4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
montaz/demontaz AT http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=14761 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | starky [ Pia, 30.03.2012, 19:29 ] |
Predmet príspevku: | montaz/demontaz AT |
ahoj viete niekto poradit montaz/demontaz AT na JEEP G CH 5,2 "94" ak by sa dalo nejaky postup,zhruba ![]() hlavne co a ako si treba oznacit a naco dat pozor ! zatial to robit nejdem to len pre info aj tak som tu takuto temu nevidel a myslim ze tu chyba ![]() diky |
Autor: | PALOLOSONEC [ Pia, 30.03.2012, 19:38 ] |
Predmet príspevku: | |
No to zaujima aj mna lebo ma to caka |
Autor: | starky [ Pia, 30.03.2012, 19:56 ] |
Predmet príspevku: | |
a co mas s AT ? ja ju mam v haji ale druhu nemam a tak u mna zatial vyhrava REPAS ...ale keby sa zadarilo inu plne funkcnu (kym nespravim SERVO ) tak by som sa asi tiez do toho pustil ![]() velka skoda ze tie REPASY su neni lacnejsie clovek by nemusel vymyslat a rovno by to hodil do servisu a basta |
Autor: | romo11 [ Pia, 30.03.2012, 20:07 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som to síce ešte na Jeepe nerobil, ale nevidel by som v demontáži žiadnu vedu. Ako pri demontáži manuálu - odpojiť vvšetko čo drží: kardany, tiahla od pák voličov režimov, odpojiť všetky el. káble k čidlám a hadice k chladiču pleja, demontáž štartéra, podloženie alebo nejakým spôsobom zaistenie motora aby po odpojení prevodovky sa neprevážil dozadu a neodtrhol sa na silentblokoch. Potom odpojenie prevodovky od mootora a spustenie pod auto. Možno sa dá aj tak, že najprv zhodiť prídavku aby to nebolo tak ťažké a potom automatku dať dolu samostatne. Ak som na niečo zabudol doplnia ma ľudia čo to už na Jeepe vyberali. |
Autor: | Oron72 [ Pia, 30.03.2012, 21:14 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som daval dole prevodovku na XJ 4,0 manual aj s pridavkou sam,bez zdvihaka a doma na trave ![]() Pri automate treba davat pozor na nahadzovanie spät na hydromenic aby sa nepodrbalo gufero na prevodovke.Inak je to lahsie ako triafat manual na lamelu spojky. |
Autor: | starky [ Sob, 31.03.2012, 9:24 ] |
Predmet príspevku: | |
takze ak dobre chapem tak sa tam nic take neznaci aby sa to potom mohlo dat na povodne miesto ? normalne len zhodit a nahodit,netreba dodrzat nejake rysky a tak |
Autor: | petriiik [ Sob, 31.03.2012, 14:35 ] |
Predmet príspevku: | |
hlavne pozor na ten menic musi zaskocit do cerpadla na prevodovke, pri skladani ho treba dat najskor na prevodovku na drazky a az ked bude automat prisrobovany o motor tak prisrobovat menic k zotrvaku |
Autor: | palo-cherokee [ Sob, 31.03.2012, 15:02 ] |
Predmet príspevku: | |
vyhod kardany, chladiace hadice od AT, prepakovanie pridavky, odpoj a vyber CPS, odpoj lanko volica, kickdown lanko, at konektor, cidlo rychlosti at, cidlo rychlomeru a cidlo rezimov daj dole predny kryci polplech, odsrobuj hydromenic od flexplate, vyber starter. daj dole priecku..... a pridavku zhod dole, inak je to tazke jak hovado a nevyvazene . a tiez spusti si olej, inka bude v oleji vsetko |
Autor: | Oron72 [ Sob, 31.03.2012, 16:51 ] |
Predmet príspevku: | |
este som o tom nepocul ale nic s tym nepokazis |
Autor: | PALOLOSONEC [ Pon, 09.04.2012, 9:46 ] |
Predmet príspevku: | |
tak ze premiera za nami.nebol tam fak ziadny problem akurat ju dat von a naspäť vaha. ked mozem poradit poodpajaj vsetky tie lanka a tahla aby si to nemusel trafak do tunela a k motoru inak odpoj si aj trubku na mierku oleja. casovo cca 6-7 hodin |
Autor: | kentus [ Pon, 09.04.2012, 11:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Oron72 píše: ...a doma na trave... No nabudúce to už budeš robiť na kvalitných betónových paneloch ![]() |
Autor: | starky [ Sob, 28.04.2012, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | |
jak odpojit trubku na mierku oleja AT viem ze je uchytena na obale AT jednym šrobom a to je vsetko ci treba zhodit aj vanu a tam nejaku segerku odpojit ?? dik |
Autor: | PALOLOSONEC [ Ned, 29.04.2012, 8:51 ] |
Predmet príspevku: | |
povolis ten srobik a v prevodovke je nasunuta asi tak nejak |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |