak revalo na tom V8
_________________ Sex je pre chudobných,My bohatí jazdíme OFF-ROAD
keby niečo,treba volať na 0948 718 350
Škoda 125 L Felícia 1.3 BMM
EX Hyundai Galloper 2.5 tdi Felícia 1.6 mpi
|
Uto, 07.06.2016, 22:16 |
|
 |
starky
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46 Príspevky: 296 Bydlisko: okr.prievidza
|
to srdcom offroadman: ono to reve dost aj teraz ked mam za rezonatorom co mam namiesto katu ohnutu 70 stupnovu ruru cca 15cm ...je to riadny hurhaj to medvedev: ake dva tlmice ???? :O rezonator nie je ziadny tlmic ! ! mam tam rezonator namiesto katu a za nim bol tlmic FM 40 a bolo to skratka tiche pre mna ... keby som tam mal origo kat a tlmic FM 40 tak to zvuk asi nevida ziaden,kat ti pohlti viacej ako rezonator !
_________________ ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...
|
Str, 08.06.2016, 17:13 |
|
 |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
Naposledy upravil Medvedev dňa Str, 08.06.2016, 22:46, celkovo upravené 1
|
Str, 08.06.2016, 17:34 |
|
 |
MARF
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22 Príspevky: 319 Bydlisko: Šemša-KS
|
Srdcom Offroadman píše: off topic mňa by len zaujímalo,aký zvuk by to bol keby od motora dám čisto len holú rúlu povedzme 100mm priemer to by jak revalo na tom V8 https://www.youtube.com/watch?v=RV9Mq3V6Zpk tu máš na mojom holú rúru za katom priemer 65 alebo tak nejako a na tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=y8bgAgbEfMM to máš aj pretúrované
_________________ ARO M461-motor Zetor 5211 JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"
|
Str, 08.06.2016, 21:32 |
|
 |
Vojto4184
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 13.03.2017, 11:39 Príspevky: 100 Bydlisko: Bratislava
|
indian píše: samozrejme, klapka by bola lepsia. ale naco, ked ten seriovy stal 30,- a vymenim ich za 10 min. aj to len par krat do roka. Ako funguje ta klapka a co stoji taka srandicka? Pre zaujimavost 
|
Pon, 26.03.2018, 9:49 |
|
 |
MARF
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22 Príspevky: 319 Bydlisko: Šemša-KS
|
Klapku si dáš kde chceš (pred katalizátor, za katalizátor atď) a vieš výfuk priamo otvoriť tam kde ju máš alebo z nej potiahnuť rúru niekde za tlmič a potom si prakticky prepínaš medzi normálnym výfukom s tlmičom alebo to pustíš mimo katalizátora/tlmiča atď a máš to ako holú rúru, ovládaš to prepínačom v aute alebo tie drahšie varianty majú aj diaľkové ovládanie.
_________________ ARO M461-motor Zetor 5211 JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"
|
Str, 28.03.2018, 18:22 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|