Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 29.04.2024, 0:18
Dnes je pondelok 29. apríla 2024, meniny má Lea a zajtra Anastázia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 90 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6
 leniva akceleracia a vysoka spotreba JEEP ZJ 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...nechcem odbočovat od temy....
Len mi ukaž kde ma LIDL čerpačku na LPG? :?

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Uto, 29.05.2012, 20:10
Profil
Az to tu zije
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 25.03.2010, 23:24
Príspevky: 222
Bydlisko: Báhoň
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to bola metafora.

Keby si to zaviezol niekomu kto tomu autu rozumie tak by si usetril viac na palive ako sa teraz snazis usetrit za servis

_________________
Felicia Offrajd project 4,2 Turbo
Obrázok


Uto, 29.05.2012, 20:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KAKES: Ja som uz do servisu volal a to konkretne ADKOVI...lenze mi povedal ze maju trosku hrmol a aby som vydrzal ! !
Nesnazim sa usetrit za servis ! ! ! Keby si si precital celu diskusiu VEDEL BY SI !
Tu ide len o to ze toto je moj 1 Jeep a neviem aku to ma mat presnu spotrebu,no ta moja sa mi zda byt privysoka a navyse je to auto v kopci po ubrati a naslednom pridani lenive-nechce vybehnut poriadne do otacok,preto som zalozil tuto temu a popripade vdaka ochotnym ludom nieco vyriesil a odstranil ale hlavne sa priucil ! ! !

a zaroven je to zalozene aj pre INYCH ktori budu hladat riesenie na podobny problem ! ! ! !

inak tankujem na OMV

LACI: tu hadicu skusim kuknut

MARTINO: kotuce nie su horuce ked na nom jazdim a tiez ked bolo na penkach isli pekne tocit,takze asi aj prenos kardan diferak by mal byt OK ...ked to islo tocit,ci nie ?

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Str, 30.05.2012, 6:37
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kukol som tie hadice z benzinovej nadrze : vyzera ze odtial idu 3
1-do filtra a 2 vedla filtra rovno dopredu k motoru

-rozpojil som tu od filtra a tiekol benzin z oboch koncov
-potom som rozpojil este 1 co ide vedla filtra- z tej tiekol benzin smerom od nadrze z tej druhej strany (od motora) netiekol -asi az ked sa nastartuje tecie ale to som neskusal :-)
3 nemala spojku tu som nerozpojil

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Str, 30.05.2012, 18:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este som dakde na fore cital ze tu lenivost mozu sposobovat aj prevody v diferakoch 3,55 - co je viac na rychlost ako silu...ak sa nemylim
vraj sa menia 3,55 za 3,73 alebo 4,11.....
az od roku 96 sa montovali tie "lepsie" prevody 3,73 uz od vyroby

ako zistim aky prevod mam ja :JEEP G CH 5.2 94 + namontovane tazne len neviem ci od vyroby
co by malo byt napisane na taznom ak je montovane od vyroby lebo vraj aj na starsie typy 5,2 davali tento prevod 3,73 pokial to malo tazne priamo od vyrobcu

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Pia, 01.06.2012, 10:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tistíš napr. z VIN

ale pre 5,2 sa montovali 3,73 prevody, tie mám aj ja na svojej 95 a budeš ich mať aj Ty.

Pre tvoje kolka tak 4,11 alebo 4,56

Ale aj to 4,11 to pekne cvičí.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 01.06.2012, 10:39
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LACI:mal si pravdu na vyfuku mam 4 diery z toho jedna je mega diera :-)
nachadzaju sa za expanznou vanou
moze aj to ovplivnovat chod motora ?? cely je od zvodov zvareny na pevno,bude sa naprd zhadzovat

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Sob, 02.06.2012, 20:10
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze ZA som uz navstivil
Su to fakt super chalani,radi poradia a su velmi mily ! :-)
Z Paliho som mal zo zaciatku trosku strach,vyzeral byt taky " prisny" ale nakoniec uplne v poho :-D :-D

Teraz k autu: Mal som zle spravene LPG ,rozhadzanu palivovu mapu a motor bol prepnuty v nudzovom rezime !
PALI navrtal vacsie fugy do trysiek, nastavil palivovu mapu a tak...

