Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 3:05
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 79 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 pridavna prevodovka 249 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a ja som bol 2x na geometrii..ze kolesá šponovalo :) No človek sa celý život uči. Takze visco KO :(


Pon, 16.04.2012, 12:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Inak určite to nikto nikdy nemenil neboj :-D


ty teda vies potesit :-D :-D :-D

poprosim este o radu na moj predchadzajuci prispevok :-)
k tomu sponovaniu na tych 275 -mam v keli aj jeden naboj(lozisko )-moze aj to sposobovat sponovanie ?

ADKO:som kukol pod auto a niekto uz tu 249 rozoberal je tam vidiet povytlacany silikon-mozno je tam aj nova VISKO :-D

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Uto, 17.04.2012, 8:49
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.04.2012, 22:27
Príspevky: 196
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Zdravím , Mám podobný problém. Auto je ZJ 5.2 rv.95. Tiež mám asi Visko Po smrti a chcel by som vediet čo možem ešte odfajčit ak s tým budem jazdit po ceste. Nad výmenou som zatial nerozmyšlal , tak ma zaujma čo može odist??? Už su trochu chytené aj predné homokĺby .


Pia, 27.04.2012, 22:11
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Štv, 18.03.2010, 21:09
Príspevky: 126
Bydlisko: Krivan
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zmena 249 za 242,ja som menil asi pol dna a rozdiel bol poznat hned.242 som kupil za 250e.


Sob, 28.04.2012, 8:48
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.05.2008, 22:57
Príspevky: 7
Bydlisko: Vrbov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nazdar páni, ja mam tiez problem s prídavkou a to taky ze pri nastartovanom motore nemozem zaradit 4LO , ale pri vypnutom motore to ide bez problemov. Moze to byt tou visko alebo je to jednoznacne? :D


Pon, 04.06.2012, 19:41
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hlavnú páku máš na N-ku keď ideš radiť redukciu?

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Pon, 04.06.2012, 23:19
Profil WWW
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.05.2008, 22:57
Príspevky: 7
Bydlisko: Vrbov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano mam ju na N. Ono to nejde tým sposobom ze ide strasne cez zuby a nechce to tam zaskocit..


Pon, 04.06.2012, 23:24
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Napíš aký rok máš toho auta.

Ak je od 93-95 tak aj redukcia ti ide na predok cez vyskospojku, a máš problém niekde na presuvníku.

Ak máš 96-98 tak redukcia je natvrdo radená cez kulisu a je tam vratná pružina, takže asi nedoraďuje poriadne a potom to vyskakuje.

Tak či tak prídavka dole a pozrieť sa na to čo sa tam deje.

Prípadne ešte skúsiť odpojiť riadiace tiahla a ručne skúsiť zaradiť. Ak v tomto prípade to máš všetko OK tak máš pravdepodobne vyžuté silebloky v ktorých sú osadené riadiace tiahla od páky prídavky, prípadne ložisko na pre pákovaní na strane karosérie. Ak toto nebude v poriadku tak nikdy to poriadne radiť nebude (veľké vole)

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 05.06.2012, 9:22
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 30.05.2008, 22:57
Príspevky: 7
Bydlisko: Vrbov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rok je to 12/95 ale ten čo mi ho predal uvádzal že je to verzia 96 tak neviem čo je na tom pravdy. Skúsil som odpojiť tie riadiace tiahla a ručne zaradiť, ale stále to nechce za chodu motora zaskočiť. Ďalšia vec ktorú som si všimol je že pri plnom otočení kolies, koleso ktoré robí vnútornú dráhu prešmykuje :shock: . Tak ja už neviem uvažujem, že ju vymením za 242. Má to nejaké plusy tá prídavka oproti 249?


Sob, 09.06.2012, 16:27
Profil ICQ
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zaradit to musis plynulym ale raznym pohybom. niekedy pomoze aksa auto velmi pomaly pohybuje dopredu

co ma podsmykovanie kolesa v zakrute v ramci jednej napravy spolocne s pridavnou prevodovkou? To by skor bol problem so samosvorom, diferakom, krizmi/homokinetmi....
Nie je to nahodou tak, ze trha predkom a "odskakuje" zadok? To by znamenalo stvrdnute visko v pridavke

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Sob, 09.06.2012, 23:43
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja to radím pri vypnutom motore...za chodu to tam ide statočne cez zuby... :shock: Nevie niekto o dakej 242 na predaj? pojde to vymeni za 249 len tak, bez problemov? Pripadne ake auta mali 242ku? aby som vedel po inzeratoch hladat ( kde je stitok s modelom? diky)


Sob, 16.06.2012, 22:32
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chlapi nemate niekto tu pridavku "volnú"? Už sa ani otočiť neviem s autom....španuje to fest. Pozeral som čo tam mám...klasika 249.

////Dlho mi niečo búchalo pod autom pri zábere...tak som spravil test. zatiahnuta rucna + slapnem na brzdu, zaradím (D) a slapnem na plyn. Prídavka pomerne dosť lieta hore dole a niečo tam búcha zrejme o kasňu.

Pozeral som odspodu na to, prídavka nemá žiadny silentblok zvrchu? Je tam len taký menší na spodnej strane.


Pon, 15.10.2012, 12:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Skontroluj silenbloky motora a ten čo je na prevodovke na priečke.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 15.10.2012, 12:39
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten spodný na priečke myslíš? Kde všade drží motor s prevodovkou vlastne? kolko miest? diky


Pon, 15.10.2012, 12:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na 3 miestach, vpredu sú silenbloky na motore a vzadu jeden pod prevodovkou.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 15.10.2012, 12:46
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 79 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron