4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

ZJ Predná náprava zvysle capy
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=6057
Stránka 2 z 2

Autor:  Juro [ Pia, 07.11.2008, 19:14 ]
Predmet príspevku: 

Takže horny čap dotiahnut na fest a spodnym vystredit poloos? DAKUJEM

Autor:  dado [ Pia, 07.11.2008, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

Juro píše:
Takže horny čap dotiahnut na fest a spodnym vystredit poloos? DAKUJEM


Tomu nerozumiem.
Nove capy zalozis nadoraz. Natiahnes kost co drzi brzdic. Dotiahnes matice spodneho a horneho capu predpisanym momentom. Spodnym nevystredujes poloos. Cela kost sa ti hybe len smerom hore-dole a je jedno ktoru maticu dotahujes. Alebo myslis nieco ine ?

Autor:  Juro [ Pia, 07.11.2008, 19:54 ]
Predmet príspevku: 

No može byt že na mojom xj 2.1 čo ma ten disconect su ine čapi? Ja mam vrchny ktori sa po dotiahnuti vie vysunut alebo vsunut a na spodnom mam velku matku asi 32 kluč pod ktorou je schovana rozrezana konicka matka jej vonkajši zavit sa skrutkuje do naboja a tym sa da naboj hybat a podla toho sudim ze sa tym moze doladit poloos voči obalu dif.

Autor:  diesel [ Pia, 07.11.2008, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

jj, hlavne staršie XJ majú na kónuse spodného čapu ten rozrezaný prstenec(vnútri kónus, zvonka závit), ktorým sa nastavuje vzájomné predpätie horného vs. dolného zvysláku. Ak sa dobre pamätám najprv sa doťahuje matka horného, potom ten prstenec dolného a až na záver jeho matka. Momenty sú v manuále...niekde by tu mohol byť link.
Inak čapy sú identické a zpravidla sa dodávajú aj s prstencami, len na ZJ alebo novšie XJ sa nepoužijú.

Autor:  dado [ Sob, 15.11.2008, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

Meral som zbiehavost.
Vpredu je vzdialenost v osi : 1268 mm
Vzadu je vzdialenost v osi : 1276 mm
Tzn. ze mam zbiehavost v smere jazdy. Opotrebovane mam vsak vnutornu cast pneu. Nejak mi to nepripada logicke.

Ked to budem chciet dat na 0 staci na spojovacej tyci vykrutit jeden cap o 8 mm ? Alebo oba capy o 4 mm ?

Autor:  Andrej [ Ned, 16.11.2008, 13:15 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
mi to nepripada logicke.

Ked to budem chciet dat na 0 staci na spojovacej tyci vykrutit jeden cap o 8 mm ? Alebo oba capy o 4 mm ?


Toč spojovačkou a fertik nemusíš po jednom čape, ak teda máš origo spojovačku pre 4l, tam je pravý lavý závit.

Autor:  dado [ Ned, 16.11.2008, 13:30 ]
Predmet príspevku: 

Andrej píše:
dado píše:
mi to nepripada logicke.

Ked to budem chciet dat na 0 staci na spojovacej tyci vykrutit jeden cap o 8 mm ? Alebo oba capy o 4 mm ?


Toč spojovačkou a fertik nemusíš po jednom čape, ak teda máš origo spojovačku pre 4l, tam je pravý lavý závit.


Ja viem, len som sa bal, ze ten cap na spolujazdcovej strane bude prihrdzaveny, ale bolo to O.K. Vcera som to preberal s Harleyom na CZ fore. A tak sme to rozpitvali, ze dnes som to vratil na povodne hodnoty.

Autor:  diesel [ Ned, 16.11.2008, 13:56 ]
Predmet príspevku: 

teraz som si neni istý čo za rozvodovku tam máš..tá 0 až mínus by mala byť pri jazdení na fulltime. Pokial človek jazdí povečšinou na zadok, tak tam je žiaduca malá zbiehavosť...0 je už mimo tolerancie.

Autor:  dado [ Ned, 16.11.2008, 14:53 ]
Predmet príspevku: 

Mam Selec Trac. Manual uvadza nastavovaciu hodnotu -0,12 IN. Dalej ovadza toelranciu 0 -(- 0,22) IN. Cize mas pravdu malu zbiehavost.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/