LPG sa este bude musiet dostelovat,teraz je vo faze testu a porovnavam spravanie na BENZ. a LPG

1) co som si vsimol ze pri studenom starte a zaradeni D auto zhasne -automaticky neprepina na B ,musim prepnut rucne.Po zohriati uz otacky drzi pekne aj LPG-nezhasina
2) pri vacsej akceleracii na LPG motor pridusi ako keby nestihalo striekat plyn..
na benzine ide normalne ! nedusi ho

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Naposledy upravil starky dňa Štv, 14.06.2012, 8:46, celkovo upravené 1



Str, 13.06.2012, 8:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze uz sa dymi spod kolies ked to odpalis z krizovatky :-D

2) pri vacsej acceleracii ked nestiha plyn by sa nemalo automaticky prepnut na benzin a potom spat na lpg? zisti to. mne to tak robi, len neviem preco. ci to tak je nastavene alebo co...
skratka asi ked potrebujem seckych 330 koni a 500 Nm pouzit tak na benzin 8-)

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Str, 13.06.2012, 21:49
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nie nedymi sa spod kolies :-D mam mrtvu visko a asi aj to sposobuje "nedymivost " kolies pri vacsej akceleracii...mozno keby bola len zadokolka tak by zadymil :-D to odskusam tento week ked dam dole predny kardan
Citácia:
2) pri vacsej acceleracii ked nestiha plyn by sa nemalo automaticky prepnut na benzin a potom spat na lpg? zisti to. mne to tak robi, len neviem preco. ci to tak je nastavene alebo co...

Pri prudsej akceleracii na LPG by to malo pekne akcelerovat bez prepinania...myslim ...ale to by ti skor PALI vedel povedat
-v mojom pripade boli zle navrtane trysky a pravdepodobne sa asi bude menit aj reduktor

PALI povedal ze LPG sa da nastavit tak ze nebude znat rozdiel ci jazdis na LPG alebo BENZ. ..skratka ze to pojde tak dobre na LPG ako B
mna to dostelovanie caka pri dalsej navsteve,snad

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Štv, 14.06.2012, 8:46
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zastav sa, lpg este dostelujeme.Hlavne tu akkceleraciu.
Ak zhasina pri studenom, tak bud musime zdvihnut teplotu pri ktorej sa to prepina alebo blbne teplotne cislo reduktora.

kludne aj buduci tyzden

a celkovy dojem je aky teraz? je to lepsie ako ked si s tym prisiel ? :D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 15.06.2012, 11:25
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
PALI: na benzine je to lepsie urcite ...to LPG blbne ako som uz pisal ale tiez je tam citit rozdiel...teraz je to auto take veselsie ! !
Spotreba teraz ked jazdim stale tu istu horsku (pracovnu)trasu ako aj predtym sa znizila o 10 litr.
Predtym DLHODOBEJSIA priemerna spotreba bola 44-45 litr - teraz je 34-35 litr.

akurat som stale neni spokojny s tou akceleraciou :-D hlavne v kopci !
a skusal som to aj na tych galuskach 225/70 ale nejaky vyznamny rozdiel som tam nepostrehol v akceleracii !

zajtra idem odskusat co to povie bez predneho kardanu a chcem dat 1 vyfuk prec a necham iba 1 + dam to potrubie riadne vyvarit lebo je derave jak sito :-)

OK na buduci tyzden dam vediet

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Pia, 15.06.2012, 23:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze sa mi nepodarilo tento week vyskusat Jeep niekde po asfalte bez toho predneho kardanu
dovod: v NItr.Rudne je tuning a fizli behaju jak šaleny a kontroluju co sa da a nakolko este ne,a, zapisane gumy ani LPG tak som to radsej neriskoval :-) !

vyskusam to cez tyzden :)

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Ned, 17.06.2012, 18:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
trosku neskor ale predsa.
otestovane bez predneho kardanu a nic moc
-na ceste to nebolo nejake zivsie ako vacsinou citam(no mozno trosku hej ) a na lukach mam zasa problem vyjst aj do mierneho kopceka co to stale hrabe,kardan som nahodil naspat

takze ziadne pisknutie gum ani nejaka zaujimava akceleracia

vyfuk som dal len jeden sportovy namiesto 2 a teraz sa da v aute aj normalne sediet bez toho aby som mal furt zalahnute v usiach :-)
dole kopcom na nizke otacky skoro nic nepocujem--ked su zavrete okna

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Štv, 28.06.2012, 8:42
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 12:46
Príspevky: 297
Bydlisko: okr.prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
akceleracia je teraz niekde inde ako bola kedysi aj spotreba :)

chyby co to sposobovali:zle spraveneLPG,rozhadzana palivova mapa-spotreba,vykon

-zle nastavene tlaky v AT a brzdove pasy - co sposobovalo nespravne radenie

PS je to uz sice davnejsie ale chcel som dokoncit svoju temu :)

PS2 ked si neviete dat rady s Jeep-om chodte do ZA :) !

_________________
ZJ 5.2 V8 "95" ,selectrac , luft 3 " , krizove poloosy,30" yokohama AT/S...


Pon, 07.01.2013, 12:00
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 90 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: